vágom, hogy 2T ember nekem is az van azért jó a 2Tbe a 4t motorkerékpár olaj, mert abban az olaj ken mindent! Váltót, kuplungot, forgattyús dolgokat! Így mehet bele a 2t-be!
5100-es motul olajat, 10w_40! 80w-90 nem az igazi! Sima motorkerékpár motorolajat rakjál bele! Ebben van adalék a kuplunghoz meg a váltóhoz! Mindent ez az olaj ken a 4T-ben! Kivéve honda de az meg ratyi automata olaj se rossz, az a legjobb a kuplungnak csak nem biztos, hogy a nyírási tulajdonsága jó a váltó fogaskerekeinek!
Olyan nincs hogy fölhigul és nem ken semmit! Akkor forgalomba sem engednék. Gondold el akkor az automata olaj hogy fölhigul?! Ezeknek az olajaknak van egy minőségi követelményük és ha azt teljesitik akkor jó. 10w-40-ből pedig létezik hajtóműolaj is /repsol-motul/! Nem motorolaj az nem igazán jó, csuszhat a kuplung. Ha nem cseréled időben akkor meg mindegy! Én 80w-90-es olajat nem raknák a gépbe, mert tul vastag olaj!
Mi már évek óta a 80w90-es olajat használunk és semmi baja a kuplungnak, ezért merem ajánlani. Több krosszos srác ezt ajánlotta mert a 10w-s úgy fölhigul üzemi hőfokon hogy nem ken semmit.
Hülyeséget azért ne! 10W40-es olaj kell! Ha 80W-set tesz bele akkor a 2. kanyarnál kuka a kuplungnak :) Ugyanis egy átlagos hajtóműolaj 80W-s, de annak nem kell kuplungot kennie. 80W-s olaj nem megy be rendesen a lamellák közé és kb 0-ra kopna a kuplung 1 perc alatt...
Szóval amit tudok ajánlani az a Repsolnak a 10W40-es Transmission olaj.
Sziasztok!
Szétvan húzva a blokk, raknám össze milyen tömítéssel kell összerakni. Mert nincs tömítés gyárilag valamilyen hőálló szilóbal? Ha tudjátok hogy mivel kell vagy mivel ajánlott összerakni írjatok előre is köszi.
Valaki nem tud kx 250 hez vázvédő müanyagot: vagy mi a neve:) ilyesmi