ja és még annyit hogy a kipuffogót tényleg szedd szét és égesd ki, rengeteget segít! Az olajpumpát meg állítsd be(ha úgyis le van véve a karbi könnyen hozzáférsz, leszeded a házát, és lesz két jel a tárcsán: egy elengedett gáznál, a másik csőgáznál (WOT), csak értelem szerűen beállítani), mert a túl sok olaj felesleges a rendszerbe!
johnny:
Valószínűleg a karbiddal lesz gond , ráadásul valszeg az úszószint (vagy esetleg a benzincsap) nem ok, mivel ha a gyújtásod nem lenne ok, akkor soha nem lenne jó(annak ellenére egy gyertya csere indokolt: BR8ES, gyertyahézag 0,7-0,8mm)
A tehendők a következők:
1. leszeded a karbit
2. kiöntöd belőle a benzint
3. fejjel lefelé fordítva kicsavarod az úszóház csavarjait
4. LASSAN leemeled az úszóházat(figyeld meg hogy pontosan mi hol volt)
5. szedjél szét mindent amit tudsz, és tisztíts alaposan ki a karbit(ha lehet, sűrített levegővel!!)
6.úszószintbeállítás: karbi fejjel lefelé, minden a helyén(kivéve az úszóház).Az a lényeg hogy amitkor az úszó hozzáér(!!!) a tűszelephez, akkor pont vízszintesbe kell lennie
ENNYI!! Aztán összerak, széthajt!!!!
Ha valmi nem tiszta szólj, most úgyis ki van véve a karbim, csinálok fotókat, meg rárajzolom a lényeget!
a hét végén megpróbálom kamatoztatni a most nyert tudásomat. épp tanulok és csak hévégén jutok haza. egyébként most lesz nálunk motoros találkozó Szalkszentmárton, Iron Horses buli. ha szerencsém lesz motorral tudok kimenni, ha nem akkor , a haverok meg . köszi mégegyszer a segítséget, cserébe őket küldöm
szeva
a gyertya csere az szerintem alap, mert az is nagyon befolyásoló tényező, a kipuffogón hiába van lyuk vagy nincs az akkor is úgy lekormolódik mint a kurva isten, ha az előző pár tulaj nem jó minőségo olajjal használta vagy nem forgatta ki akkor nagy a valószinűsége hogy ki kéne égetni, mert nem a dobbal van a baj hanem a kipuffogó könyökben leül a korom és az csökkenti a kipuffogó átmérőjét, és attól is lehet olyanyira füstöl , tehát én javaslom hogy azt is próbáld vkivel megcsináltatni, akarbit figyeld meg hogy melyik cső hol van nehogy lehagyd vmelyikt mert abból kibaszott nagy gubanc lehet főleg ha az olajadagólóét hagyod le, az oldalán van egy süllyesztett fejü csavar az a levegő azt ne csavargasd el a többit lehet, vagy ha el si csavarod jegyezd meg hogy hol volt(számold meg hogy hány fordulatot lehet tekerni míg teljesen beér, és akkor oda állísd majd vissza.
takarísd ki a karbit meg vegyél bele új gyertyát és uttánna ird le hogy mi lett a géppel.
ya amúgy merre laksz?
köszi az üzit. a benzinnel bizti nincs gond. a karbi már valószínűbb. mindjárt vissza is térek rá. a kipufogóm gyári. szerintem. ez meg van döntve oly módon, hogy a kipufogódobba jövő cső felöl, a dob legalsó részén van egy kis lyuk, gondolom direkt azért, hogy a kánya kifolyhasson belőle. Így is lehetséges az amit mondtál? a karbi: még nem szedtem szét soha. szét tudom ugy szedni, hogy a beállításokat ne ba**am szét? vagy inkább vissza tudom úgy csinálni, hogy jó legyen? a gyertyát is néztem. hát nem volt éppenséggel "őzbarna" tele volt mindenféle fikával(benzin, olaj) kellene egy csere?
