Na ha minden igaz hamarosan kész a blokkja a kicsi kx 250-nek :) lesz új főtengely, új prox dugattyúszett és ennyi a baja az egésznek -.-, Hazahozom majd itthon egy kis futóműjavítás gumizás, meg lesz faragva egy kicsit külsőleg. Még jó hogy a láncszett új rajta :)
Értelek, megfogadom a tanácsod, és egyenlőre maradok is a TT-nél, aztán majd ha lesz keresetem akkor lesz valami 2t is, köszi az eddigi hozzászólásokat
segítsetek már plz hogy mi a 89 125 nek a gyári karbija mert a második szívótorkot veszem és nem passzol valoszinuleg azert mert egy mikuni karbi van rajta és a gyári asszem keihn segítsetek lécci mert megbolondulok köhi
Mivel ez egy '89-es gép jól nézd meg mibe nyulsz! A TT600-ashoz képest a dupláját ha nem a tripláját fogja enni, erre számits! Nem tudod megállni hogy ne forgasd, ha meg nem forgatod meg akkor is sok gond a powerral, lerakódik a korom stb... 2-3évente 80-100 az tényleg kevés, mert folyamatosan igényli a törődést és a pénzt! Ha magadnak csinálod akkor necces a 100-as egy felujitásra. Nekem most 35körül lesz a váltóproblémám megoldása /galériákban megtalálod/ plussz dugó-szimeringek. Mérlegeld mert a TT 600 után sokkal többe lesz a fentartása, de az élmény is más lesz ez is biztos, HA JÓ A GÉP!
Értem én, csak az a baj, hogy már beindult az agyam, és rohadtul szeretném ezt a motort..
Csak részben elkeserítőek a tények
Na de sebaj, majd lesz valami
Azt azért mi sem akarjuk hogy szívjál a motorral, csupán azokat a tapasztalatokat osztottuk meg, amiket az eltelt kx-es évek alatt sikerült összegyűjteni!
Egészen pontosan 8.5 liter a tank! 4-5 órára is elég lehet, feltéve ha annak a fele úgy telik el hogy nem is jár a motor! :)
2-3 éves ciklusokban számolva édes kevés ráfordítás a 80-100e ft
Nekem azt mondta az általam kinézett motor tulajdonosa, hogy 1 tank(szerintem kb10liter) 4-5 órára elég, ha nem gyilkolom.. Nas ha ez igaz, akkor szerintem egyáltalán nem sok, el is cserélném, mert a mostani TT600-am is kb így fogyaszt. Csak az ezzel a baj, hogy mindenki más olyanokat mond, hogy 1óra/4-5-6 liter... Szervizeléssel meg nem lenne probléma, mert 2-3évente (ha nem több) rá tudnék szánni 80-100-at kopó alkatrészre ilyen nyári munkákból.. Endurókkal meg tisztában vagyok ,de mivel mostani lehetőség egy crosst engedne meg csere szempontjából, ezért ez van. Annyira meg nem akarok megszabadulni a tt-től, hogy mindenképp eladjam, csak egy cserelehetőség ez, amit fontolgatok szép lassan
Kawabala ne vegyél crosst, ha sokallod a fogyasztást. Vegyél egy 125-ös endurót vagy 250 CRM RMX ezek talán kevesebbet esznek 1-2literrel, de gyengébb is picivel. Ha ilyeneken kiakadsz akkor hajtókar-dugó és egyébb nyalánkságok ha elromlanak akkor mit csinálsz, eladod? Minden 20-30e ft rögtön! Sajnos ezek üó-ás gépek és kurva drága a fentartása.
Vágom, mondjuk ha az ember eltervezi, hogy kevésbé fogja forgatni a motorját (ami egy 2t motornál nem majánlatos annyira, ha csak enm egy 500-as ), akkor lehet célszerűbb a keveréket is kicsit szegényebbre venni
Természetesen lehet trükközni az áttétellel, de különösebben nem érné meg szerintem, mert ígyis elég kényes része a motornak a power szelep, ami könnyen bemocskolódik ha nincs meg a megfelelő fordulat.
Értem értem, kdx-emet is crossmotorral rendelkező haverok mondták mondták még anno "kellemesen" motorozhatónak
Amúgy a rövid fokozatokat egy hosszabb (pl 15/45-ös) áttétellel lehet orvosolni nem?
Főként én is enduro üzemmódban használom, arra írtam az anyagi részét is. Nyomaték van benne, nem feltétlenül kell agyonforgatni az tény, de viszont a rövid fokozatok miatt fárasztó tud lenni. Ebből a szempontból jobb választás lenne egy enduro motor a finomabb karaktere miatt, de igazából szerintem megszokás kérdése csak
Hát én csak szigorúan enduróznék vele! Adatlapomon látható, hogy kdx125-ös kis enduróm vot, ez miatt vagyok most így a kawán, vagyis a kx250-en 250 már nyomatékosabb azt mondják, nem kell forgatni mindenképp, hogy menjen.. Igen tudom, hogy van kdx250 is de inkább a kx súly miatt, meg elérhetőbb is számomra..
Ha úgy alakul, hogy majd 2T crossban gondolkozol, arra készülj fel, hogy anyagilag nagyon húzós lesz. És most nemcsak a fogyasztásra gondolok, mert az eltörpül az egyéb költségek mellett! Hatalmas élményt nyújt, de viszont a pénztárcát is kemény fogyókúrára tudja fogni
Esetleg még annyit próbálkoznék, hogy lehet valamilyen módon a fogyasztást a motor számára nem káros módon csökkenteni? Ha 5-10Le-t gyengülne is azt se bánnám úgy is menne még biztosan:D
köszi a válaszokat srácok! Hát sajnos nekem ez a fogyasztás sok lenne a mostani anyagi állapotomhoz képest:S De mindenesetre, majd ha lesz keresetem én is beruházok egy ilyen 2t-re:)
Pár hete hogy egy kellemes tempós motorozás után lemértem a megmaradt benzint, és arra jutottam, hogy ha húzod is neki, nem csak tájnézésre használod, akkor nekem kb. 10 km alatt fogyaszt 1 liter üzemanyagot. Szóval a teljes tankot olyankor kb. 80-85 km alatt beveszi, de ha van idő egy kis nézelődésre, pihengetésre, akkor kitolható 100km környékére a hatótáv
Üdv az uraknak!
125-ös kx-nél (98 körüli,ha ez számítana esetleg),ha végnyomást szeretnék mérni a kompresszió miatt mi lenne a megfelelő adat?
Köszi előre is a segítséget!
marad a gép..:/
Csak részben elkeserítőek a tények
Na de sebaj, majd lesz valami
Pár kép a gépről..
2-3 éves ciklusokban számolva édes kevés ráfordítás a 80-100e ft
kawasaki kx 125 power szelep eladó (91-95ig) ha valakit érdekel :)
úgyan itt kawasaki kdx 125 blokk alkatérszek,kipúf,karbi,hütö
tel: 0630.649.26.76
email: tamas0813@freemail.hu
Amúgy a rövid fokozatokat egy hosszabb (pl 15/45-ös) áttétellel lehet orvosolni nem?
125-ös kx-nél (98 körüli,ha ez számítana esetleg),ha végnyomást szeretnék mérni a kompresszió miatt mi lenne a megfelelő adat?
Köszi előre is a segítséget!