Az mit jelent? A Zastavát? (Zavodi Crvena Zastava/Krgujevacból/) Az volt nekem bizony.
Ami azt illeti, számomra sokat jelentett. Azt az autót, ugyebár a 128 as FIAT licensz alapján gyártották, megelőzte a korát. Amikor a keleti autógyártás termékeit vizsgáljuk, a legtöbbeknek a Zsiguli jut eszébe, mint a legjobb, de nekem ez.
Annak ellenére, hogy a mai szemmel talán nem a legprecízebben és nem a legjobban lekezelt anyagokból készült, mégis azt kell, hogy mondjam a legmodernebb volt. Láttam, hogy Szerbiában nem egy rendőrautó volt ilyen.
Front hajtás, fogasléces kormánymű, Mc Phearson felfüggesztés, torziós kanyarstabilizátor, a mai autók legtöbbje alapba így épül, míg abban az időben, ez igen modern és újszerű volt itt nálunk. Az alap Fiat"FIRE" motorról nem is beszélve, a maga bordás szíjas vezérlésével, igen megbízhatónak bizonyult.
Tuti, hogy ma sem kevés fut belőlük odaát.
Viszont Kisilo. Hát az a macska, az nagyon jó fej.
No meg a kis piros Simson is fasza.
Hááát igen! Ezek a jó dolgok.
Na itt aztán van minden féle csemege rendesen! Rally zastava,gázos klr minden!
Na igen! Nehezen váltam meg a simo-tól,de kellett az a 60 ezer a KLR-be!
Sziasztok.
Sikerült találnom egy 40A-os relét,de kissé gyengének bizonyult
de ameddig nem találok erösebbet addig jó lessz ez is.
Itt van pár kép egy gáz üzemü klr-ről.
Sziasztok!
Hát ezt nem gondoltam volna zoo! Neked volt Sztojkód?! Beszarás! Ezt most éppen olyan volt látni, mint mikor az egyik Amerikai filmben is Jugoval üldözték a bankrablókat!
Ezta a Simson-os témát átérzem! Igaz nekem nem szimó volt hanem APN, de az nagyon a szívemhez nőtt! Igaz kapott is néha rendesen, ge sose hagyott az út szélén! Jó kis gép volt!
Itt van 2 tavalyi kép rólam és a PN-ről!
Egyébként érdekes, hogy nekünk így akik harminc környékén járunk, a Simson micsoda vízválasztó volt.
A szavaidból egyből levettem, hogy számodra is ugyanazt jelenthette mint nekem. Nekem is talán az egyik legnehezebb szakításom volt, mikor eladtam.
De hát valahogy lépni kellett feljebb és feljebb.
És most ugyanott tartunk. Az hogy, neked éppen nincsen rendszámod, az már csak egy kis kellemetlenség.
Az biztos, hogy azért innentől még egyet lépni, már igen nehéz, mindkettőnknek.
Tehát ez a LOTTO dolog nem is olyan rossz ötlet.
Itt egy pár régi maradvány Simsonos kép, meg a másik régi szerelmem, az én kis Zastavám: Hmmmm...
Köszönöm a számot. Bejegyeztem. Azt hiszem, ha legközelebb motorozunk, megbeszélem a srácokkal ezt a gát kérdést, és akkor lehet, hogy felhívlak. Végül is nem is lenne rossz, ha elkísérnél egy darabon minket, meg meginnánk valahol egy kólát. Szívesen szánnék időt arra, hogy végre egyszer élőben beszélhessek azzal akivel sokat dumálok így a fórumon.
Örülök, hogy így fogadsz minket, ez igazán jól esik.
Aminek külön örülök Andris, hogy tetszik a képeim hangulata. Az nagyon jó.
Esetleg segíthet neked, hogy kitartsál.
Ha meg így visszanézem, rájövök, hogy még ha kevés is a szabadidő, azért szerencsés ember vagyok, hogy megvan nekem olykor ez a fajta szabadságom.
Igen.
Jót kacagtam a térkép metszeten!
Gát,kisilo,szenes ház.
Valóban sokat jártam arra felé,mert régebben (de azért néha most is) sokat horgásztam arra felé! De most hogy mondod motorral még nem is jártam arra! Illetve még a simson-nal! (isten nyugosztalja szegényt. 10 évig nálam volt,alig bírtam megválni tőle).
Szóval igen a szénrakodó! Oda hordták a a csíllék a szenet a bányából. Egyébként ha jól tudom műemléknek nyílvánították!
