Lehet tényleg ezer éves gumi volt rajta... Megnézted a DOT számot? Nálam legalább három éves (otthon majd megnézm én is, mikori pontosan), és még mindig olyan, mintha új lenne (sajnos? ). Itt a fórumon még senki nem panaszkodott gumiöregedésre tudommal.
Á, sehol... Legalábbis a kisninjával...
Tavaly összel volt egy kisebb balesetem, ami nem volt nagy szám, kb. egy indexlámpát kellett cserélni, de a nyomorék szerelő annyira szerencsétlen volt, hogy valahogy elqrta vele az elektromos rendszert, úgyhogy végül jó pár hétig állt, mire renbe hoztam (persze nem ismerte el, én csak szervízből való elhozás után vettem észre, hogy nem működik egy lámpám se, úgyhogy rám fogta, hogy biztos én csináltam... ).
Aztán meg kiköltöztünk Belgiumba, és voltam olyan hülye, hogy egyből kivonattam a forgalomból a motort, meg leadtam a rendszámot, hogy majd itt forgalomba állítom... De eszméletlen lassúak itt minden papírmunkával. (Meg persze sokszor nekem sem volt időm a hivatalok nyakára járni.) Jövő héten fogok eljutni ténylegesen odáig, hogy belga rendszámot kap a Ninja, és legalisan használhatom (mert néha vérfrissítésként azért mentem egy-egy hosszabb kört, hogy ne lustuljon el a nagy állásban, kölcsönvett rendszámmal, erről pszt! ; de elég para volt, bár itt rendőröket nem nagyon látni...)
Hát ígz állok vele. Úgyhogy idén felváltva a feleségem motorjával (ER-5) mentem, mert azon még volt rendszám, meg az 50-es endúrómmal. Hogy pontosan mennyit, nem tudom... Az ER-5-tel ezer fölött, talán 1500 is megvolt, a smkp.-val valamivel talán kevesebbet. De nem tudom, mert rossz a számmemóriám, csak a Ninján tudom számon tartani, hogy 0-ról indult. ER-5-nél fogalmam sincs, mennyinél ültem rá pontosan. Az 50-esen meg nem jó az óra, hol mér, hol nem, úgyhogy csak érzésre tudom megmondani...
Az IRC gyári gumik nektek is hamar kiöregedett? nekem igaz hondám van de azon is gyárilag IRC gumi van és még nincs egy éves a motor de már kivan repedezve a gumi fala. hajszál repedések mint ha ezer éves gumi lenne
Szia ezért kérdeztem hogy hideg vagy meleg indításnál, meg hogy kattog-e, de mivel hidegen csinálja és zörgő hangtót ad, így a szerelő állítása a helyes, lehet hogy egy kicsit megkoptak a kúplúglamellák és első indításnál kicsit zöröghet de mihelyst az olaj melegszik gondolom elmúlik, és mennyi kilométer van már a motorban?
És te smice hol tartasz a kilométer gyűjtögetésben?
Hello! Ma voltam szervízbe, és megkérdeztem a szerelőt. Melegen nem csinálja a motor. Végül is arra jutottunk, hogy valószínű már picit kopott a kuplung, ez okozhatja a zörgő hangot. Azt mondták amíg nincs vele nagyobb gáz nem kell hozzányúlni.
Szia smice!
Nekem nincs és sajnos nem is volt kis Ninjám, de a haveromnak volt, és innen tudok szinte mindent a kis Ninjákról, és ha ezzel valakinek tudok segíteni akkor szívesen megteszem. De amúgy ezt a halk kattogást 10 melegindításból max 1-szer ha csinálja de van amikor nem is fordul elő.
Amúgy csak kíváncsiságból kérdezem, Neked van 250-es Ninjád? Csak mert elég ritka, hogy egy 636-os álommotor mellett valaki még tart egy 250-est is... De mivel mindig tök jókat írogatsz be, így gondolom vagy mégis van, vagy csak ennyire értesz a motorokhoz...
Szia szerintem igen, és gondolom néha csinálja, ráadásul általában csak akkor mikkor meleg a motor pl.: akkor fordul elő ha teszem azt megállsz tankolni, vagy belépsz a boltba, és mikkor beindítod ütemes kattogás mint kb. az óramutató zaja, de csak üresben. Szerintem csak a fordulatszámmérő spirálja a zaj forrása!
Ujabban észrevettem, hogy amikor alapjáraton megy a motor, blokk felől jobb oldalt lennt, valami ütemes halk zörgő hang hallatszik. Ez normális? Nem tudjátok mi lehet ez?
Máshova is kellett mennünk azért jöttünk el előbb, nem technikai okokból Hazafelé az egyik kanyarban sajna helyszíneltek a rendőrök, motoros esett, de nem tudom, hogy a kawas bandából vagy máshonnan
Szia és mért kellet előbb vissza jönnötök? És mindenki szerencsésen megérkezett-e Recskre, remélem senki nem csúszót ki ezen a rossz kavicsos úton. Én most sajna nem mentem mert a haverok Kunmadarasra csaltak le tegnap.
