Helló. Van egy kdx 200om, még nem tárcsafékes sehol, és egy üllés kéne rá, de rávaló, vagy azt tudni, hogy az újabbaké jó e. Nagyon fontos még kari előtt, kérlek segítsetek, valaki ráberhelt valami gagyi apriliás ülést, és nem bírom tovább. Köszönöm!
csak azért mert láttam olyan videókat hogy a csávó 3ba simán kivette kb holtpontig!!
én a kdx-et 1esbe birom csak.. jó mondjuk most megy szervízbe, mer most szarulmegy!
karbi,kipufftisztítás,powerállítás..
nah kössz....vhogy gondoltam hogy ilyen válaszom lesz nah de most komolyan nem tudja senki hogy melyik, mert annyi sok dobozt meg minden hülyeséget láttam rajta hogy nemtom melyik az.....
úgy tudom, hogy állítani nem lehet rajta, csak maximum a szabályzó résznél tudod kicserélni a rugót, és ha ezt egy lágyabbra teszed akkor hamarabb fog nyitni. De azt hogy hol nyisson azt a japán mérnökök pontosan kiszámolták, szerintem nem kéne hozzányúlnod, mert nagyon nem mind1 hogy mi mikor történik
hi!
hogy lehet KDX-eken beállítani a power szelepet??
vagy egyáltalán be lehet??
mert későn nyit ki! a szelep nyítása és a teljes kiforgás között körübelül 1000kordulat van
és amikor kinyit az biztos hogy nem 7.000.
vagy esetleg egy beszámítás?
vagy ha tudsz rá vevőt akkor jó az is!
ja és nekem 50es papírral kéne mert kismocira van csak jogsim!
nagyon +basz a jard?
mer ha 2T akkor ki lehet magyarázni de ha 4 akkor annyira már nem!
vagy esteleg a blokkon átüttetni a ccm-et 49,9-re..
Sztem ezzel ne szarakodj!
Inkább vegyél egy 200-as kdxet teljes egészében! Mer ha most egy 200-as blokkot beleb@szol a tiédbe terepen meg fog halni a futóműved mert az nem ahhoz az erőhöz van beállítva! A 200-asnak amugy is fasza forditott teloi vannak amik állíthatóak. Persze ha a motort uton használod akkor nincs probléma de ahogy tudom te azér megfordulsz a terepen!
Szerintem tök felesleges tuningolni egy kdx-et, legegyszerűbb kicserélni a blokkot. Ugyanis egy 125ös kdx 25 le, még a 200as 35 le, és ugyanaz a felfogatásuk(annyi a külömbség hogy a 200ason van még egy plusz felfogatás, de azt lehet heggeszteni). De mint mondtam ez tök felesleges. Vegyél egy 250es KXet, és tegyél rá lámpát, és akkor van egy 56 le-s enduród!!!! És lehet vizsgáztatni!!!!
én a kdx-et 1esbe birom csak.. jó mondjuk most megy szervízbe, mer most szarulmegy!
karbi,kipufftisztítás,powerállítás..
már tiszta üveghangja van mikor nyit...
tehát aki tud az segítsen.. köszi..
hogy lehet KDX-eken beállítani a power szelepet??
vagy egyáltalán be lehet??
mert későn nyit ki! a szelep nyítása és a teljes kiforgás között körübelül 1000kordulat van
és amikor kinyit az biztos hogy nem 7.000.
justkdx.dirtrider.net érdemes megnéznetek....
vagy ha tudsz rá vevőt akkor jó az is!
ja és nekem 50es papírral kéne mert kismocira van csak jogsim!
nagyon +basz a jard?
mer ha 2T akkor ki lehet magyarázni de ha 4 akkor annyira már nem!
vagy esteleg a blokkon átüttetni a ccm-et 49,9-re..
van eladó 200as kdx?
mert nekem itt a huszonötös előbb azt el kéne adnom aztán tudnék venni 200ast!
4T a 200as vagy 2T ?
Inkább vegyél egy 200-as kdxet teljes egészében! Mer ha most egy 200-as blokkot beleb@szol a tiédbe terepen meg fog halni a futóműved mert az nem ahhoz az erőhöz van beállítva! A 200-asnak amugy is fasza forditott teloi vannak amik állíthatóak. Persze ha a motort uton használod akkor nincs probléma de ahogy tudom te azér megfordulsz a terepen!
vagy esetleg egy beszámítás??