Hát a táti gáton szerintem nincs sok látnivaló,de lehet hogy a nem helybeli ember ezt másképp látja. Ugyhogy ha kinézted magadnak akkor nézd meg ha erre jársz! De oda talán én is elkisérhetlek. Annyi talán belefér! De ahogy minél több motoros kirándulós képeket látok tőletek egyre jobban fáj a szívem egy rendszámos motorra is! Fel is adok egy lottót..............
Ejnye ejnye! Ha nem is a stílusod váratlanul bettoppani az emerhez, velem akkor is kivételt tehetsz bármikor! De komolyan! Akármikor a vendégeim vagytok egy bambira a barátaiddal ha erre jártok! (feltéve ha itthon vagyok). Szóval az alábbi telefonszámot jól jegyezzd meg és ne tétovázz felhívni ha erre jártok!
Egyébként igen, ismerem a helyet ahol jártatok! Viszonylag gyakran járok Pesten, végig a 10-esen ugyhogy képben vagyok. leányvár és jászfalu határában van. Ja és egy kis érdekesség!
Tokodaltárón van egy rácsgyár ahol spernórácsokat készítenek meg ilyenek. Nos ennek a gyárnak a tulajdonosa vette meg azt az acélszerkezetü akármit,azzal a szándékkal hogy majd oda áttelepül és ott folytatja az ipart. Aztán láttam hogy elkezdék festegetni meg hasonló,de ugylátom ismét abba maradt a projekt!
Ugyhogy még fogjuk nézegetni vagy húsz évig azt a kék rémséget! De jól mondja az Andris! Tényleg vicces!
Na még el nem felejtem! 06 30 292 8794 Szóval ezen hívhatsz akármikor nyugodtan!
Azt a csúf, kék raktárnak épülő valamit én is ismerem!
Akárhányszor elmentem mellette,mindig azon röhögtem hogy ez már sosem lesz kész...
Látom, az Üvegtigrist is megleltétek....
Viszont nagyon jó nézegetni a képeidet! Igazi szabadság-feelingje van! Ha megnézem, legszívesebben rohannék ki mtorozni....
Az az érdekes, hogy Dorogon lakik egy nagyon kedves kollégám, és van egy telke is a Duna parton, pont arra ahol az a betonüzem is van, meg ahol van az a tök jó kis szenes ház a pilléreken. (Attól tartok te tudod miről beszélek. Szerintem ha nem voltál arrafelé negyvenszer motorral akkor egyszer sem.) Szóval igazából őt sem nagyon hívtam fel, pedig eszembe volt.
Viszont ne hidd, hogy ismerem a környéket, csak szeretem azt a vidéket.
Például nagyon megnézném már azt a táti gátat. Így a magasból egészen jól néz ki.
Na majd egyszer csak.
Képzeld megint gondoltam rád a hétvégén.
Arra felé orientálódtunk megint. Aztán nem sokkal Dorog előtt beültünk a "Négy Évszak" nevű vendéglőbe, és eszembe jutottál. Aztán mondom magamba:" Még egy telefonszámom sincs, ha meglátogatnálak.""Na sebaj."
No persze mondjuk nem is stílusom, hogy csak úgy váratlanul megjelenjek a haverokkal valahol, de tényleg, ha legközelebb arra járok, vajon hogyan talállak meg?
Szóval ezek a kérdések fogalmazódtak meg bennem.
Vagy kérjek egy mobilszámot tőled? Ha esetleg? Az meg milyen dolog?
Nem is tudom. Na mindegy.
Mindenesetre itt egy pár kép az elmúlt hétvége egy pár pillanatáról.
A műhelyről ahol dolgozom, amibe éppen most az öcsém motorja vár a telószimeringjére, és a barátaimról a ligetben.
Le merném fogadni, hogy az étterem mögötti épületszerkezetet tutira felismered.
Hát igen! Bizzál benne hogy csak relé gondod van! De ha problémák merülnének fel a szabadonfutóddal is akkor abban segíthetek én is! (már profi vagyok benne! )
A relé lényege, hogy kis árammal vezényeljünk nagy áramot, mivel az önindító megforgatásához a rendszerben található legnagyobb erősségű áramra van szügség. Ezt viszont egy sima kapcsolóval nem kapcsolgathatjuk, mert az hamar szénné égne. No ezért beiktatunk egy relét, (végül is ez egy elektromágnes) ami elbírja ezt, és azt kapcsolgatjuk a nyomógombbal.