Köszi, valami hasonlóra lett fujva. Igen, arra készültem, voltunk is tegnap, csak előbb vissza kellett jönnünk. Hát viccesen kanyargós az út meg nagyon szar minsőgég néhol, tele kis kavicsokkal, egyszer megint megcsúszott a hátuljam. Ketten voltunk fekete kisninjával lányok, meg volt még két zöld, két srác, de nem nagyon akartak velünk kommunikálni De jó sokan voltunk Csomó képet csináltak, gondolom majd a honlapra felteszik..
Szia Cirmoska!
Csak nem a holnapi Kawa Kanyarra készülsz? Amúgy smice tökéletesen leírta a megfelelő guminyomás értékeit! Na és motoros srác21 még most-se megy rendesen sima 95-sel a Hondád?
Elöl/hátul: 2,00/2,25. Ezzel szerintem ne is nagyon variálj, így jó. Ha a pillesúlyod miatt nem érzed megfelelőnek, inkább a hátsó rugóelőfeszítésen állíts. A guminyomást ennél max. feljebb pumpáld, ha nagyon leterheled a motort, lejjebb csak akkor, ha terepre mész vele, laza talajra.
Egész jó 2-3ekm van most benne. Jobban tapad mint az IRC. Puhább. Drágább :)
Az IRC-vel is el lehet közlekedni, voltam ringen is és döntögettem. Ha bemelegedett az is tapadt. Szóval ha nincs szeg, még rajta marad egy darabig.
Durva hogy 10e alatt semmit nem kopott szinte, a Pirellinek meg kb. annyit jósolnak. Ez is mutatja hogy milyen kemény az IRC gumma.
Sziasztok! Nemrég volt egy kis csúszásom szegény kis ninjámmal:/ a motor jobb oldala sérült, de szeretném helyrehozni. Ha vkinek van felesleges gyári jobbos kormányrúdja, kipufogódobja, első indexe és visszapillantója az írjon.....köszi előre is:)
10eKm nél ledobtam az IRC-t. Mondjuk a kép miatt :) Pirelli Sport Demont raktam fel, ami az első pár km-en, bekoptatás előtt is jobban tapadt mint az IRC. Mondták is hogy vigyázzak. Hát 10ekm át vigyáztam :)
Szerintem olcsóbb egy jó gumi, mint eldobni a vasat.
Tavaly összel volt egy kisebb balesetem, ami nem volt nagy szám, kb. egy indexlámpát kellett cserélni, de a nyomorék szerelő annyira szerencsétlen volt, hogy valahogy elqrta vele az elektromos rendszert, úgyhogy végül jó pár hétig állt, mire renbe hoztam (persze nem ismerte el, én csak szervízből való elhozás után vettem észre, hogy nem működik egy lámpám se, úgyhogy rám fogta, hogy biztos én csináltam... ).
Aztán meg kiköltöztünk Belgiumba, és voltam olyan hülye, hogy egyből kivonattam a forgalomból a motort, meg leadtam a rendszámot, hogy majd itt forgalomba állítom... De eszméletlen lassúak itt minden papírmunkával. (Meg persze sokszor nekem sem volt időm a hivatalok nyakára járni.) Jövő héten fogok eljutni ténylegesen odáig, hogy belga rendszámot kap a Ninja, és legalisan használhatom (mert néha vérfrissítésként azért mentem egy-egy hosszabb kört, hogy ne lustuljon el a nagy állásban, kölcsönvett rendszámmal, erről pszt! ; de elég para volt, bár itt rendőröket nem nagyon látni...)
Hát ígz állok vele. Úgyhogy idén felváltva a feleségem motorjával (ER-5) mentem, mert azon még volt rendszám, meg az 50-es endúrómmal. Hogy pontosan mennyit, nem tudom... Az ER-5-tel ezer fölött, talán 1500 is megvolt, a smkp.-val valamivel talán kevesebbet. De nem tudom, mert rossz a számmemóriám, csak a Ninján tudom számon tartani, hogy 0-ról indult. ER-5-nél fogalmam sincs, mennyinél ültem rá pontosan. Az 50-esen meg nem jó az óra, hol mér, hol nem, úgyhogy csak érzésre tudom megmondani...
http://trening.tesztmotor.hu/
És te smice hol tartasz a kilométer gyűjtögetésben?
Nekem nincs és sajnos nem is volt kis Ninjám, de a haveromnak volt, és innen tudok szinte mindent a kis Ninjákról, és ha ezzel valakinek tudok segíteni akkor szívesen megteszem. De amúgy ezt a halk kattogást 10 melegindításból max 1-szer ha csinálja de van amikor nem is fordul elő.
Ujabban észrevettem, hogy amikor alapjáraton megy a motor, blokk felől jobb oldalt lennt, valami ütemes halk zörgő hang hallatszik. Ez normális? Nem tudjátok mi lehet ez?
Csak nem a holnapi Kawa Kanyarra készülsz? Amúgy smice tökéletesen leírta a megfelelő guminyomás értékeit! Na és motoros srác21 még most-se megy rendesen sima 95-sel a Hondád?
Köszi
Az IRC-vel is el lehet közlekedni, voltam ringen is és döntögettem. Ha bemelegedett az is tapadt. Szóval ha nincs szeg, még rajta marad egy darabig.
Durva hogy 10e alatt semmit nem kopott szinte, a Pirellinek meg kb. annyit jósolnak. Ez is mutatja hogy milyen kemény az IRC gumma.
Újban tudok segiteni Adatlap!
Szerintem olcsóbb egy jó gumi, mint eldobni a vasat.