szasz johnyblade
figyu a benzin mikori a tankban, lehet vmi régi szar és azért is csinálhatja hogy melegen nem indul meg leáll, szerintem vedd le a tankot takarísd ki és vegyél bele friss benzint
a másik próbáld meg kitakarítani a karbit, ki tudja milyen dzsuva ment bele a tankból
egyik pillanatról a másikra nem kap több olajat, úgyhogy szerintem a sok tologatástól teli van a kipuffogó dzsuvával, vedd le és égettesd ki vkivel, vagy ha van neked otthon lángheggesztő, és értesz is hozzá akkor megcsinálhatod, sokkal jobb hangja is lesz meg teljesítmény javulás is várható, és vegyél bele új gyertyát, (belevalót)
ha ezek utánn i scsinálja akkor le kell ülni és gondolkozni!:D
de szerintem ha ezeket megcsinálod akkor menni e kell mint az ökörnek feltéve ha van bene kompresszió
Pár hónapja vettem egy kdx 125 SR-t. Rendszámos is, meg karaj is, szóval még a jard sem szolhatna, ha csak az nem zavarja, hogy nincs rá jogsim. Na de mindegy. A neten nézegettem a mocihoz leírást, szervízkönyvet, mikor megláttam ezt a fórumot. Gondoltam benézek, mivel nem véletlen kellettek az előbiekben említett cuccok. A kánya az, hogy tolom ezerrel a gyöpön, egyszercsak hördül, leesik minden és úgy is marad, egész addig, míg le nem fullad. Rúgom, aztán megint, majd a f@sz tudja hanyadik probálkozásra beindul. Ha szerencsés a nap nem áll le. Alapjáraton döcög is, de ha fentebb váltok jelenség újra elő, arra kéztetve, hogy 1-esben (nem kipörgetve) hazakullógjak a mocsarasból. Arra gondoltam nincs kraft. De van. Aztán volt a levegő is, de az is ok. A gyujtásban még nem vagyok biztos, ami viszont tuti, hogy azóta úgy füstöl, hogy ha így marad, az egész utcában én végzem a nyári szúnyogírtást, persze végig egyesben. Gondolom ez a túl sok olajtól van. Ha valaki tud segíteni legyen szíves ossza meg sokat érő tudását mind az én, mind mások okulására. Illetve ha a neten tudtok akármilyen kdx szervízkönyvet vagy kutyakukit, azt is szivesen várom.
Tetszik a fórum és pláne a kezdeményezés a kdx klbubbal kapcsolatban.
csőváz
gratula gépedhez jól néz ki, gondolom jól is megy
olajra nem kell sajnálni a pénzt csak full szintetikust szabad venni, én személy szerint a castrol tts-t vagy az újjab R2- őt ajánlom nem a legolcsóbb de megéri megvenni sokkal tovább birja mint vmi holmi szarral(ezt használják a versenyzők is, némelyik)
nekem csak ezel van tapasztalatom, nekem bevált de elképzelhető hogy más is jó .
kawamen: kecskemet.
nah ma is hajtottam a vasat, megfogtak yardok a varos kozepen.. epp mentem ki terepre.. faarcal allitottam h. ez egy 50-es.. nemvolt nalam semmi papir, meg szemelyi sem.. alvazszamot bediktaltak kozpontnak (alvsz: DX250**-* :))) es lass csodat: nem volt benne a kozponti adatbazisban.. ebbol - nagyon helyesen - arra kovetkeztettek, h. ez biztos 50-es.. szoval 2E ft-os csekkel megusztam.. ennek orultem, annk viszont nem, h. megette az olajat a gep.. milyet ajanlotok?
mint a kepeken is lathatjatok 250 matrica le van kaparva 50-re.. bevettek..;)
ennek örülök hogy mégegy enduros született isten tarcsa eg a jó szokásod
ettől már csak job élmények várnak rád amint egyre jobban hasznáálod a gépet.
csak így tovább.
igen mar tobben is figyelmeztettek: "ketutemu motor hosszu eletenek titka, h mindig be kell melegiteni.." elso benyomas a motorrol: nagyon megy es mindenen atmegy.. ket napos esozes utani erdoszeli kisutakon szantottam (magamhoz kepest;>), es sosem gondoltam volna, h. milyen vegelathatatlan mocsarakon tud athuzni alapjaraton a gep.. egyelore csak egyenesben baratkoztam meg a pacikkal, kanyarokban meg nem erzem, de egy par honapig meg igy is lesz.. szoval szerelem elso latasra csak szeretnem apolni is a vasat..
