Ha csörög a blokk, az tuti hogy az lehet hogy a dugattyú eltört és a darabok csörögnek benne ha rázod a blokkot.... most ezt komolyan írtad? Ha nem értesz hozzá szerelő, mielőtt még nagyobb gubanc lesz.
A powert nem tudod állitani mivel röpsulyos módszerrel működik /legalábbis az enyém igen KIPS, de szerintem mindegyik/ 4db csapágygolyó van benne a blokkon belül a vizpumpa felett és a fordulat fügvényében nyitnak a golyók. Lehet bele esetleg gyengébb rugót vagy kisebb golyókat rakni, de szerintem nem érdemes kisérletezgetni. Ki van ez találva jól a japók által! A haverodnak azért nyithat hamarabb mert lehet benne kisebb golyó vagy gyengébb rugó gyárilag, de nem hinném hogy sok lehet a külömbség?! A 250-en 7-8ezer közé van belőve a nyitás, de szerintem a KTM-en is 6körül nyithat alatta nem hinném.
Eladó egy 1993-mas kawasaki kx 125. Rengeteg pótalkatrésszel, csak egy pár példa: egy komplett idomszett, pro circuit rezo, karbi.... stb... http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Hello! Szerintem a prox a legjobb, a gyári után. Ha van pénzed akkor vedd meg a gyárit, ha nincs akkor nekem pont van elfekvőben 2 db vaci új prox csapágy, és eladnám mert feleslegesen van itt.
Köszz.Azt figyeltem meg hogy haveromnak van egy ktm sx 250-es mocija és annak mintha előbb nyitna a power,vagyis minden fordulattartományban ott van az enyém is szerintem csak később.A powert hol lehet állitani?Vagy eggyáltalán lehet?
Igen, hasonlóan kéne működnie a tiédnek is, bár ez még a KIPS-es verzió. Az enyém ugyanilyen a 250-en! A tiéden akkor oldalt csak egy légterelő nut van. Mindegy. A nyelvnek mozognia kellene, de ne érts félre nem olyan tul sokat. Az enyémen a zárt és nyitott állapot között kb 4-5mm lehet. nyitott állapotban megnő a kipufogónyillás keresztmetszete, ez a lényeg! Szedd szét és nézd meg! Ha nem működik nem forog ki a motor azt viszont hallod a hangján.
Hello.Köszz a segitséget.Az a baj hogy nem látom menet közben hogy az a nyelv csinál e valamit.De szerintem kiszedem a blokkot és meglesem a powert.Én 1:35ös keveréket használok,castroll racing power1.Itt egy video ez 500as kx ,de az enyém is igy kéne müködjön?Mert nekem bal oldalt ugyanolyan elfordulós power van de a jobb oldalt nekem csak egy rudazat van felfelé,gondolom az vezet fel a nyelv hez.
Hello. Az új ára 175 dollár amerikában a gyári kawasaki komplett főtengelynek. Érdemes megrendelni, kb 45 ezerbe áll meg mindennel együtt. http://www.kawasakipartshouse.... itt tudod megnézni. Én már mindent az USA-ból rendelek, mert sokkal olcsóbb. Üdv. Gergő
A nyelvnek is mozognia kellene elméletileg. Nekem '93-as és oldalt mozog két rudazat valamint a nyelv is. Mindhárom dolog segit a kipufogó gáz áramlásban ha nyitva van. A két rudazat oldalirányban a nyelv pedig a kipunyillás keresztmetszetét növeli. A kipufogó gyűrűk helyett tanácsolok neked azbesztzsinórt. Én azzal tekertem körbe miután a gyári kikeményedett és engedte nekem is az olajat. Körbetekered kétsorosan és vékonyan bekened hőálló pasztával /gasket sealant/ és hibátlan lesz! Ha sok olajat nyom akkor nézd a hajtóműolaj szintet nem e eszi?! Mondjuk ha enné nem indulna olyan könnyen. Milyenre kevered? Én 1:25-be nyomom, de nem pályázok csak enduró és tökéletes. Castrol power racing!
Szevasztok!Lenne pár kérdésem!
Leszedtem a tegnap a rezót és power szelep fedőjét,benéztem a hengerbe és elkezdtem kihuzogatni a powernek a rudazatát.Bennt baloldalt elfordúlt egy szelep de középen lévő nyelv nem mozdult.
Ez nagy gond?vagy ilyen kell legyen?
A rezón nincs sehol gumigyürü,nyomja ki az olajat,ha van valakinek szóljon!(3db kellene,egy nagy és két kisebb!(Igen és lehet egy kicsit több olajat nyom ki magából mint kellene.De bármikor egy rugásra indul!
(Kx 250 1998)
Kawasaki KX 85re keresek hátra 16os felnit vagy akár 16os hátsó kereket. e-mail: szeiman@invitel.hu
Valaki tud vmi crossbontót?
Előre is köszi.