KX 250 egy maximálisan megbízható paci, nekem az volt 2.5 évig, szinte költségmentes, ha az alap dolgokat megadod neki. Jól megy, könnyű, de ha endurózni, erdőbe járkálásra akarod, felejtős a dolog. Nekem is az volt, de kemény az ülés, endurozgatásra rettenet sokat eszik (kb 30-35km/tank) és ezt úgy ette, hogy nagyon óvatalosan mentem, csak néhol néhol adtam neki.
A sok rémhírt nem kell meghallani, hogy: "Majd évente újítgathatod, mer szétpörgi magát"... igen, ha a pályán 10ezres fordulat alá nem hagyod esni, úgy igen, évente újíthatod, de amúgy sokáig birja. :)
Valamit az uszószintnél állitottál el! Legegyszerűbb ugy beállitani ha leveszed a karbit és lecsavarozod az ülepitőpoharat és csak simán kézzel odafogod a karbihoz aztán rádugod a benzincsövet és felengeded benzinnel /vársz kb 10mp-et/ aztán benzincső le és megnézed mennyi benzin van az ülepitőpohárban. Ha sok vagy kevés akkor az uszóállitással tudod növelni vagy csökkenteni a szintet. Próbáld kb háromnegyed ülepitőpohárra belőni a szintet, de lehet a pohárban van jelzés is ezt nem tudom. Ha megvan a szint utánna mennie kell a gépnek! A tűvel nem tudod ugy elállitani hogy ne menjen a gép! A fuvókák kipucolása az csak jót tett a gépnek. Az uszónál lesz a gond. Szerintem folyamatosan zárva van vagy nagyon keveset engedhet át és hamar elzár!
Hello mindenki!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy van egy 1992-es j1-es kawasaki 125-öm és szétszedtem a karbit állítottam a tűnyagyságon, de nem működött a motor, és mindent visszaállítottam ahogyan volt, és nem megy mégsem a motor :S nemtudom, hogy mi lehet a baja, de esetleg valaki tudna nekem mondani egy gyári karbibeállítást? Meg annyit csináltam, hogy minden fúvókát átfújtam, meg ahol beáramlik az üzemanyag, ott egy ilyen kis dugóval összekapcsolódik az úszó, és hogy az úszónak a karjára rá kell fűzni a dugót, mert van egy olyan része, vagy csak rátenni simán? :O az is lehet hogy azért nem megy mert elálítódott az úszószint, mert néha beindul pöff pöff -öl kettőt és vége :S Kérlek segítsetek Nagyon fontos lenne! Válaszotokat előre is köszönöm!
Hát egy 4T 450-es szerviz szerencsésebb esetben is 150e ft, de elmegy 100üó-át is! Haverom pályán üti a CRF-et és elmegy vele 100üó-át, pesze kötelező tisztitás és ápolás valamint megfelelő olaj és olajcsere idő intervallumok mellet!
Ne is rakd össze! Az már hajtókarcserés, főleg ha uj dugóval rakod össze akkor a megnövekedett kompresszió 1-2üó mulva ugy is megállitja a hajtókarod! Csere!
Köszönöm a korrekt választ! A gépet laza endurora és egy kis pályázásra venném! Sajna itt az alföldön nincs mit "megmászni"! Az erő viszont kell! Amiket felsoroltál szerintem még mindig kedvezőbb tényezők, mint amit egy 450-es 4T szerviz számlája mutatna!
A hajtókarom fel-le nem mozog viszont oldalra igen. Nem csúszik az alsó csapszegen hanem billeg:( Ez mennyire baj? hajtókarszett megoldja ezt a problémát? Most vettem új dugót meg hüvelyt kapott,de nem merem összerakni így:S
Üdv. Misi
Először is azt döntsd el, hogy mire kell a gép?! Pályázni vagy enduróra? Nem mindegy igénybevétel szempontjából! Ezek üzemórás gépek tehát nem "boltbajárós" motorok! Egy teljes motorgenerál kb 80e ft+munkadij és ebben csak a motor lelke van benne Dugó-hajtókar-tömitések-főtengőcsapágyak-szimeringek! Amiket most irok adatokat azok versenykörülmények között értendők! Alkatrész cserék dugó: 15-20üó a hajtókart általában 2dugó után szintén cserélik+szimeringek és főtengőcsapágyak! Fogyasztása kb 1üó=1tank! Enduró körülmények között ezek az adatok kitolódhatnak! Hallotam már 70üó után cserélt dugóról is, kicsit hihetetlen de megbizható infóból hallotam! A benzinhez kevert olaj csak a legjobb szintetikus cucc lehet. Motorex-castrol-ipone. Nagyjából ennyi!
Hello mindenki!