Hali!
Gratula a géphez!Sok jó kalandot kívánok hozzá!
Hogy mire érdemes odafigyelni?Jó minőségű olajakat használj,patika tiszta légszűrőt,és ami a legfontosabb:mielőtt elkezded húzgálni a gépnek,alaposan melegítsd be.A szerelőm szerint megbízható,örök darabok.
Segédmotorkerékpárt vezethetsz B-kategóriás jogsival,de szerintem nincs az a rendőr,aki egy ekkora gépet 50-esnek néz.Főleg,ha a hangját is meghallja.
Ma vettem egy "93 KDX 250 -est. Kezdo vagyok, csak tanulgatom a motort foleg terepen.
Van vkinek online szervizkonyvje? Erdemes szervizeles szempontjabol tudni vmit a tipusrol? Egyaltalan mit kell rajta karbantartani, cserelni, mik a fogyo alkatreszek stb..
mas: Csak szemelygepkocsi jogsim van. Lehet-e ra 50-es biztositast kotni, es mint 50ccm-es jarkalni vele? Egyaltalan szemgkocsi jogsival lehet 50ccm-et vezetni?
üdw..
persze nemis a fikázás miatt irtam az egészet. mindenkinek szive joga a választása. Igazadvan a karbantartástól, motorápolástol sok..nagyon sok függ. vettem egy suzuki rm-et. a suzukik is nagyot nöttek a szememben, bár picit vadnaktünik a kutomüve
Fóton holnap (jún.4.) pályaavató edzés lesz, ugyanis a pályát rendesen átalakították. De szerintem túl szuperkrosszos lett. Azé zsír lesz gyertek minél többen ja a részvétel asszem 1500 zsé.
Oké megbeszéltük ! teljesen igazad nem fikázni kell egymás motorját, hanem motorozni! mert legalább 1 közös van az összes endúrós-crossos között: IMÁDNAK SZÁNTANI!!! és ez függettlen motortípustól! szart nem nagyon csinálnak, úgyhogy mindenki azt szeret amit akar! de fikázni nem igazán kéne, mert valami álltalában attól szar hogy nincs karbantartva, vagy elspórólják a lóvét, ami FŐBENJÁRÓ BŰN, és erről nem a motor, hanem a gazdája tehet!
hy
kawamen,majd 1szer megbeszélünk egy talit azt akkor mész husqvarnával is ok?
amúgy egy ez baromság hogy én szídom a másik motort mert nekem nem olyan van.
a motor állapota csak a gazdájától függ. láttam már 15-éves ktm-et jobb állapotban mint egy 6 éves kawát, de ez igaz visszafele is.Attól függ hogy menyire figyel oda a motorra(olajcsere,légszürőstb.)a ktm hez meg egyáltalán nem drága az alkatrész,van ami még olcsóbb is.szerintem ezen nem kéne összeveszni,inkább menjünk keressünk egy fasza erdőt azt csapassunk!
ya a kdx-ről anyit hogy igaz csak 2 hónapot motoroztam vele,de nekem bejött, egyedül a külseje az ami kicsit lehetne szebb és formásabb.Nekem anó mikor a kdx el mentem egy suzuki tsr -volt ahoz tudok hasonlítani.
Most vettem egy Kawasaki KE 125 tipusu motorkerékpárt.1982-es kiadású.
Hiányzik belőle a berugókar végén lévő fogaskerék.Ez felel az olajzásért is.
