Helló! Sajnos nem tudom, de szerintem úgymond senki nem árulja, mert olyankor ki szokta írni az weblapjára hogy közvetített vagy bizományos motor, ennél viszont nem szerepel semmi egyéb elérhetőség. Kb. 1 hónapja voltam Csabánál, akkor nézegettem a motort, de én nem láttam rajta akkor telefonszámot sem. Szerintem ha felhívod az oldalán található valamelyik telefonszámon, készségesen fog a rendelkezésedre állni.
Sziasztok!
Van egy kdx-em amiben 99 előtti kx blokk van gyárilag, és nagyon ráz a gép (raktam is fel videót). Mondták h kell lennie benne egy kiegyenlítő tengelynek (balance shaft) ami ellensúlyozná ezeket a rezgéseket. 1 hete kicsit kotyogott a főtengely csapágyaim, ki is cseréltem, de ugyan úgy rezeg.. elvileg a főtengely nem üt. Na most a kérdésem az lenne hogy van-e benne ilyen kiegyeníltő tengely, mert én újból szétkaptam ma reggel, és a kuplung felöli oldalon nincs semmi ilyen, és a főtengely fogaskerekén sincs semmi jelölés...
Ha nincs akkor miért rázhat ennyire?
Hali!
Az olaj leeresztőröl csakannyit, az én részemről, hogy nem csak megszakadt a menet 1 hónapja, de el ki is tört egy darab belőle. Valahol fel akadhattam, és elvolt repedve. Azért is húztam meg mert szivárgott.
Ha valaki esetleg tudna egy 93-as 125-öshöz blokk részt, pl, azt a felét ahol a le eresztő van, akkor arra vevő lennék! ;)
Egyenlőre össze ragasztottam két komponensűvel, és blokk oasztával körbe kentem, és így hibátlan. De lassan cserélni kellene olajat, és így nem fog menni! :D
Én elakartam, adni az enyémet, de már annyi munkám, és pénzem van a motorban, hogy inkább megtartanám!
usi. Nem tudod ki árul Bükkszéken kx 125-öt. Nagy Csabi honlapján van fönt a motor.
Esetleg valaki nem tud használhatót eladót?Eddig csak hulladékkal találkoztam horroráron,sajnos.
Hali! Én az enyémbe vágtam uj menetet m8 gyárilag én m10re furtam át viszont vigyáz vele mert a m10 nek már elég nagy a menetemelkedése ha tudsz szerez sűrű menetes m10 furót és csavart. én simával furtam át de nem engedi az olajat csak elég kevés menet fogja. Illetve a csavar hosszára figyelj ha kicseréled, nehogy bele lógjon a váltóba
hello
nekem az olaj leengedő csavarnak megszakadt a menete az lenne a kérdésem h vághatok e bele negyobb menetet (ugy jolesz nem)?válaszokat elore is köszönöm
Én 1:40-es keveréket használok Castrol power 1 racing a dúsabb keverék jobban ken és biztos nem szorul be a dugo, a gyerga az Nagaka B8EG és ezzel is a két gép föcc röff télen nyáron, a gyengébb minőségűeket egy nap alatt kinyírja, a számok a hőértéket jelentik a gyertyán, ilyen gyertyával vettük őket és nagyon bevált.
Nekem 9-es gyertya van a gépben, és tökéletesen dolgozik vele. Télen nyáron rúgásra indul a gép. A keveréshez csak annyit szólnék hozzá, hogy 35-re keverem mindig, Castrol full-al, és pályán épp úgy mint endurózásnál tökéletesen bevált! Nem folyik orrán száján. Mióta csak motorozok, Castrol-t kevertem bele a gépekbe és teljesen meg vagyok elégedve vele! Én a télen a himba rendszert és a központi rugónak az összes tűgörgőjét kihajítottam és perselyt esztergáltattam bele. Jobban bírja szerintem mint a tűgörgő! De ez saját tapasztalat csak.
Köszi a választ de nem ez lesz a probléma sajnos! 10es hőértékű vadonatúj gyári belevaló gyertya van benne és ezzel is lófasz szikrát ad meg ha be is indul pár percnél többet nem megy.. sajnos ez gyújtás csere lesz szerintem
Van egy kdx-em amiben 99 előtti kx blokk van gyárilag, és nagyon ráz a gép (raktam is fel videót). Mondták h kell lennie benne egy kiegyenlítő tengelynek (balance shaft) ami ellensúlyozná ezeket a rezgéseket. 1 hete kicsit kotyogott a főtengely csapágyaim, ki is cseréltem, de ugyan úgy rezeg.. elvileg a főtengely nem üt. Na most a kérdésem az lenne hogy van-e benne ilyen kiegyeníltő tengely, mert én újból szétkaptam ma reggel, és a kuplung felöli oldalon nincs semmi ilyen, és a főtengely fogaskerekén sincs semmi jelölés...
Ha nincs akkor miért rázhat ennyire?
Az olaj leeresztőröl csakannyit, az én részemről, hogy nem csak megszakadt a menet 1 hónapja, de el ki is tört egy darab belőle. Valahol fel akadhattam, és elvolt repedve. Azért is húztam meg mert szivárgott.
Ha valaki esetleg tudna egy 93-as 125-öshöz blokk részt, pl, azt a felét ahol a le eresztő van, akkor arra vevő lennék! ;)
Egyenlőre össze ragasztottam két komponensűvel, és blokk oasztával körbe kentem, és így hibátlan. De lassan cserélni kellene olajat, és így nem fog menni! :D
Én elakartam, adni az enyémet, de már annyi munkám, és pénzem van a motorban, hogy inkább megtartanám!
Esetleg valaki nem tud használhatót eladót?Eddig csak hulladékkal találkoztam horroráron,sajnos.
nekem az olaj leengedő csavarnak megszakadt a menete az lenne a kérdésem h vághatok e bele negyobb menetet (ugy jolesz nem)?válaszokat elore is köszönöm
http://www.sportmotor.hu/motor...
Videót pedig itt: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/yamaha-dt-5080-korbejaro
s-94042
Szállításban tudok segíteni. Ajánlatokat telefonon (06-30-332-44-66) vagy freemailon/msn-en várok: kadar96@freemail.hu
http://www.aunergyor.hu/
Van nekik 2011es letölthető katalógus, pdf formában, árak euróban megadva