tolómérővel elég nehéz lesz kimérni, mivel itt néhány század eltérések vannak általában!
a standard gyűrű méret: 55.94mm a B-méret az +0.01mm a C-méret az +0.02mm aztán van még +0.5ös és +1.0es
ha lóg valami azt inkább cseréld ki, felesleges megvárni azt az 500km-t mire teljesen használhatatlanná válik(esetleg szétver valamit) majd megint szét húzni(tömítéseket vágni) és összerakni
Amúgy ha érdekel nekem van több szett főtengelycsapágyam+tudok bontott alkatrészeket szerezni!(pl power szelep)
ja meg van kdx-hez több láncszettem fogaskerekekkel is ha érdekel
Úgy tűnik hiányzik a power-szelep...
A fogastengely megvan, de a két szelep, meg a harmadik fogaskerék, amit a robbantott ábra mutat, nincs benne...
B-s dugó volt benne, mekkora kell nekem, lehet tudnom? Tolómérőzzek?
A berugókar nincs lefogazva, nem látni, hogy megcsúsztak volna a ricnik egymáson, de belül a tengely, és a fogaskerekek sem lógnak, és nincsenek lefogazva, mitől ugorhatott el mégis, ha erősebben rúgtam? (ha gyengén' próbáltam, finoman, úgy sikerült nagynehezen beindítani, mert akkor nem ugrott el...)
Főtengelycsapágy egyik oldalt kicsit lóg, másik jó, többi csapágyat már nem néztem. Érdemes ezeket cserélni, vagy hagyjam egyenlőre?
A kuplungra belül szépen fel van írva, hogy KX125...
Mára nagyjából ennyi a kérdésem...
Sziasztok!
Nem érdekelne valakit egy vadi új, csomagolt TwinAir légszűrő?
KDX200-hoz(86-06) és KDX220-hoz(97-06) is jó. Már egy ideje eladtam a KDX-em de ez megmaradt. Bolti ára 4000 Ft, 2500-ért odaadom.
Üdv
akkor télleg kómából kell feléleszteni a kicsikét...
nekem is szokott olyat hogy nem kapja el a berugo a fogat de nekem sem itt kivül a barázdán forog el hanem bennt valami? az mitöl lehet akkor, mert ha elvan kopva a fog akkor mindig igy csinálna nem? mertt ez kb 10.15 rugásbol 1x....
Köszi a segítséget srácok! :)
Alapvetően tavasz óta, mikoris megvettem, gyakorlatilag megadta magát az egész gép...
A rezo lelazult valamiért a hengeről, és hiába húztam a tőcsavarral, nem tudtam rendesen ráhuzatni, kifúj... Kompresszió sem nagyon van már szegényemben, a power meg csak csörög', azthiszem az is széthullott, nem is működik már egyáltalán. De a legtöbb baj az utolsó 2 motorozásnál jött elő csak, a nyarat kibírta, úgy, ahogy...
Ja, és elugrik a berúgókar is, de nem kívül a ricnin, hanem bent, gondolom a fogak lekoptak arról is...
Váltó sem tökéletes...
Szóval a blokk nagyjából a kómából lesz újraélesztve...
Ha meg már szét van szedve, meglehet, hogy festés is lesz, és teljes generál, elsőtelók is kivannak, és kék Kawasakit vettem, dehát egy Kawa mégiscsak legyen zöld, nem?
Nagyvonalaban ennyi a problémám vele, majd ha szét lesz húzva, talán okosabb leszek, hol mi ment tönkre, kopott el...
Amúgy a 2 haverom, akivel endurozgatni szoktunk, szintén ugyanitt tart, egyik egyYamaha DT-t készül szétrobbantani, másik egy Hondát, szerelőhöz' nem visszük, ráérünk tanulni', és kis segítséggel talán tavasszal motorozhatunk még!
Ha lesz fejlemény, írok, a segítségeket pedig mégegyszer köszönöm!
inkább azt mondjad hogy elvitted e már a szerelőhöz a mocit?
amúgy ez a "dirtbájk" az életbe nem lesz 18Le, max vasággyal 14 amúgy 60ért szerzek neked a kdx-be is blokkot ha nagyon kell
ja és a márkakereskedésekhez csak végső esetben érdemes fordulni....horribilis összegeket elkérnek a dolgokért....
ha további kérdésed van irj be nyugodtan megválaszoljuk...
helló!
robbantott ábrákat a cmsnl.com-on találsz hozzá!
az évjárat tök mindegy hiszen módosítás nélkül gyártották végig a 125ösöket, de a cmsnl-en találsz hozzá táblázatot is, motor és vázszám alapján beazonosítható!
új alkatrész: parilla.hu, cmsnl.com, vagy bármelyik kawasaki márkakereskedés-bontott is megoldható, de a kopó alkatrészek(dugó, szimmering, csapágy, kuplung stb inkább újat vegyél, másra csak nem lesz szükség, bár saját példámból kiindulva sosem tudni)
ha bármi kérdésed van írj nyugodtan, nekem épp darabokra van bontva a blokkom, akár képeket is mutatok ha nagyon érdekel valami!
ja egyébként miért is lett szétszedve? mi a panasz?
csőő. hát tudok egy oldalt ahol teljesen részletes képeket találsz mindenről, de évjárat alapján mutatja. dehát nagyjából csak tudod... www.cmsnl.com
itt kiválasztod h kawasaki, moto x road és kdx 125 évjárat és fel lesznek sorol va évjáratok meg azon belül minden minden...
itt árak is vannak... remélem tudtam segíteni...
Üdv Minden kedves sporttársnak'!
Épp most állok neki felújítani egy 125ös KDX-et, de nem vagyok benne biztos, hogy hányas évjárat, valamint szükségem lenne robbantott ábrákra, ha valaki meg tudja mondani motorkód alapján, mien kell...
Alkatrészekben mit javasolnak a hozzáértők, keresgessek (bár foggalmam sincs, hol lehetne találni) használt alkatrészeket, vagy drága új?
Remélem akad itt valaki, aki segít majd, ha kiborul a blokk...
Eddig még csak ki van szerelve...
Majd írok, kérdezek, ahogy haladok.
ez kérlekszépen egy dirt bike
és nagyon pöpecül teljesített
1-4 rúgott ahogy kell és csak 140cc 4T...
olyan hangja volt!
kb enyémet üvegen talán lehetett volna hallani
ja és full olcsó fenntartani: pl új blokk bele 60e Ft
a fogyasztásról ne is beszéljünk
ahhot képest h csak kb 18Le nagyon ment , akkor ha jó lesz az én masinám a 24Le-jével mit fog menni?
egész biztos hogy van!
csak annyi a baj hogy +1300a futár.szóval érdemes több dolgot rendelni amire még szükség lehet, mert egyébként annyira nem éri meg
A szelep a fogaskerekével, amit a fogastengely hajt, egy'?