Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló. Van egy kdx 200om, még nem tárcsafékes sehol, és egy üllés kéne rá, de rávaló, vagy azt tudni, hogy az újabbaké jó e. Nagyon fontos még kari előtt, kérlek segítsetek, valaki ráberhelt valami gagyi apriliás ülést, és nem bírom tovább. Köszönöm!
tudom ! most megy szerelőhöz
kawakdx ne haragudj nem a mocival van a gond sztem
csak azért mert láttam olyan videókat hogy a csávó 3ba simán kivette kb holtpontig!!
én a kdx-et 1esbe birom csak.. jó mondjuk most megy szervízbe, mer most szarulmegy!
karbi,kipufftisztítás,powerállítás..
a kmx a gyengébb, de csak ennyit tudok! ja meg hogy puhább a teló meg ilyesmi
a kmx-nek könnyebb az eleje mint a kdx-nek? és erősebb vagy gyengébb mint a kdx?
fényképezd le és rábökök neked, mert igy fejbű nem vágom
nah kössz....vhogy gondoltam hogy ilyen válaszom lesz nah de most komolyan nem tudja senki hogy melyik, mert annyi sok dobozt meg minden hülyeséget láttam rajta hogy nemtom melyik az.....
őőő aszem a P betünél
azt megtudnátok nekem mondani hogy KMX en hol van a power?
akkor nemtom mi legyen.,. de az biztos h nem jó helyen nyit ki..
már tiszta üveghangja van mikor nyit...
úgy tudom, hogy állítani nem lehet rajta, csak maximum a szabályzó résznél tudod kicserélni a rugót, és ha ezt egy lágyabbra teszed akkor hamarabb fog nyitni. De azt hogy hol nyisson azt a japán mérnökök pontosan kiszámolták, szerintem nem kéne hozzányúlnod, mert nagyon nem mind1 hogy mi mikor történik
1000 RPM bocsi..
tehát aki tud az segítsen.. köszi..
hi!
hogy lehet KDX-eken beállítani a power szelepet??
vagy egyáltalán be lehet??
mert későn nyit ki! a szelep nyítása és a teljes kiforgás között körübelül 1000kordulat van
és amikor kinyit az biztos hogy nem 7.000.
Már elvitték...
kawamen már nem eladó?
200asom volt, jó is volt, azért ritka mert igazán amerikai piacra csinálták...

justkdx.dirtrider.net érdemes megnéznetek....
kawamennek az van KDX200-asszem vagy 220as?
KDX-bol van 200-as??En csak 220-as es 250-esrol hallottam eddig.
KDX termeszetesen 2T!!!
vagy esetleg egy beszámítás?
vagy ha tudsz rá vevőt akkor jó az is!
ja és nekem 50es papírral kéne mert kismocira van csak jogsim!
nagyon +basz a jard?
mer ha 2T akkor ki lehet magyarázni de ha 4 akkor annyira már nem!
vagy esteleg a blokkon átüttetni a ccm-et 49,9-re..
hát igen
van eladó 200as kdx?
mert nekem itt a huszonötös előbb azt el kéne adnom aztán tudnék venni 200ast!
4T a 200as vagy 2T ?
Sztem ezzel ne szarakodj!
Inkább vegyél egy 200-as kdxet teljes egészében! Mer ha most egy 200-as blokkot beleb@szol a tiédbe terepen meg fog halni a futóműved mert az nem ahhoz az erőhöz van beállítva! A 200-asnak amugy is fasza forditott teloi vannak amik állíthatóak. Persze ha a motort uton használod akkor nincs probléma de ahogy tudom te azér megfordulsz a terepen!
van nektek 200as blokkotok?
vagy esetleg egy beszámítás??
Szerintem tök felesleges tuningolni egy kdx-et, legegyszerűbb kicserélni a blokkot. Ugyanis egy 125ös kdx 25 le, még a 200as 35 le, és ugyanaz a felfogatásuk(annyi a külömbség hogy a 200ason van még egy plusz felfogatás, de azt lehet heggeszteni). De mint mondtam ez tök felesleges. Vegyél egy 250es KXet, és tegyél rá lámpát, és akkor van egy 56 le-s enduród!!!! És lehet vizsgáztatni!!!!