a rendőrök elől elmész, vagy megállsz és 50 ccm ként használod? igaz nem ismerem a külföldi szabályokat de nem vágom hogy hogyan lehetne áthozni egyátalán!? megvan minden papír, le tudom vizsgáztatni 125 ösre?
nem surgosen elado,mert SUZUKI bolond vagyok de ezt a motort kedvelem és szeretek vele járni,még nem jagyott cserben soha ha jottek a zsaruk akkor sem volt már rá példa sokszor.
ideális az eladásra tavasz lenne,mert addigra fog elkészulni az alváz világítás és szeretnék vele még egy kicsit nagyolni.
elektronok nélkul 21 - 18 as kerekekkel,uti - és krosz gumikkal egyutt kb 270ezer forint + alku lessz de nem surgos.
nem kell még a pénz,majd ha igen akkor lessz nagy kedvezmény.
nembaj,olasz papirokkal van,valamikor onnand volt behozva.
én tisztelem becsulom a motorokat,akármien legyen az ,én átt tudok ulni egy 600-as GSX-R-rol egy 125 DT-re.nem fogom nyúzni mint sok ismerosom sajnos.
nekem ez a motor arra szogáll,hogy az eggyik falubol átmenjek a másikba,ha nincs kedvem terepezni a SUZUKI-val,akkor berúgom a kawát és átt megyek foúton.
nem vagyok az a fajta aki nyúzza 140km/h -n a motor ,én inkább a csajok elot gyorsulok eggyet és kinn az országúton 80 max 110 km/h val szokok menni.
ha valami adat érdekel kérdezz
a haverom nyáron vet HUSKY WRE speciált supermotora motocross papirokon supermoto kerekekkel.
elol van neki gyárilag 120/90 -17 hátul 160/80 -17,35 loero 140 tépi 100-at pedig 8-9 másodperc kozott.
az elektronokat 5000 Sk-ert vettem kb 30-35 ezer forint egy grammot sem dobnak,+ egy vadonat uj elso gumit kaptam hozzá.
én a suzukival személyesen megvagyok elégedve,addig amíg nem volt suzukim addig azt hittem hogy szar,mert a haverok mondtám,meg hogy a leg gyengébb bla bla bla...
amiota meg vettem suzuki bolond lett belolem más nem is kell,de azért meg vettem a kawat hogy legyen mit butykolnom.
a Honda meg a Kawa azért jok mert sok az alkatrész,és japán, a suzuki az azért jo mert suzuki es kibaszottul megy.
most sporolok egy 125 ccm RM-re 01-02 es évjárat HGS dob,HOT-RODS hajtokar NTN csapágyak,.....
irj vmit.
ismerem régen azt a kawat,szép meg jo meg jo lenne ha lenne ,de az 6-700ezer forint az enyém csak 240 max 300 ezer forint,na meg az évjárat,8 év az 8 év.
menésre kb ugyanaz,max a hangja más.
Szevasztok.
elkopottabb kroszgumik voltak mindketton 7-9 mm mintával.
az élettartam nem csokken ha megfeleloen használod a mocit + motocross olajat használsz.
a fogyasztás kissebb bármien hihetetlen.nem fogom magyarázni.
es rendszeresen takarítod a szurot+karbit,nekem ez a hobbim minden hétvégén motorozás után nagy takarítás.
és tuti hogy pénteken elso rugásra be fog gyulladni.
kdx-esek ha még nem szedtétek ki a fújtásokat a dobbol akkor éppen itt az ideje.
az élettartam és a fogyasztás nem novekszik,de a teljesítmény hatalmasan megugrik,+ egy 125 ccm-es motocross kipufogot és garantálom hogy ha a hengeretek+dugo+gyuru jo alapotban van,akkor 30 loero felett lesztek.
megprobalok kepeket feltenni az en kawamrol.
szupermoto felépíttéssel /az elektron kerekek HONDA NSR-bol szarmaznak/
és kroszgumival lett mérve?
amúgy meg az 1,7 mm az kibaszott sok, akkor már teljesen átalakult a dugatyúárnyékolása a motornak, lehet hogy nagyob lesz a teljesitmény de jelentősen nagyobb a fogyasztás és jelentősen kisseb az életartam.
szevasztok.ujfiú vagyok koztetek.
SK-rol vagyok remélem nem fogtok megkovezni.
csak hogy érjen a tagsági van egy KDX 125-os 1994 es
de e kedvenc gépem a SUZUKI TS 125-os 1995
mind ketto meg van tuningolva.
a KDX dob fujtás nélkul,ARROW kipufogo,a ,,power" is hangolva van,most készulok a hengerfejet kissebíteni a nagyobb nyomás érdekében
a SUZUKI-ra szereztem HONDA CR 125-rol dobot,de az eredeti is ki volt szedve és a kipufogo is a HONDArol van,a hengerfej 1,7 mm-rel kissebb,a ,,power" maximálisan kivan nyitva,kis fordulat nemnagy eresztés de 9000 for. után más világ kovetkezik egészen 13400 fordulatig.jelenleg uj dugattyúra várok,a régi 4 éves volt.
a teljesítmény a kdx-en lemért 32 loero végsebesség 135 km/h a gyorsulás 0-100km/h-ra 8,7 másodperc eredeti áttétellel fogyasztás 8,5 liter
a SUZUKI 35,4 loero szintn lemért,eredeti áttétellel 145 km/h gyorsulás 9 másodperc,de az áttétel most rovidebb végsebesség 130 km/h de 7 másodperc 100-ig fogyasztás 7 liter max.
amúgy a kmx az sima enduro olyan mint a DT 125 LC 1985-tol 1989-ig kuldetése úti enduro.
a kdx alapja a kx csak le van fújtva /a dobja ugyanúgy mint a kmx-nek ezt nemtudom honnand vettétek/ pl 2 gyurus a dugatjúja,kissebb karburátor,de a váz 90 % ugyanaz.
/mind kettot birtoklom / 94-es kdx 96-os kx
ne nézzetek le a helyesírás miatt,mivel sk-rol vagyok,a lényeg az hogy benzin orult vagyok és imádom a loeroket 2-és 4 keréken is.
16 évesen tuningoltam egy SKODA MB 120 típusú autot.
vegyuk ugy hogy 1 Sk 6 forint
35000.6 = 210000 Forint