Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor mit csináltál rajta?
A benzin az shell az biztos hogy nem vizes, levegőszürő vadi új, a szimeringek meg ki se lettek véve...
mikori akart lenni a benzin! régi vagy túl vizes
benzin mikor benne? lehet az szar! levegőszűrő? szimeringeket jól raktad be?
felső hengerfejnél engedi 1 kicsit ki a vízet
Hát sajnos nem tudom szét szedni, mivel nem az enyém, össze van szerelve jól, épp hogy csak csöpög belőle a víz, nagyon észre sem vehető, 6 hónapja 1 helybe állt a moci, és 1 rúgásra indult
Most raktam össze a kx 125-öm van benzin van szikra, rugásra nem indul el. A gyújtást ugyan úgy állítottam vissza ahogy volt. Mi lehet a probléma?
Mert ha elfolyik a víz nincs hűtés beszorul a dugattyú. Mert ha folyik nem győzöd meg fagyállós vízzel azért kell a fagyálló mer ez keni a vízpumpát és nem rakódik le a vízkő.
Attól függ hol engedi, de attól meg lehet venni.
Amit az úszó elzár kis tűszelep nincs e kikopva. Ezt úgy lehet megnézni leveszed a karbit leveszed az alját fölnyomod az úszót hogy a szelep zárjon el, és a benzin befolyón belefújsz. Ha átengedi a levegőt akkor ki van kopva.
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne egy kx el kapcsolatban hogy, 250 es és vízhűtéses, engedi egy kicsit ki a vizet ,ez nagy probléma lehet? mert olcsón megtudnám venni és csak ez az egy hibája van semmi más
HElló!
Olyan kérdésem lenne van egy kawasaki kx 125 ös gépezetem(1989es)
folyamatosan folyik karbi túlfolyón a benzin ha áll a moci és nyitva a csap. megnéztük úszószintet,nem e lyukas.. nem e koszos mindent és még mindig nem jó. valakinek vmi ötlet?:S
Köszi előre is
hát köszi srácok ezeket megnézem... remélem nem zsákbamacsek a motor... :)
Ha nagyon nem akarsz sokat bukni keress egy szerelőt és kissebb pénzért vidd magaddal :) Ha valami gáz van a blokkal 100-150ezret tudsz spórolni.
Mellesleg a teleszkópok a legkisebb dolgok... pl emeld meg a kereket, fel-le nem szabad kottyannia semmit, oldalra sem, ha kottyan 30ezer ft. Ha nem pöcc röff, már indulj is haza :)
Kawaman909
Köszi a gyors választ.. Igazából endúróra- krosszra használta a "srác" nem versenyeztek vele. tavaj összel lett benne cserélve a vezérlés állítólag ez valami tipushiba hogy elszáll az egyik szelep és 2007-es lett belerakva. 40 üzemóra van benne a felújítás óta.... Ez nemtudom hogy jót jelent-e vagy sem....
Ja és a 4T javíttatása drága. Ha hobbi célra akarod használni jobb egy 2T olcsóbb a javítása, és a motor is.
A lengéscsillapítókra, ami azt jelenit ha összenyomod öket (testsúj ránehézkedéssel) ez a hátsó, elsőnél az elsőfék behúzása kormány lefele való nyomása mindkettőnél lassan jöjjenek vissza. És megkérdezni hogy hogy használta hobbi célra verseny célra. Mikor volt benne dugattyú cserélve, volt e nicosziloztatva, és van e benne erő ami azt jelenti hogy harmadikba kerékre áll.
A közelbe nézzél valami olyan boltot a neten ahol lehet kapni vagy rendelni mert én Érdről írok de mesze van hozzátok
Sziasztok!

Holnap úgynéz ki vegszek egy kx250f-t 2005-ös. Mikre kell odafigyelni, mik a tipus hibái ? válaszotokat előre is köszönöm. Üdv. Gegő
Ha rendelnéd mire lenne meg és a pontos ára mennyI?
tömítésszettben sincs? Mert lehet, hogy csak kimaradt az évek során?
Amúgy csak loctite! Van neki motorblokk összerakáshoz! 2000 Ft körül van! De megéri, mert ezt nem oldja az olaj és nem esik le a blokk felekről az olajba!
de az 5100-es nek jónak kell lennie vagy 7100! ilyen jelenséggel még nem találkoztam, hogy az olaj miatt nem vette volna az 1-est! Az szokott lenni, hogy nem tudod kivenni sebességből, mert a kuplung nem tehermentesít!
a castrol egy hulladék vmi sima váltó olajat is megpróbálhatsz....transoil expert
Lenne egy kérdésem, szét van szedve a motorblokk. Ha rakom össze a két fél blokkot és gyárilag nincs tömítés, valami pasztával volt összenyomva mit ajánlotok? valami hőálló sziló vagy ilyesmivel
Nekem volt benne 4T Castrol olaj, és amikor felmelegedett nem vette az egyest.