Honnan lehetne szerezni ilyet?ha v.ki tudna segíteni annak nagyon örülnék,ugyanis enélkül mem tudom használni a mocit.
informáciokat a kojak88@freemail.hu emailcimre küldjetek.
elöre is köszi
Nekem 200 KDX SR-em van . Figy annyi a külömbség hogy a KX crossgép (bika erős, de sok karbantartás kell neki) a KDX meg enduró (gyengébb, nehezebb, de mivel nincs annyira kihegyezve, így tovább bírja a szekér). Ja, meg annyi, hogy KDX-el meg nem néz olyan csúnyán a jard ha úton mész
te milyen mocival mész? (azon kívül hogy kawáva), meg én is szeretnék venni KDX et, de nem naon tom hogy KX vagy KDX....stb stb U.i: erre bárkitől szívesen várom a válaszokat!
U.i: tök jó dolog ez a KDX Klub! Kéne csinálni pólót is
volt anno ktm-em 92-es még a jobb kihajtásos .tudom hogy drága hozzá az alkatrész nincs is ktm- etek akkor meg mit sztrájkoltok. amugyis mindenkitöl hallom kint pályán akinek ktm-e van hogy vergödik hiába csodagép többrosszat tapasztaltam mint jot amugyis azt aláirom hogy jolmeg meg népszerü de mindennek van hátoldalais..
A KTM-ekhez a legolcsóbb az alkatrész: haverom 2005ös(!!!!) EXC-jéhez most vett gyári ktm oldalidomot mert összetörte. 4 napot kellett várnia, 3100 forint volt!! Csak poénból bementem a kawaboltba hogy ugyammá mennyi lenne ha a kawámon tört volna össze, és wazze 19500ba kerülne a gyári!!!! Arról nem is beszélve hogy legalább 3 hetet kellene rá várni ...
Valószínűleg a karbiddal lesz gond , ráadásul valszeg az úszószint (vagy esetleg a benzincsap) nem ok, mivel ha a gyújtásod nem lenne ok, akkor soha nem lenne jó(annak ellenére egy gyertya csere indokolt: BR8ES, gyertyahézag 0,7-0,8mm)
A tehendők a következők:
1. leszeded a karbit
2. kiöntöd belőle a benzint
3. fejjel lefelé fordítva kicsavarod az úszóház csavarjait
4. LASSAN leemeled az úszóházat(figyeld meg hogy pontosan mi hol volt)
5. szedjél szét mindent amit tudsz, és tisztíts alaposan ki a karbit(ha lehet, sűrített levegővel!!)
6.úszószintbeállítás: karbi fejjel lefelé, minden a helyén(kivéve az úszóház).Az a lényeg hogy amitkor az úszó hozzáér(!!!) a tűszelephez, akkor pont vízszintesbe kell lennie
ENNYI!! Aztán összerak, széthajt!!!!
Ha valmi nem tiszta szólj, most úgyis ki van véve a karbim, csinálok fotókat, meg rárajzolom a lényeget!
Remélem tudtam segíteni
a gyertya csere az szerintem alap, mert az is nagyon befolyásoló tényező, a kipuffogón hiába van lyuk vagy nincs az akkor is úgy lekormolódik mint a kurva isten, ha az előző pár tulaj nem jó minőségo olajjal használta vagy nem forgatta ki akkor nagy a valószinűsége hogy ki kéne égetni, mert nem a dobbal van a baj hanem a kipuffogó könyökben leül a korom és az csökkenti a kipuffogó átmérőjét, és attól is lehet olyanyira füstöl , tehát én javaslom hogy azt is próbáld vkivel megcsináltatni, akarbit figyeld meg hogy melyik cső hol van nehogy lehagyd vmelyikt mert abból kibaszott nagy gubanc lehet főleg ha az olajadagólóét hagyod le, az oldalán van egy süllyesztett fejü csavar az a levegő azt ne csavargasd el a többit lehet, vagy ha el si csavarod jegyezd meg hogy hol volt(számold meg hogy hány fordulatot lehet tekerni míg teljesen beér, és akkor oda állísd majd vissza.
