Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Köszi,elvileg 2-3 héten belül lesz egy jóféle:)
Üdv
Irigyellek titeket! Jó látni,hogy ti motor nélkül se unatkoztok!
Végig néztem a képeidet meg a videokat. Rippel Zoo..


És persze a több szemszögből is visszaköszönő ......"hól a papucsóóóm"....
Sziasztok!

A hosszú hétvégén most nem sokat motoroztunk, de azért remekül éreztük magunkat. Együtt lehettem azokkal akiket szeretek, úgy hogy elmondhatom, hogy igazán remek kis hétvége volt.:

http://angellandmototeam.honla...

Remélem nektek is hasonlóképpen.
Hy!

Itt próbálkozz a hátsó telóval,hátha...

Üdv!
Sziasztok!
Valaki nem tud egy eladó klr 650 hátsó teleszkópot?Az enyém szétugrott,és "enyhén" szólva szerte szét ment.Előre is köszi.
További szép napot.
Üdv
hinnye, hát ide csak úgy repkednek a hozzászólások!
ez durva :D
a 86os XR-em blokkja is ugyanígy néz ki, -önindító +berúgókar.
ja meg nekem 2 karbim van :D

de azért a topiknál maradva, ha minden igaz 1-2 héten belül a KLR-em is muzsikálni fog. aztán tolhatom műszakira. utána még lesz egy hátsó teló felújítás mert a gáz eltávozott, és jöhetnek a kilóméterek.
Trysii!
Hali!A rezonancia oka valószínűleg az,hogy megugrott a balancer láncod,így az ellensúlyok nem tudják kompenzálni a dugattyú által kifejtett lökéseket. Itt egy link,ez alapján be tudod állítani a súlyokat a megfelelő pozícióba,valamint ne feledkezz meg a láncfeszesség beállításáról:
http://www.bigcee.com/faq/KLRK...

Sok sikert a munkálathoz.
Talán ez a vidi is segít valamit:
http://www.youtube.com/watch?v...
Üdv
No és persze ha lenne annyi, hogy nem kéne gondolkodnom, tudnám hova tegyem!
Ő róla sem feledkeznék meg.

http://www.kawasaki.com/Produc...

Vagy ő róla:
Yes!

A Honda az Honda. Ennyi.

Mondjuk én javítottam is XR 600 R t. Igazából konstrukciós szempontból egyedül a vezérműlánc feszítő megoldása róható fel neki, de majdhogy nem azt kell, hogy mondjam, hogy tökéletes.
Amerikai sivatagi örömmotorozásra tervezték, és léghűtéses volta ellenére bizony be is jött nekik.

Tudjátok én azt mondom, hogy még egy kicsit nagyobb tömegük ellenére is, bizony nagyon sajnálom, hogy kezdenek lassan leállni az ilyen típusú endúrók gyártásáról, környezetvédelmi normaelőírások miatt. De szerencsére azért még léteznek újszerű használt példányok.

Meg aztán a Hondánál sohasem adják fel Tessék:
Hát nem gyönyörű?!

http://powersports.honda.com/2...
én is azért bátorkodtam az XR-t ajánlani...mondom, a mi felvezető srácunk Erdélyben ilyennel volt és nagyon szépen muzsikált neki...egyszer még a folyóba is beleborította...kitolta, kipucoltuk a légszűrőt, kiöntöttük belőle a vizet, kipucoltuk a gyertyát, és beindult...mondjuk utána csináltunk egy olajcserét is, biztos,ami biztos, de iszonyú, mennyire igénytelen jószág..a szó jó értelmében.
Várjatok, itt is van egy kép a fürdőzésről (itt már toljuk kifelé):
de a KLR mellett szóljon, kialakításában és anyagminőségében nagyon jó, nézve akár a vázat, (alu segédváz stb) blokkban, meg az akkori technikában ez volt a legmodernebb. bár ez öregen már hátrány.

