A kompressziót egy ugynevezett kompresszió mérő órával lehet megmérni. Gyári adatokat nem tudok, de 250-ben a 15bar az nagyon jónak számit még a 13is elmegy, de az alatt lassan dugócserés a masina!
Mikor a motorom meglett, az első motorozás után, gondoltam lecserélem az olajat biztos, ami biztos és nálam a leeresztő csavar feje leszakadt . Sajnos így tapasztaltam mi merre, hogyan is van... Törtcsavar kiszedő is beletört... elég kalandosra sikerült, de végül kijött minden, igaz most nagyobb menettel van, és acél csavarral.
Hahó!
Köszi a választ! Most már biztos vagyok én is benne, főleg hogy fejre fordítottam a motort hogy többet lássak!
Sajna eltörtem valami oknál fogva a leengedőm felét!
Sziasztok!
Hát srácok, képzeljétek el hogy hogy jártam. egy hete kb kimentünk haverommal a bányába motorozni és motoroztunk is egy kis ideig, aztán amikor mentem volna fel egy dombon egyszercsak hirtelen megfúlt és krákogott és azon nyomban le is álítottam, mert a dugóra vagy a tűgörgőkre gyanakodtam, és féltem nehogy megkarcoljon valamit. Nagy kínlódás árán hazatoltam, és most jutottam el odáig, hogy szétszedjem csak ma és egy óriási megdöbbenés ért. Na mivolt szerintetek a ludas? na mi? Hát a főtengely bal sonkájáról letört a rúd a gyújtás felőli oldalon. Értitek? eltört a főtengely, és ráadásul ott, ahol még csak erőbehatás sem nagyon éri. Engem sokkolt ez a látvány. Na és végtére is azért írtam hogy valakinek nincsen-e egy felesleges eladó bal főtengelysonkája, vagy a két sonka egyben is érdekelne. :) Nemtudom, újonnan mennyibe kerül? Jólenne ha valaki találna a sufniba. na hát ennyi lett volna ez a kis motorzós történet. na jóéjt sziasztok.
Hahó-Hahó!
Valaki tudna nekem olyan robbantott ábrát küldeni, ahol az olaj le eresztő (váltó olaj) látom kereszt metszetben? Van egy kis lyuk a menet oldalán, amit nem tudom hogy ott kell-e lennie! (93 125) Előre is köszi!
Sőt ha volna eladó közép blokk rész az lenne a legjobb! Hírdetésekben láttam múltkor bontott 93-as kx-et, de már nincs fent!
:(
lehet h túl sok benzint kap?mert ha úgy megyek hogy beindit benzincsap elzár,és ameddig azt a karbi benzint ki nem motorozom,addig teljesen normálisan megy nem dadog semmi,amint kinyitom fél perc és döödöddöödödö kész 2ezrest fordulaton pattog hol le akar állni hol visszajön..
Szevasztok!Tegnap vettem egy kawa KMX 125 moccot,és motoroztam is vele pár órát,jó fasza meg minden,de este mikor jöttem haza elég nehezen indult,tolásra csak,és olyan jelenség volt hogy csak dadogott a motor,hagytam hogy bemelegedjen,üresbe tudom is járatni finoman,csak mikor berakom 1-2be dadog a motor szóval nem pörgi ki magát semennnyire max 2ezereig és utána ha húzom továbbra is a gázt akkor lefullad a dadogás után..indulni indul mostmár pöcc röff,de ma is ugyanaz a jelenség van..mi lehet vele?
sziasztok.lenne egy óriási problémám.van nekem egy kawa kx 250nem.most lett kicserélve rajta a jeladó.mostmár van szikra,de nem sok.sok mindent mondtaAK MÁR...MÁSIK TRAFÓ...MÁSIK VEZÉRLÖ!bár már nemtom én se mi legyen.a másik az,hogy tiszta száraz a gyertya a dugónál.a karbitól nem jut el a benga.vagy valami.sajnos nem tom mi lehet már a próbléma.így is egy csomó minden már ki lett cserélve.ha vki tudna nekem ebben segiteni azt megköszöném!
írtam e-mailt