Helló!
nem cseréltem le. Úgy gondoltam télen "rohadjon" a régi kopott gumi :) Tavasszal pedig az első dolgom lecserélni. Michlen vagy bunlop lesz a nyerő. A tapadási tényező fog számítani mivel tapasztaltam hogy ez sokkal fontosabb mint hogy meddig bírja...
A picit jaratassal szerintem tobbet artasz neki, mint hasznalsz, mert a hideginditas a letezo legrosszabb dolog, ami egy motorral tortenhet. Arrol nem is beszelve, hogy egy kis jaratassal valoszinuleg a generator sem tud annyit visszatolteni az aksiba, amennyit kellene.
Akksit kikapni sok csavarozással lehet... De egyébként nem nehéz. Emlékezetből: két oldalt a két matt műanyag idomot leszereled (1-1 csavar tartja őket, meg pár csap). Utána hozzáférsz az első ülést rögzítő két csavarhoz (két oldalt középtájon egy-egy imbusz). Vigyázz, ne guruljanak messzire a fém alátétek! Utána már látod az akksi zárófedelét, amit azt hiszem egy csavar tart, meg két bedugós pánt. De ahhoz, hogy fel tudd hajtani/ki tudd szedni a fedelet, le kell előbb pattintanod a tetején lévő relé-/kábelköteget, ezt két múanyag fül tartja. Ha mindez megvan, kiszedted a csavart és lekerült a fedél, akkor már csak a sarukat kell levenni az akksiról, ez újabb két csavarozást jelent. Ezután már szabadon ki tudod emelni az akksit, ami nehéz és simafalú, tehát tökéletes ahhoz, hogy olajos kézzel hanyagul megfogva a lábadra ejtsd. Szóval csak ügyesen! Ja meg keress valami tartót a csavaroknak, hogy visszaszereléskor megtaláld őket, és tudd, melyik hol volt!
Valaki esetleg tervezi eladni a kis ninjajat marcius-aprilis környeken? Mert én akkorra tervezek egyet használtan venni. Illetve abban tudtok segíteni, hogy ilyenkor mennyi pénz megy el az átiratásra és társaira?
2815-ös hsz. környékén keresgélj, ott kiveséztük. :) Egyébként miután a Ninján nincs alapból olyan, ami fogyasztana álló helyzetben (pl. óra, riasztó stb.), akár le se kell kötni a kábeleket. (Esetleg az ECU memóriája? Elvileg tárolja pl. a korábban diagnosztizált hibákat. De ez észrevehetetlen áramfelvétellel jár.) Tölteni viszont nem árt az élettartam miatt, ahhoz meg úgyis le kell bontani a motort, úgyhogy akkor már egyúttal én kiveszem az akksit.
Nekem ugyan gyári dobom van, de a Bódis-ról tudom, hogy gyárt kifejezetten a típushoz dobot. Itt is hirdették, sok tinininja megy olyannal, lusta vagyok rákeresni, de találhatsz bőven képeket róla, meg videót a hangjáról.
Egyébként még Handó Péter jut eszembe kipufogó terén, ő csinál jó minőségű (és normális árú) kipufogót egyedi megrendelésre is.
Van valakinek a kis Ninján valami gyáritól eltérő kipufogó? Én most gondolkodok valami morcosabb hangot kiadó csövön, de nem igazán van tapasztalatom. A gyári LeoVince is tetszik, de ahhoz nem találok árakat. Szóval esetleg van valakinek ilyen irányú tapasztalata amit megosztana velem? :)
Jut eszembe, múlt héten sikerült kicseréltetnem a dőlésérzékelő keretét nekem is Belgiumban, ingyen és bérmentve, fél óra alatt megcsinálták. Szóval aki hozzám hasonlóan külföldön van a tinininjájával, annak mondom: a hír igaz, Európában bárhol ingyen ki lehet cseréltetni.
Fú, irigyellek. Én múlt héten voltam egy szalonban, és először sikerült élőben találkoznom a spec. edition arany-fekete W800-zal... Eszméletlenül gyönyörű. Meg megcsodáltam végre élőben az új ER6f-et, Versys 1000-est... A 300-as még nem volt kiállítva, kerestem pedig.
szombaton volt szerencsém rácsüccsenni a 300-as ninjára, nekem nagyon bejött külsőre szerintem nagyon szép, mondjuk a belsejéről annyira nem tudok nyilatkozni, de gondolom hogy az is csak jobb lett. A hangja kicsit morgósabb, mint az én gyári kipuffom, meg ami nekem nagyon bejött hogy sokkal ívesebb a tank és ahogy ráülsz valahogy jobban azt érezni hogy benne vagy ez így elég hülyén hangzik, de értitek
Nem is hangzik rosszul. Tudsz küldeni egy árajánlatot a futárcégtől, konkrétan mennyiért hoznák el Belgiumba (4100 Boncelles)? E-mail címem az adatlapomon. Köszi szépen!
Egyébként én 2 motort utánfutóval hoztam ki, a harmadikon meg rajta ültem, ha hamarabb tudom, hogy van ilyen lehetőség...
tudok egy futar ceget, aki nagyon jo aron szallit. nekem ok hoztak ki a mocimat anno kemenyen 60.000 Ft-ert. sulyra megy ugy is, az idom meg nem vmi nehez. ha gondolod, lehet ilyenrol is szo es akkor mindenki boldog
Nagyon szívesen. E-bay-en még egy csomó hasonló van fenn, mindenféle színnel és mintával.
Esetleg ha Belgiumba el tudod juttatni (pl. útba ejtitek autóval hazafele menet mondjuk 1 fél éven belül), én is megvenném az idomokat Tőled, ha mindkettőnknek megéri. Bár gondolom erre nem sok esély van...
nem cseréltem le. Úgy gondoltam télen "rohadjon" a régi kopott gumi :) Tavasszal pedig az első dolgom lecserélni. Michlen vagy bunlop lesz a nyerő. A tapadási tényező fog számítani mivel tapasztaltam hogy ez sokkal fontosabb mint hogy meddig bírja...