Ha valóban az önindító relére gondolsz, akkor az egy zárt elektromos mágneskapcsoló, ami gyakorlatilag szinte minden motorban ugyanolyan, de talán még néhány autóban is. Nem szétszedhető, vagy legalább is nem érdemes. Viszont mintával a kezedben, egy autós, vagy motoros boltban megkaphatod.
Ha viszont az önindító szabadonfutóra gondolsz, na az már egy másik történet. Arra vonatkozóan, egy pár oldallal visszább találsz infókat és képeket.
Sziasztok
Végre kész lett a motorom. Sikerült is 400km belehajtani.
De ugy néz ki megint nem jo.
Beragadt az önindito relé. Ha tudtok segitsetek.
Elörre is köszönöm.
Üdv.
Az mit jelent? A Zastavát? (Zavodi Crvena Zastava/Krgujevacból/) Az volt nekem bizony.
Ami azt illeti, számomra sokat jelentett. Azt az autót, ugyebár a 128 as FIAT licensz alapján gyártották, megelőzte a korát. Amikor a keleti autógyártás termékeit vizsgáljuk, a legtöbbeknek a Zsiguli jut eszébe, mint a legjobb, de nekem ez.
Annak ellenére, hogy a mai szemmel talán nem a legprecízebben és nem a legjobban lekezelt anyagokból készült, mégis azt kell, hogy mondjam a legmodernebb volt. Láttam, hogy Szerbiában nem egy rendőrautó volt ilyen.
Front hajtás, fogasléces kormánymű, Mc Phearson felfüggesztés, torziós kanyarstabilizátor, a mai autók legtöbbje alapba így épül, míg abban az időben, ez igen modern és újszerű volt itt nálunk. Az alap Fiat"FIRE" motorról nem is beszélve, a maga bordás szíjas vezérlésével, igen megbízhatónak bizonyult.
Tuti, hogy ma sem kevés fut belőlük odaát.
Viszont Kisilo. Hát az a macska, az nagyon jó fej.
No meg a kis piros Simson is fasza.
Hááát igen! Ezek a jó dolgok.
Na igen! Nehezen váltam meg a simo-tól,de kellett az a 60 ezer a KLR-be!
van egy képem! Asszony,macska,simo
Sikerült találnom egy 40A-os relét,de kissé gyengének bizonyult
de ameddig nem találok erösebbet addig jó lessz ez is.
Itt van pár kép egy gáz üzemü klr-ről.
Hát ezt nem gondoltam volna zoo! Neked volt Sztojkód?! Beszarás! Ezt most éppen olyan volt látni, mint mikor az egyik Amerikai filmben is Jugoval üldözték a bankrablókat!
Ezta a Simson-os témát átérzem! Igaz nekem nem szimó volt hanem APN, de az nagyon a szívemhez nőtt! Igaz kapott is néha rendesen, ge sose hagyott az út szélén! Jó kis gép volt!
Itt van 2 tavalyi kép rólam és a PN-ről!
Egyébként érdekes, hogy nekünk így akik harminc környékén járunk, a Simson micsoda vízválasztó volt.
A szavaidból egyből levettem, hogy számodra is ugyanazt jelenthette mint nekem. Nekem is talán az egyik legnehezebb szakításom volt, mikor eladtam.
De hát valahogy lépni kellett feljebb és feljebb.
És most ugyanott tartunk. Az hogy, neked éppen nincsen rendszámod, az már csak egy kis kellemetlenség.
Az biztos, hogy azért innentől még egyet lépni, már igen nehéz, mindkettőnknek.
Tehát ez a LOTTO dolog nem is olyan rossz ötlet.
Itt egy pár régi maradvány Simsonos kép, meg a másik régi szerelmem, az én kis Zastavám: Hmmmm...
Köszönöm a számot. Bejegyeztem. Azt hiszem, ha legközelebb motorozunk, megbeszélem a srácokkal ezt a gát kérdést, és akkor lehet, hogy felhívlak. Végül is nem is lenne rossz, ha elkísérnél egy darabon minket, meg meginnánk valahol egy kólát. Szívesen szánnék időt arra, hogy végre egyszer élőben beszélhessek azzal akivel sokat dumálok így a fórumon.
Örülök, hogy így fogadsz minket, ez igazán jól esik.
Aminek külön örülök Andris, hogy tetszik a képeim hangulata. Az nagyon jó.
Esetleg segíthet neked, hogy kitartsál.