takarísd ki a karbit meg vegyél bele új gyertyát és uttánna ird le hogy mi lett a géppel.
ya amúgy merre laksz?
köszi az üzit. a benzinnel bizti nincs gond. a karbi már valószínűbb. mindjárt vissza is térek rá. a kipufogóm gyári. szerintem. ez meg van döntve oly módon, hogy a kipufogódobba jövő cső felöl, a dob legalsó részén van egy kis lyuk, gondolom direkt azért, hogy a kánya kifolyhasson belőle. Így is lehetséges az amit mondtál? a karbi: még nem szedtem szét soha. szét tudom ugy szedni, hogy a beállításokat ne ba**am szét? vagy inkább vissza tudom úgy csinálni, hogy jó legyen? a gyertyát is néztem. hát nem volt éppenséggel "őzbarna" tele volt mindenféle fikával(benzin, olaj) kellene egy csere?
figyu a benzin mikori a tankban, lehet vmi régi szar és azért is csinálhatja hogy melegen nem indul meg leáll, szerintem vedd le a tankot takarísd ki és vegyél bele friss benzint
a másik próbáld meg kitakarítani a karbit, ki tudja milyen dzsuva ment bele a tankból
egyik pillanatról a másikra nem kap több olajat, úgyhogy szerintem a sok tologatástól teli van a kipuffogó dzsuvával, vedd le és égettesd ki vkivel, vagy ha van neked otthon lángheggesztő, és értesz is hozzá akkor megcsinálhatod, sokkal jobb hangja is lesz meg teljesítmény javulás is várható, és vegyél bele új gyertyát, (belevalót)
ha ezek utánn i scsinálja akkor le kell ülni és gondolkozni!:D
de szerintem ha ezeket megcsinálod akkor menni e kell mint az ökörnek feltéve ha van bene kompresszió
Pár hónapja vettem egy kdx 125 SR-t. Rendszámos is, meg karaj is, szóval még a jard sem szolhatna, ha csak az nem zavarja, hogy nincs rá jogsim. Na de mindegy. A neten nézegettem a mocihoz leírást, szervízkönyvet, mikor megláttam ezt a fórumot. Gondoltam benézek, mivel nem véletlen kellettek az előbiekben említett cuccok. A kánya az, hogy tolom ezerrel a gyöpön, egyszercsak hördül, leesik minden és úgy is marad, egész addig, míg le nem fullad. Rúgom, aztán megint, majd a f@sz tudja hanyadik probálkozásra beindul. Ha szerencsés a nap nem áll le. Alapjáraton döcög is, de ha fentebb váltok jelenség újra elő, arra kéztetve, hogy 1-esben (nem kipörgetve) hazakullógjak a mocsarasból. Arra gondoltam nincs kraft. De van. Aztán volt a levegő is, de az is ok. A gyujtásban még nem vagyok biztos, ami viszont tuti, hogy azóta úgy füstöl, hogy ha így marad, az egész utcában én végzem a nyári szúnyogírtást, persze végig egyesben. Gondolom ez a túl sok olajtól van. Ha valaki tud segíteni legyen szíves ossza meg sokat érő tudását mind az én, mind mások okulására. Illetve ha a neten tudtok akármilyen kdx szervízkönyvet vagy kutyakukit, azt is szivesen várom.
Tetszik a fórum és pláne a kezdeményezés a kdx klbubbal kapcsolatban.
gratula gépedhez jól néz ki, gondolom jól is megy
olajra nem kell sajnálni a pénzt csak full szintetikust szabad venni, én személy szerint a castrol tts-t vagy az újjab R2- őt ajánlom nem a legolcsóbb de megéri megvenni sokkal tovább birja mint vmi holmi szarral(ezt használják a versenyzők is, némelyik)
nekem csak ezel van tapasztalatom, nekem bevált de elképzelhető hogy más is jó .
