Oszinten megmondva a hengerfelyel es a lapkakal nekem is egy csomo problemam volt.Vegul sikerult valahogy megcsinaljam oket hogy ne maradjanak nyitva de igen sokat vettem le belelok mikor meginditottam a motort akkor halodtam hogy nagyon csuful szolnak ...igen sokat vettem le beloluk.Vegul vettem 4 uj lapkat a legvasagabatt es elvittem egy szerviszben ahol csak hengervejekel foglalkoznak es ok megcsinaltak nagyon pontosan.Azota nincs problemam vele.
már lassan 4 hónapja tart a szerelés(nem voltam itthon stb.), mindig jönnek elő a cserélnivalók :/ de ez ilyen. most még a szelep hézagolással van gondom: meglettek szedetve a szívó szelepek, mert alapból nyitva voltak... és most ugye fentebb jött az egész szelep és amibe bele kell tenni a lapkát annyira fenn van, hogy, ha olyan vékony lapkát tennék bele amilyen megfelelne a beállításhoz akkor a szelepvezérlő bele ér már ebbe a lapkatartóba(1-1,5mm). Úgy döntöttem, hogy ebből szedetek le, mert nem akarom megint levenni a hengerfejet, hogy szelepet cseréljek. Ja és egy kérdés a lapkának mekkora az átmérője ? Mert ezt is vennem kell bele -.-
üdv!megmaradt egy KLR600hengerem dugattúval(a henger 96.5-es,a dugattyú jó állapotú de valami öntött,szóval inkább a henger ér pénzt)ugyanitt megmaradt még egy KLX650 dugattyú102.0 méret wössner vagy wiseco,ez viszont jó állapotú,gyűrűkkel csapszeggel.baráti áron.az adatlapomon elérsz az eladó motoromnál.
en is furatni akkarom csak en Romaniaban lakom , az ocsem fogja megrendelni mert o Magyarorszabon lakik es furatom Romaniaban...sikerult osze rakni a motort ?
kaktusztamas : egy kerdesem volna :csereltel dugot is a motorban ?ha csereltel akkor mond meg nekem kerlek honnan vasaroltad ? van site`od email cim valami ?Engem is erdekel egy uj dogo
A kis ablak kozepen ,van egy vagas,a vagasal szembe legyen pontosan a T-betu.A vezer tengelyeket a nyillal elore (a kipufogo fele) kell tenni,hogy legyel biztos hogy pontosan jol van 45 fog kell legyen a ket nyil kozott.
ha a kis ablakot kitekerem a blokk oldalán és látni a lendkerék jelzését, ott az alul lévő horonyhoz kell állítani a T-t ? A vez. tengelyeket nyillal előre vízszintesen? Ha nem jó légy szíves javíts ki.
előre is köszi!
lenne egy kérdésem: 92-es klr -em van és a lendkeréken van 3db jelölés van valami T-s jelzésű meg 2-vagy három egyéb. azt szeretném kérdezni melyikhez kell állítani a vezérműtengelyeket? még egy kérdés, ha a lapka túl vastag(a beömlő szelepeknél) akkor se ad semmi életjelet indításra a gép?
Üdv nekem 2 éve van 650 azelött volt 600 is.
Nagyon megbizható motorok sose volt vele komolyabb gondom.
összesen 20.000 km alatt csak km óra spirál szakadás bowden szakadás meg izzócsere ami előfordult a kötelező szervizeken kívül.
a 650 el megjártam Erdélyt a Fogarasi havasokat és a Fekete tengert is, egy túra alatt több ezer km is belement és végig nagyon megbizható volt sose hagyott cserben.
Ideális társ a mindenapokban földutakon erdőben városban midneütt jól teljesít hacsak nincdsenek extrém igényeid mert ez ugye nem sportmotor, és nem krosszgép.
Igaz rendesen gondját viseltem a gépnek olajat 3000 enként cseréltem, és a légszűrőt gyakran tisztitottam ez nagyon fontos, mert a klr 650 nek elég szar helyen van a légbeszívója és hamar összeszedi a koszt.
nincs valakinek hátsó eredeti zöld sárvédő vagy zöld hűtőidomok, KLR 600-hoz? Nem tudja valaki, hogy a balansz sínt ami a főtengely alatt van hol lehetne megcsináltatni mivel a gyári új 10e körül van amit kicsit sokarolok érte.
én is most újítottam fel a gépet, új csapágyak, új láncok(vezér, balansz), új lapkák, megfúratva, új 97-es wössner dugó, bontott főtengely, új tömítések...
ja és főtengelyen ami van fogaskerék(balansz, vezérmű) beszerzésében tudok segíteni(új)
itt vettem, de én fúrattam is (97.00). nagyon korrektek. 50 ropi
előre is köszi!
Nem én voltam a kérdező de helyette is EZER köszi
Ismét emelkedet a bízalom klr felé
Nagyon megbizható motorok sose volt vele komolyabb gondom.
összesen 20.000 km alatt csak km óra spirál szakadás bowden szakadás meg izzócsere ami előfordult a kötelező szervizeken kívül.
a 650 el megjártam Erdélyt a Fogarasi havasokat és a Fekete tengert is, egy túra alatt több ezer km is belement és végig nagyon megbizható volt sose hagyott cserben.
Ideális társ a mindenapokban földutakon erdőben városban midneütt jól teljesít hacsak nincdsenek extrém igényeid mert ez ugye nem sportmotor, és nem krosszgép.
Igaz rendesen gondját viseltem a gépnek olajat 3000 enként cseréltem, és a légszűrőt gyakran tisztitottam ez nagyon fontos, mert a klr 650 nek elég szar helyen van a légbeszívója és hamar összeszedi a koszt.
én is most újítottam fel a gépet, új csapágyak, új láncok(vezér, balansz), új lapkák, megfúratva, új 97-es wössner dugó, bontott főtengely, új tömítések...
ja és főtengelyen ami van fogaskerék(balansz, vezérmű) beszerzésében tudok segíteni(új)
már körbe jártam egy kicsit a KLR témát
Igazából nem sok infom van még de nagyábol meg lehet bízni ebben is
Igaz nekem se az van de most szeretném lecserélni egy nagyobra
Érdeklődnék, hogy mennyire megbízható a KLR 650?
üdv