Ha meg így visszanézem, rájövök, hogy még ha kevés is a szabadidő, azért szerencsés ember vagyok, hogy megvan nekem olykor ez a fajta szabadságom.
Igen.
Gát,kisilo,szenes ház.
Valóban sokat jártam arra felé,mert régebben (de azért néha most is) sokat horgásztam arra felé! De most hogy mondod motorral még nem is jártam arra! Illetve még a simson-nal! (isten nyugosztalja szegényt. 10 évig nálam volt,alig bírtam megválni tőle).
Szóval igen a szénrakodó! Oda hordták a a csíllék a szenet a bányából. Egyébként ha jól tudom műemléknek nyílvánították!
Hát a táti gáton szerintem nincs sok látnivaló,de lehet hogy a nem helybeli ember ezt másképp látja. Ugyhogy ha kinézted magadnak akkor nézd meg ha erre jársz! De oda talán én is elkisérhetlek. Annyi talán belefér! De ahogy minél több motoros kirándulós képeket látok tőletek egyre jobban fáj a szívem egy rendszámos motorra is! Fel is adok egy lottót..............
Ejnye ejnye! Ha nem is a stílusod váratlanul bettoppani az emerhez, velem akkor is kivételt tehetsz bármikor! De komolyan! Akármikor a vendégeim vagytok egy bambira a barátaiddal ha erre jártok! (feltéve ha itthon vagyok). Szóval az alábbi telefonszámot jól jegyezzd meg és ne tétovázz felhívni ha erre jártok!
Egyébként igen, ismerem a helyet ahol jártatok! Viszonylag gyakran járok Pesten, végig a 10-esen ugyhogy képben vagyok. leányvár és jászfalu határában van. Ja és egy kis érdekesség!
Tokodaltárón van egy rácsgyár ahol spernórácsokat készítenek meg ilyenek. Nos ennek a gyárnak a tulajdonosa vette meg azt az acélszerkezetü akármit,azzal a szándékkal hogy majd oda áttelepül és ott folytatja az ipart. Aztán láttam hogy elkezdék festegetni meg hasonló,de ugylátom ismét abba maradt a projekt!
Ugyhogy még fogjuk nézegetni vagy húsz évig azt a kék rémséget! De jól mondja az Andris! Tényleg vicces!
Na még el nem felejtem! 06 30 292 8794 Szóval ezen hívhatsz akármikor nyugodtan!
Folyt.köv.
Azt a csúf, kék raktárnak épülő valamit én is ismerem!
Akárhányszor elmentem mellette,mindig azon röhögtem hogy ez már sosem lesz kész...
Látom, az Üvegtigrist is megleltétek....
Viszont nagyon jó nézegetni a képeidet! Igazi szabadság-feelingje van! Ha megnézem, legszívesebben rohannék ki mtorozni....
Viszont ne hidd, hogy ismerem a környéket, csak szeretem azt a vidéket.
Például nagyon megnézném már azt a táti gátat. Így a magasból egészen jól néz ki.
Na majd egyszer csak.
Képzeld megint gondoltam rád a hétvégén.
Arra felé orientálódtunk megint. Aztán nem sokkal Dorog előtt beültünk a "Négy Évszak" nevű vendéglőbe, és eszembe jutottál. Aztán mondom magamba:" Még egy telefonszámom sincs, ha meglátogatnálak.""Na sebaj."
No persze mondjuk nem is stílusom, hogy csak úgy váratlanul megjelenjek a haverokkal valahol, de tényleg, ha legközelebb arra járok, vajon hogyan talállak meg?
Szóval ezek a kérdések fogalmazódtak meg bennem.
Vagy kérjek egy mobilszámot tőled? Ha esetleg? Az meg milyen dolog?
Nem is tudom. Na mindegy.
Mindenesetre itt egy pár kép az elmúlt hétvége egy pár pillanatáról.
A műhelyről ahol dolgozom, amibe éppen most az öcsém motorja vár a telószimeringjére, és a barátaimról a ligetben.
Le merném fogadni, hogy az étterem mögötti épületszerkezetet tutira felismered.
Na de inkább ne legyen!
Üdv.!
Bíz isten ez a kissebbik probléma.
Ha viszont az önindító szabadonfutóra gondolsz, na az már egy másik történet. Arra vonatkozóan, egy pár oldallal visszább találsz infókat és képeket.
Végre kész lett a motorom. Sikerült is 400km belehajtani.
De ugy néz ki megint nem jo.
Beragadt az önindito relé. Ha tudtok segitsetek.
Elörre is köszönöm.
Üdv.