Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóval a gyári azért jobb :D Akkor lehet maradok a 0.4 nél. Amúgy mi a különbség pl Boyesen Vforce között ? Miért kerül egy Vforce 60 ezerbe ? :D
nem tudom! sztem a gyári is 0,35! de az gyári
Köszi a részletes választ . :) Még várok ki mit ír a vágáshoz :) Kb mennyit bír ki egy 0.35 mm-es karbon membrán ? Kb egy szezon ?
Sima olló elég hozzá! először karcold fel rá az eredetit és mielőtt kivágnád! a furatok helyét fúrd ki! ez fontos! és a vágás sem mind1 viszont erre már nem emlékszem pontosan, hogy hogyan jó,de azt hiszem, hogy szálakra merőlegesen kell. Javítson ki valaki, ha nem így van! És úgy vágd, hogy hagyjál rá egy picit, amit finom csiszoló papírral le csiszolsz. Élek ne legyenek mindenhol rádiusz. a,4-es jó. Vékonyabb hamarabb elkopik, viszont jobban veszi a fordulatot, vastagabb nagyobb élettartam. 100x100-as ból kijön 4 darab, mivel két tábla van a csomagolásban!
Ez a vastagság tuti megfelelő hozzá ? :) Mivel szoktátok vágni ? Sima olló ? :D
Hello! Nekem van 11×11cm-es vágható polini carbon membránlapom 0,4mm vastag eladó. Ha kell megegyezhetünk rá!
Szerintetek milyen vastagságút érdemes venni ? Mert ugye az sem mind1 .. A vékony ugye az jobb gyorsulás viszont kevesebb a max fordulat vagy ugyan ez fordítva. Ha Vastagabb akkor pedig a felső tartomány....
Hali! Nekem ugyan ez a helyzet egy CRF 450el :) Nekem ugyebár membrán nincs, tehát akkor egy karbi pucolás elvileg megoljda a dolgot?
gyárit kawazsolti-tól! vagy vmi robogó voltból lapot amit kitudsz vágni
Hali. Nem tudjátok honnét tudok membrán lapot szerválni ? Ja és az ára is érdekel. 125 2T 1996 köszi
az baj! cserések a membránok!
hy
szivacs rendben,kipufogó oké
karbi tiszta
egyedül én is a membránra gyanakodtam,mert nem hogy nem feszesek,hanem a 2 középsö lapka kb 1mm -t nyitva van alapból és nem zár le
hello!
Nem ártana egy új légszűrőszivacs megfelelően lekezelve légszűrőolajjal. Nincs e kiégve a kipufogó dobbban a hangtompító kőzetgyapot mert mikor a mienken kicseréltük mindjárt lett alapjárat és szebb lett a hangja. A power rendesen működik?
köszi
én is erre gondoltam
ez csak megerösités volt
és nagyon hasznos
Hello!A leirtak alapján én szétnéznék a membrán háza tájékán! Karbit pucold ki! A tüt felülről a másodikba tedd és a levegőcsavart teljes betekert állapottól 1,5 fordulatra ki. Ehez hangolj! Szerintem a membrán lap szar benne már!
hellotok!
ha valaki segitene nekem egy olyan problémában,hogy van egy kx 125 91-és olyanokat produkál,hogy alacsony fordulatról befullad ha lenyelezem a gázt,de ha 2x ráfröccsölök akkor elkapja és teljesen jó,kiforog.ezenkivül alapjáratot nem nagyon tudok állitani csak ugy hogy az olyan magas hogy már nem nevezhetö alapjáratnak.alacsonyabbra véve visszaesik lassan a fordulat és megáll.
ha valakinek lenne ötlete hogy mi van az légyszives irjon.
ja meg egy fotót is elfogadok gyári légszüröröl az ülés alatti tetejéröl,mert az enyém ki van vágva komplettan.
mik a karbi gyári beállitásai:?:levegöcsavar..sibertű..?
Szia!

Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz
Sziasztok!
azt szeretném kérdezni, hogy olyat valaki tud-e szerezni, vagy tudja-e hogy honnan lehet szerezni, hogy a 125-ös kx-nél 1993-mas ami kijön a kis tengely a powernél ott van egy szimering belső átmérője 5.5 mm a külső pedig 12mm ha valaki tud szerezni, vagy tudja hogy hol tudnám beszerezni légyszives írjon. köszi.
jól van hát te tudod! Én a szezonra kicseréltem a szimeringeket, prox-ra!
Azért nem cseréltem ki a főtengyely csapágyat mert az nagyon jó semmit nem kottyant szimeringnél nem engedett tökéletes. A kawasaki szaküzletből rendeltük 2 hetet kellett rá várni. Ez az egész csere azért volt mert a kuplungkosár elelye letört ezt bedarálta a váltóba, és letört a váltó fogaskerékből egy fog a kuplung tengely meg volt barkácsolva nem volt meg rajta az anya az alátét rá volt heggesztve. De mint előzőleg írtam ezt kicseréltük. És ezek a csapágyak még eredetiek voltak és nagyon kotyogtak. Mert úgy vettük a motort hogy főtengely és főtengely csapágy + szimering felújítással ezek jók. Tavaj cseréltük a dugattyút Proxra nagyon jó, mostmár egyrugásra indul.
akkor már igazán kicserélhetted volna a főtengely szimeringet is! és normálisra nem iylen csapágyboltira!
Oké rendben van köszönöm a segítséged.
Bocsi de felső henger nincs hengerfely van. A hengerfej tömítésnél vagy ahogy a hengerfelybe belemegy a gumicső ha a cső a hibás keresd meg a lukat vágd rövidebbre és húzd meg a bilincset. Ha a hengerfelynél akkor hengerfely tömítés csere, mindakét alkalommal engedd le először a vizet. Ha a cső nem javítható cseréld ki
Beindult, betoltuk. összerakásnál a gázbovden nem jó helyre került ezért feszült, ezért a súber teljesen felhúzott állapotban volt, nagyon pörgött akkor már tudtam mi a baj. Hejrehozdtuk most már király :) Amúgy kuplungtengely kuplungkosár és a belsejét, csapágyakat a főtengely csapágyat nem az nemrég volt cserélve 2-es 3-mas fogaskereket cseréltem és úly légszűrőszivacsot.