usi-nak igaza van, ha full synt olajat raksz bele és nem arol2T-t meg hasonló gagyi szar olajakat akkor mindegy a márkanév és az is teljesen mindegy hogy epres e vagy nem! A lényeg a jó keverési arány és hogy full syntetikus cucc legyen! Persze van 6-7e ft-ért is kifejezetten verseny körülményekre kifejlesztett olaj, de ha mondjuk pályázol akkor az kb 25l anyaghoz elég és pályán 25l anyag nem sokáig tart. tehát kérdés az hogy egy 6-7e ft-os olaj tud e annyival többet mint egy 3500-4000ft-os olaj. Szerintem nem!
Dehogynem az ipone olaj annak sztem sokkal jobb kenése van mint bármej olcsóbb olajnak sokkal jobb és finomabb kenést ad és ezzel a motor élettartama is nő :) énszerintem bár javítsatok ki ha nem.
Kormánycsapágy szett kb. olyan 7-8e ft-ból meg is van, szóval az nem nagy tétel! A központi körüli részt úgyis csak akkor tudod beazonosítani ha szétbontod, és átnézel rajta minden, de ha normális alkatrészekkel akarod megcsinálni, akkor nem fogsz vigyorogni az ár láttán.
Ahogy Krisz30 is írta, ha normális olajat használsz, akkor bőven elég a 40es keverék endurora, pályára természetesen mehet a vastagabb kenés is (25-30).
Én személy szerint eddig szinte csak Igol STS-R olajat öntöttem bele, 40es keverékkel, számomra megfelelő ez az olaj, de igazából teljesen mind1 hogy igol, castrol, ipone, putoline, motorex, motul, hobbi szinten úgysem fog észrevenni szinte semmi különbséget!
MAjd kicserélem amint lesz egy kis időm. Ma elgépeltem 1 tank benyát.. XD mocsok a gép az biztos nem vagyok ehhez szokva megtépte a karjaim. XD de jó volt. Jó kis adrenalinlöket. Szokni kell de ááááá :D AM most castrol-ból csináltam 30-as keveréket. pályázáshoz 20-as kellene majd?
Kormánycsapágyat cseréld ki, nekem a kozponti rész már perselyes és azt érdemes is perselyeztetni! Olajból én most putoline-t használok, de mentem már castrolal is. A putoline nekem bevált szigoruan 40-es keverék. enduróban felesleges a 30-as meg 25-ös utánna meg folyik mindenhonnan az olaj meg nem nyit a power mert ráég stb... 40-es bőven elég a minőségi olajból!
hát köszönöm. kíváncsi leszek rá. pályázni is szeretnénk meg endurozgatni. bár a másodikra nem sok lehetőség van a helyi szervek miatt. Eddig amiket néztem az a központi rugó lóg lent egys kicsit meg a kormánycsapágy. ezeket kell majd megcsinálni. egyenlőre ennyi a bajom vele de majd használat során kiderül.
Am ti milyen olajat használtok keverni? és milyen keveréket használtok? Rég volt már 2T gépem és már elfelejtettem mindent XD
Hello!
Nekem is Kx-em van csak 125 és 93!
Nekem elég sok gondom volt vele, (de ez az előző gazda gondatlanságából eredően) Mára már sikerült majdnem 100%-osra megcsinálni, de persze mindig van az ilyen gépeken mit szerelni.
Majd nekem is kellene, 1-2 alkatrész. :)
Nekem 93as KX250 van, közel két és fél éve használom, így már kialakult róla egy véleményem. Eddig szerencsére igazán komoly dolgokkal nem kellett foglalkoznom, blokknál csak filléres cuccok hülyítettek az elején, mint pl. vízpumpa szimering és kuplung kosár anya csavarja. Himba és lengőkar tűgörgőire nem árt odafigyelni, és ha már érzed hogy kicsit is szorul v.melyik, akkor nem kell halogatni, mert könnyen tud kellemetlen pillanatokat okozni. Fékek számomra teljesen rendben vannak, ugyanúgy mint a motorerő is, könnyen meg lehet szokni az erejét, eléggé egyenesen adja le a teljesítményt, de azért ha túl sokat akarsz, hajlamos rá hogy büntessen. Futóműre ismét nincs egy rossz szavam sem, sokszor mentett már meg amikor egy kicsit besokalltam.