nah ma is hajtottam a vasat, megfogtak yardok a varos kozepen.. epp mentem ki terepre.. faarcal allitottam h. ez egy 50-es.. nemvolt nalam semmi papir, meg szemelyi sem.. alvazszamot bediktaltak kozpontnak (alvsz: DX250**-* :))) es lass csodat: nem volt benne a kozponti adatbazisban.. ebbol - nagyon helyesen - arra kovetkeztettek, h. ez biztos 50-es.. szoval 2E ft-os csekkel megusztam.. ennek orultem, annk viszont nem, h. megette az olajat a gep.. milyet ajanlotok?
mint a kepeken is lathatjatok 250 matrica le van kaparva 50-re.. bevettek..;)
ettől már csak job élmények várnak rád amint egyre jobban hasznáálod a gépet.
csak így tovább.
--
:DS:
Gratula a géphez!Sok jó kalandot kívánok hozzá!
Hogy mire érdemes odafigyelni?Jó minőségű olajakat használj,patika tiszta légszűrőt,és ami a legfontosabb:mielőtt elkezded húzgálni a gépnek,alaposan melegítsd be.A szerelőm szerint megbízható,örök darabok.
Segédmotorkerékpárt vezethetsz B-kategóriás jogsival,de szerintem nincs az a rendőr,aki egy ekkora gépet 50-esnek néz.Főleg,ha a hangját is meghallja.
Ma vettem egy "93 KDX 250 -est. Kezdo vagyok, csak tanulgatom a motort foleg terepen.
Van vkinek online szervizkonyvje? Erdemes szervizeles szempontjabol tudni vmit a tipusrol? Egyaltalan mit kell rajta karbantartani, cserelni, mik a fogyo alkatreszek stb..
mas: Csak szemelygepkocsi jogsim van. Lehet-e ra 50-es biztositast kotni, es mint 50ccm-es jarkalni vele? Egyaltalan szemgkocsi jogsival lehet 50ccm-et vezetni?
--
:DS:
persze nemis a fikázás miatt irtam az egészet. mindenkinek szive joga a választása. Igazadvan a karbantartástól, motorápolástol sok..nagyon sok függ. vettem egy suzuki rm-et. a suzukik is nagyot nöttek a szememben, bár picit vadnaktünik a kutomüve
na csak ennyi
kawamen,majd 1szer megbeszélünk egy talit azt akkor mész husqvarnával is ok?
amúgy egy ez baromság hogy én szídom a másik motort mert nekem nem olyan van.
a motor állapota csak a gazdájától függ. láttam már 15-éves ktm-et jobb állapotban mint egy 6 éves kawát, de ez igaz visszafele is.Attól függ hogy menyire figyel oda a motorra(olajcsere,légszürőstb.)a ktm hez meg egyáltalán nem drága az alkatrész,van ami még olcsóbb is.szerintem ezen nem kéne összeveszni,inkább menjünk keressünk egy fasza erdőt azt csapassunk!
ya a kdx-ről anyit hogy igaz csak 2 hónapot motoroztam vele,de nekem bejött, egyedül a külseje az ami kicsit lehetne szebb és formásabb.Nekem anó mikor a kdx el mentem egy suzuki tsr -volt ahoz tudok hasonlítani.
Most vettem egy Kawasaki KE 125 tipusu motorkerékpárt.1982-es kiadású.
Hiányzik belőle a berugókar végén lévő fogaskerék.Ez felel az olajzásért is.
Honnan lehetne szerezni ilyet?ha v.ki tudna segíteni annak nagyon örülnék,ugyanis enélkül mem tudom használni a mocit.
informáciokat a kojak88@freemail.hu emailcimre küldjetek.
elöre is köszi
Holnap lemosom a gépet, és rakok fel képet róla
te milyen mocival mész? (azon kívül hogy kawáva), meg én is szeretnék venni KDX et, de nem naon tom hogy KX vagy KDX....stb stb U.i: erre bárkitől szívesen várom a válaszokat!
U.i: tök jó dolog ez a KDX Klub! Kéne csinálni pólót is
amugy meg suzukit veszek..azzal állok elébed