Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én probáltam himba perselyezett motort de szerintem érezhetően más a mozgása mint a csapágyazottnak. Viszont ha endurozásra használod akkor jó megoldás mert nem kell a rohadásnak induló tükörgőket csapágyakat évente cserélni sokat járok az erdőbe endurozni a mocimmal és minden éven cserélni kell a lengőkar a himba csapágyakat mert a viztől kosztol tönkre mennek. de hát nem is ide tervezték
Nagyon ritkán tudok sajnos eljuttni pályára mert elég messze van tőlünk meg sajna a szállítás is nehézkes. Most mióta felraktam a nicasilozott hengert wössner dugóval 15 üzemórát ment (mérő szerint). A hétvégén levettem a kipufogott és onnan betekintve nagyon szép még mindig a henger és a dugóra sincs leragadva a gyűrű. Én ugy tervezem hogy 30 üó nál cserélek dugót. Endurózásra használom többnyire kapp elég rendesen a gép mert elég jó kis hegyek völgyek vannak erre felénk. Mostanába csak motul 710 2T fully sint olajat használok. 1:42 re keverem nagyon jól megy tőle a gép nagyon jó a kenése és alig füstöl. 15 óra után megmértem kompresszio mérővel a teljesítményét és a gyári értéket hozta. 250 ccm el nem tudom össze lehet e hasonlítani mert én ugy tudom kicsit kevesebbet pörögnek fordulatra a nagyobbak meg 2 gyürüsek. Szerintem egy két hétvége és cserélni fogom a dugót majd feldobok egy pár képet hogy néz ki a nicasilozott henger 30 üó utan.
Otthon megkeresem neked mert itt a munkahelyemen nincs meg sajna.
Kx 250 komplett kuplung eladó, mindennel együtt /kosár-belső kosár-fémlamellák-kopólamellák-kinyomó tányér-rugók/ jutányos áron. Adatlapon van mail cim, de ide is irhat akinek kell!
6-7 öó-át mész vele pályán meg 10-et enduróban? Az kemény. Akkor forognak benne a dugók rendesen. Szerintem attól azért többet elmegy kényelmesen a haver Rm 125-éből kiindulva!
zoleeeboy! én megköszönném ha elküldenéd a linket!:)
Na vasárnap bombázzuk szét darabokra a gépet :)
bronzperselyt szeretnék én is... Endurora is meg pályára is. Endurora kb 10üo pályán 6-7.
Pályán használod vagy enduróra? Mennyi üó-át raktál bele mielött hozzá kellet nyulnod? Engem ez érdekelne! Nekem a 250-es tesójába most 50üó van, de nem érzem, hogy gyengébb lenne. Putoline 40-es keverékkel etetem és 2 motorozás után szivacs pucolás, igaz a dugómon már van pár hosszanti vonal a kopás miatt, de csak a szitó oldalon az elözö tulaj hibájából. Gyári kawa dugó van benne és perselyes a hengerem. Tavaszig tervezek dugócserét és furást.
Én is Angliába csináltattam a nicasilozást nagyon jó lett, viszont tudnotok kell a kawasaki hengerek nem nicasilozva vannak! én is egy angol szaklapba olvastam minden márka szinte nicasilos hengert dob a piacra viszont a kawasaki egy másik eljárást alkalmaz. Az eljárás lényege hogy egy wolfram szálat gőzölögtetnek el magas hőmérsékleten a henger belsejében ami beépül a henger falába. Akit érdekel belinkelem a cikket. Viszont utólag lehet nicasilozni én azóta 15 órát mentem vele és ereje tejében van még mindig! :D
Nekem bronzperselyes én igy vettem és tökéletesen müködik. Mennyi üó után gyengült el érezhetöen a gép? Enduróra használod? Van hozzá komplett kuplungom, ha érdekel?! Kopó lamellák nélkül kosár-belsö kosár-fémlamellák-kinyomó tányér-rugók.
Lenne egy kérdésem hozzátok. A központ rugó kicsit lóg a himbába. Viszont ahogy néztem a felújító szett 25-30e Ft. Szal perselyesre valaki csinálta már meg ezt? Nagyon gondolkozom rajta hogy bronzperselyt esztergáltatok bele
Értem! Jól néz ki, tetszik, lehet rákérdezek majd hogy milyen árban mozogna az enyémre :)
Köszi... 91-es am.
A matricát itt rendeltem a motormatricák topicban. George-tól.
Ahhoz képest hogy 90-91es motor, külsőre elég elfogadhatóan néz ki!
Kíváncsi vagyok, hogy honnan és mennyiért lehet venni ilyen matricát a tank idomra!?
A szereléssel kapcsolatban látatlanban nem lehet mondani semmit, majd csak akkor derül ki hogy ha át lesz mérve az egész!
Hello!
Csütörtökön viszem szerelőhöz és akkor szedi szét teljesen. Nem voltam itt mikor nézte csak mondta hogy a hengeren nem látszik semmi. PL úgy hogy majdnem kézzel be lehet indítani. Am hidegen 4. rúgásra indul melegen 3-4 rugás. Erőlétileg sem az igazi... :S Srác is azt mondta hogy lehet hogy elég egy fúrás meg a dugó gyűrű. Majd kiderül :| :(
Hello. Jó gép! Hogy érted, hogy elment a kompresszió? Mérted órával? Ha igen mennyi van benne? Beindul? Nekem hidegen 15bar 50üó-val. Ha valóban kevés és be sem indul, akkor dugó. Hengert már levetted? Irtad hogy nincs rajta sérülés. Dugó milyen állapotban van? Ha szét van szedve ki kell mérni a kopotságát. Henger furás 4e, dugó 25-33e+tömités. Hajtókart nézesd meg, nehogy az uj cuccot rárakják a szar hajtókarra.
A talicskám. Jelenleg van egy kis bajom vele,.... Kevés lett a kompresszió. Szerintetek mi lehet a gond? Csütörtökön viszem szerelőhöz. Csak hgy mégis mire számítsak? Hengeren nem látszik semmi sérülés...
köszi
meglett a probléma.
türelem hiányzott hozzá
Főtengő szimering gyujtás oldalon vagypedig a membránt nézd meg, de a membrántól még forognia kellene. Igy látatlanban főtengelyszimeringet mondok!
HELP
lenne egy olyan problémám kx125-tel(91)
hogy hirtelen gázadásnál 3/4ed gáz után befullad és ha fent tartom a gázt megáll.tiszta a karbi,szürö oké,benzinszint rendben,.
fel le állitgathatom a sibertüt,meg a levegöcsavart,álltalában az eredmény ugyan ez.lassabb gázadásnál leforog rendesen.,de hirtelen alapjáratról való felpörgetésnél meg akar fulladni.
a rezó is "tiszta"+dob is.
jelenleg ugy megy hogy sibertü koppon fel van huzva,levegöcsavar koppon bent van.igy felpörög ,de alapjáratot nem tudok rá melegen csiholni,hidegen meg pörög mint a fükasza.
ha valakinek van a jelenséggel kapcsolatban tapasztalata,vagy adatai a beállitásról az üzenjen!
köszi!
jah és mikuni karbim van v21 2 h6 93 van ráírva
helló segítsetek már kx 125 1989 hez kéne nekem tűszelep+ ház is amibe benne van ,szívótorok ,kuplung lamella(szett) ,rezó! a legfontossabb a szívótorok meg a tűszelep lenne vagy karbui felujító nemtalálok sehogy.
Köszi üdv Ádám