Igaz hogy ez egy cross, de én endurora használom a környéken lévő lehetőségek miatt, ha tempót akarsz menni, elég hamar le tud fárasztani, de viszont gondoskodik az adrenalinról bőven!
köszönöm :) Hát majd igazából kell 1-2 dolog hozzá. kormánycsapágy kellene bele légszűrő. meg a központi rugóba kell csináltatnom perselyt mart az egy picit lóg.
am milyenek ezek a gépek? Tudnátok róla mondani valamit? Annyit észrevettem hogy mocskos mód megy :D csak még sajna nem volt nagyon lehetőségem menni vele mert melózunk állandóan :(
Ne fogj hozzá, mert nem csak a felső meg alsó csavarok tartanak hanem van ott zéger gyűrű is meg még egy pár dolog! Elfogod baszni és sokba lesz. Keresd csika1-et fórumon 15-be megcsinálja olajcserével sulyra beállitva!
sziasztok!tud valaki segíteni,hogy egy 88-as kavának az első teloját hogy kell szétszedni mert szimeringet kell cserélni benne.a tetejéről a csavart lecsavartam de nem tudom széthuzni mert az alján ami csavar van az csak forog körbe de nem lazul meg.ellen kell tartani valamivel és ha igen akkor hol?és mennyi olaj jár bele?köszi elöre is a segítséget.
srácok, nemtudom, hogy ez normális-e, de 125-ös kx-em van, és egyesbe aszfalton, egyenes úton ha kihúuastom és pont mikor nyit a power csak akkor nagynehezen néha jön fel normálisan kerékre, de úgy h nagyot rántok rajta, ez lehet h "elszállt"...? szerintetek milehet netán gyűrű?
Ahogy Krisz30 is írta, ha normális olajat használsz, akkor bőven elég a 40es keverék endurora, pályára természetesen mehet a vastagabb kenés is (25-30).
Én személy szerint eddig szinte csak Igol STS-R olajat öntöttem bele, 40es keverékkel, számomra megfelelő ez az olaj, de igazából teljesen mind1 hogy igol, castrol, ipone, putoline, motorex, motul, hobbi szinten úgysem fog észrevenni szinte semmi különbséget!
Am ti milyen olajat használtok keverni? és milyen keveréket használtok? Rég volt már 2T gépem és már elfelejtettem mindent XD
Nekem is Kx-em van csak 125 és 93!
Nekem elég sok gondom volt vele, (de ez az előző gazda gondatlanságából eredően) Mára már sikerült majdnem 100%-osra megcsinálni, de persze mindig van az ilyen gépeken mit szerelni.
Majd nekem is kellene, 1-2 alkatrész. :)
Nekem 93as KX250 van, közel két és fél éve használom, így már kialakult róla egy véleményem. Eddig szerencsére igazán komoly dolgokkal nem kellett foglalkoznom, blokknál csak filléres cuccok hülyítettek az elején, mint pl. vízpumpa szimering és kuplung kosár anya csavarja. Himba és lengőkar tűgörgőire nem árt odafigyelni, és ha már érzed hogy kicsit is szorul v.melyik, akkor nem kell halogatni, mert könnyen tud kellemetlen pillanatokat okozni. Fékek számomra teljesen rendben vannak, ugyanúgy mint a motorerő is, könnyen meg lehet szokni az erejét, eléggé egyenesen adja le a teljesítményt, de azért ha túl sokat akarsz, hajlamos rá hogy büntessen. Futóműre ismét nincs egy rossz szavam sem, sokszor mentett már meg amikor egy kicsit besokalltam.
Igaz hogy ez egy cross, de én endurora használom a környéken lévő lehetőségek miatt, ha tempót akarsz menni, elég hamar le tud fárasztani, de viszont gondoskodik az adrenalinról bőven!
am milyenek ezek a gépek? Tudnátok róla mondani valamit? Annyit észrevettem hogy mocskos mód megy :D csak még sajna nem volt nagyon lehetőségem menni vele mert melózunk állandóan :(
Remélem jó helyen járok :) Ma "Boldog" tulajdonosa lettem egy Kawasaki kx 250 1994 motorkának... :)
Ez nem 4 ütem.
Nem nagyon vagyok már fórumon,sok a meló .Megoldható a dolog.