mégegyszer hozzáteszem, én cask az öregekről nyilatkozom, fiatalabbal nem volt dolgom.
szintén az előző témákhoz, ez kb a 12. nagymotorom, volt már mindenféle, fiatal, öreg, 2évestől a 25 évesig, 125ös olasz motortól az R6-ig, CBR900, SV 650, Bandit, de úgy gondoltam hogy a mostani anyagi helyzetemben csak a KLR-re futja, de sajna még ez sem akar összeállni... amúgy úgy vettem észre, hasonló korú és kategóriájú japó nagyendurókkal összevetve (én most a 600asról beszélek csak, szal max ilyen 90-92es évjáratig) hogy DR-hez képest minőségben sokkal jobb a KLR, viszont túlkomplikált és ez okozhat bonyodalmakat. XR-XL duóhoz képest minőségben hasonló de szintén kicsit feleslegesen agyonbonyolított (vízhűtés,dupla vezteng, láncos balansz)
elég sokat mozgok manapság ilyen öreg nagyendurókban, szóval van tapasztalat bőven, jó is rossz is.
a bő témához hozzászólva, van egy XR-em is a KLR mellett, de míg a Kawa rendszámos és használnám elég sok km-re, mégis az elmúlt 10hónapban nem ment 100km-t mert annyi a gond...
az XR-t 150ezerért vettem, (500as, 85ös gép de 99%-ban ugyanaz mint a 600as) úgy gondolván hogy ha 1 szezont kibír már megérte, és ez már a 3. szezonja, össz ráköltésem kb 30-40ezer... igaz ez csak terepen megy, de ott kap nem keveset... plusz kinézetre is elég lerúgottnak nézett ki de mégis egyben van.
Ellenben a KLR-em külsőre nagyon egyben volt, rendszámmal, igaz nem ment 6-7 éve, de ki is derült hamar miért... ja és kb 150ezer már ráment de még hol a vége...
Szal lutri az egész. De egy jótanács tényleg, öregben csak léghűtéses, és a fórum ellen beszélek, de Hondát nézegessél.
Ez nekem is feltűnt Andris! Már 7-8 éve motorozok és azóta talán egyszer vagy kétszer volt első defektem! Hátsó az számtalanszor! Ez annak is köszönhető hogy Adorjánon sok a cigány(hála istennek a normálisabb fajta, aki dolgozik)! Ők mikor beindul a vas akkor hordják minden honnan és rengeteg szög, lemezdarab, drót... hullik le a kocsikról és hát azt szereti a gumi! Az első gumim az Continental tkc 80 Twinduro, 60 euró volt, de nagyon jó betonon is!
Na, Csongor...akkor azzal nem lesz gondod még egy darabig!
Mondjuk mi megtapasztaltuk az Erdélyi túrák során hogy soha nem az első kerék kap defektet...hanem a hátsó...sokáig tanakodtunk, miért?Rájöttünk: mert az első kerék feldobja/felfordítja a szöget, fémdarabot, a hátsó kerék pedig "begyűjti"...érdekes,nem?
Tény hogy a több ezer km alatt, SOHA nem szereltünk első kereket!
Ne is mondd Zolikám, nem is tudom hogy honnan fogok összeszedni 400.000 ft-ot arra hogy összepakolják a motoromat...
A baj azzal amit mondtál az, hogy nem tudod,mikor fog kicsúcsosodni a válság és HOGYAN. Nagyon reméljük hogy nem egy forradalaom formájában....mert ott bizony halottak vannak...és utána sok idő,amíg helyreáll a normális helyzet...mondjuk egy béké forradalom után is....
Hajjaj, Magyar...meddig tűrsz még?
Nem csak nálatok van válság zoo, itt is! Sajna mi ez ellen nem tudunk mit tenni, de majd lesz valami! Nekem is Continental az első Andris! Tegnap fel akartam tenni, de egyszerre csak egy képet rakott fel!
Kezdem azt érezni, hogy itt nálunk Magyarországon lassan kezd még esélytelenebbé válni a jó, minőségi motorozás. Szépen lassan magam is mint ha egyre távolabb kerülnék a vágyaimtól, ahogy kezd kicsúcsosodni a válság.
És tudom milyen érzés egészen korlátozott körülmények között választani. Talán most kezd megtérülni a befektetésem, hogy van egy aránylag használható és most úgy tűnik megbízható motorom. Ha most kéne megvennem, tutira nem lenne rá esély.

No nem panaszkodni akartam, csupán rávilágítani, hogy mennyire igaza volt Andrisnak, hogy nálunk bizony válság van, és bizony vagy egy kategóriával lejjebb megy az ember, vagy kivár. Magam sem tudok függetlenedni a jelenlegi helyzettől, és egyre több ismerősömön ugyan ezeket látom.
Nem hittem volna, fél évvel ezelőtt.

Azért persze nagyon is motorozok, ha tehetem, de higgyétek el, hogy azért vannak pillantok amikor gondolok azokra akik szeretnének, de nem tehetik.

Tudom, hogy most te is így vagy Andris, de remélem nem sokáig.
Azért ne add fel ,nézz jól körbe!
Ha jól tudom, otthon válság van, hátha találsz valami alkalmi vételt...
Még egy jótanács: ha motort mész nézni, ne szégyelld és kérj meg egy hozzáértőt hogy menjen veled! De ne egy önjelölt "énmindenttudok" valakit, hanem aki tényleg ért a terepmotorokhoz...vagy vitesd be egy szervízbe..hidd el, megéri...
Egyetértünk!
De ismételem, én nem akarok okoskodni, csak tudom hogy milyen szar érzés,amikor megáll a gép, gyönyörű az idő, te meg tudod hogy abban az évben esélyed sincsen már motorozni, mert nincsen pénzed...

Frankó az új gumi! Öngyujtót is adtak hozzá?
Nekem még a Continental gumik tetszenek, de azok csillagászati árban vannak...no meg kéne előbb venni hozzá egy BMW GS 1150-est is...
Sziasztok!
Köszönöm tanácsokat! Megfogadom őket, és tömöm még a malacperselyem , aztán akkor majd olyat veszek, ami inkább hasonlít egy motorra, mint egy 2 kerekű pénznyelőre!
Köszi mégegyszer!