Érdeklődnék a kx tulajoktól, hogy milyen gép a kx 250-es? Nyilván ez elég átfogó kérdés, de konkrétan kitérnék a szerviz igényére és megbízhatóságára. Esetleg van neki típushibája? 1998-as évjárattól nézelődök a piacon 250-től fölfelé vannak már szép gépek. Nekem eddig csak 4 ütemű gépem volt (Husaberg Fe 550), de most kifigyeltem egy srácot amint az YZ 250-el megyeget. Megfogott a 2 t feelingje, így próba nélkül is! A 450-es 4T versenykrosszoktól szervízigényesebb a kawa? Félnék látatlanul belevágni a vásárlásba, ezért puhatolózom nálatok! Köszönöm előre is!
En a kuplung kosarat Angliábol rendeltem és hidraulikus présel kellett belenyomni ha erre gondolsz. utanna 5 csavar le a berugokar régi fogaskereke aztan csavarozás az ujra présel ki a régi belseje aztan be az uj kosárba. Ha kell segitség irj. azt hiszem 23.000 ft volt az uj kosár. De bontott utan szét kell nézni elég sok régi kx et lehet találni.
Szisztok!
Szeretnék megvenni egy quadot suzuki lt 250es vázba épített kawasaki kx 250es blokkal a problémám hogy kuplung és más forgóház beli alkatrészeket kellene cserélni tud valaki esetleg ijesmiben segíteni vagy ha ujat szeretnék kb menyibe fájhat a blokk 87es ha jólemléxem! Elöre is köszönöm!
Hello!
Tudna valaki, valamit mondani egy 1998-as Kawasaki KX 250-ről általánosságaban? Most nagyon szemezek eggyel, de egyáltalán nem ismerem ezt a típust. Segítsetek légyszi!
Előre is köszi!
Valószinű nincs benne gáz és nem csillapit megfelelően! Keresd csika1-et a Cr/crf fórumon ő jó áron rendbehozza neked és a sulyodhoz is állitja. Tanács: ne nyulj hozzá ha nem értesz hozzá, mert sokba lesz! Ő 10-ért rendbeteszi az egészet, hidd el annyit megér. Egy rossz futóművel kinlódás a motorozás!
A sok rémhírt nem kell meghallani, hogy: "Majd évente újítgathatod, mer szétpörgi magát"... igen, ha a pályán 10ezres fordulat alá nem hagyod esni, úgy igen, évente újíthatod, de amúgy sokáig birja. :)
üdv
http://www.vatera.hu/kawasaki_...
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy van egy 1992-es j1-es kawasaki 125-öm és szétszedtem a karbit állítottam a tűnyagyságon, de nem működött a motor, és mindent visszaállítottam ahogyan volt, és nem megy mégsem a motor :S nemtudom, hogy mi lehet a baja, de esetleg valaki tudna nekem mondani egy gyári karbibeállítást? Meg annyit csináltam, hogy minden fúvókát átfújtam, meg ahol beáramlik az üzemanyag, ott egy ilyen kis dugóval összekapcsolódik az úszó, és hogy az úszónak a karjára rá kell fűzni a dugót, mert van egy olyan része, vagy csak rátenni simán? :O az is lehet hogy azért nem megy mert elálítódott az úszószint, mert néha beindul pöff pöff -öl kettőt és vége :S Kérlek segítsetek Nagyon fontos lenne! Válaszotokat előre is köszönöm!
Keresek Kawasaki kx 250 1988-ashoz bal hátsó oldalidomot, rajtszámtáblát, hátsókereket, hátsó féknyerget, Aki tud az legyen szíves segítsen :)
Üdv. Misi
Érdeklődnék a kx tulajoktól, hogy milyen gép a kx 250-es? Nyilván ez elég átfogó kérdés, de konkrétan kitérnék a szerviz igényére és megbízhatóságára. Esetleg van neki típushibája? 1998-as évjárattól nézelődök a piacon 250-től fölfelé vannak már szép gépek. Nekem eddig csak 4 ütemű gépem volt (Husaberg Fe 550), de most kifigyeltem egy srácot amint az YZ 250-el megyeget. Megfogott a 2 t feelingje, így próba nélkül is! A 450-es 4T versenykrosszoktól szervízigényesebb a kawa? Félnék látatlanul belevágni a vásárlásba, ezért puhatolózom nálatok! Köszönöm előre is!
http://cgi.ebay.co.uk/MITAKA-C...
Szeretnék megvenni egy quadot suzuki lt 250es vázba épített kawasaki kx 250es blokkal a problémám hogy kuplung és más forgóház beli alkatrészeket kellene cserélni tud valaki esetleg ijesmiben segíteni vagy ha ujat szeretnék kb menyibe fájhat a blokk 87es ha jólemléxem! Elöre is köszönöm!
Tudna valaki, valamit mondani egy 1998-as Kawasaki KX 250-ről általánosságaban? Most nagyon szemezek eggyel, de egyáltalán nem ismerem ezt a típust. Segítsetek légyszi!
Előre is köszi!
Tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!