Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kihalt mindenki?
azt ne hidjétek h vannak még jó csajok! most taliztam 1el aki 17éves és vettek neki egy kawasaki z1000-est jogsi nincs neki de az a zorall
de sajnos a rendör ezt nem igy fogja fel amúgy meg rátok halgatok és az igy zorall
Nemértem mi a baj, a 250es négyütemü egy kategória a 125ös kétütemüvel. És crossmocival járkálni alapból necces...
KTM EXC 125-ön gondolkodtam de letettem róla mert kiskorom óta kawasaki a vágyam
más akkor nincs? Szólnál nekem ha esetleg bekerülne hozzátok kx125 még ez is necces de h 250-es crossal rohangáljak az már tényleg kemény lenne
Van egy 2004 es kx 250f, a Déci Balu tavalyi mocija, teljesen felújítva 1250000.
nincs nálatok 125-ös 2000utánni kx v kdx?
és a szemüveg? azta kurv... tényleg nem vmi olcsó mutatvány
wethepeople: van szervíz is, meg gyári álkatrészek is. csak mondd meg mi kell! A gyári kawás cuccok meg rohadt drágák:

sisak: 30-40e
mez: 22e (!)
nadrág: 45e (!)
kesztü: 6600
páncél: 35e
térdvédö: 8600
kishapsi: én voltam az
amm kawamen eredeti kawasaki alkatrészeket tudnál nekem biztosítani az átalakításhoz? szerelést vállaltok? jah még vmi ha tudnál nekem árat mondani az eredeti kawasaki kiegészítökhöz aszt megköszönném gondolok itt :mez,motocrossos szemüveg,nadrág
kawamen!
te milyen beosztásban vagy ott a kawaban?
mert úgy kb 2 hete voltunk bent a haverokkal láncsprét venni és aki kiszolgált (egy vékony magas srác) az elégé érdeklődött a motorjaink iránt, ktm 620 husberg fe 600 husqvarna te 610 el voltunk bent, nem te voltál esetleg?
Nem tudlak felvenni, nincs MSN itt a cégnél
kawamen vegyél fel msn-re és akkor megtudjuk beszélni a címem ott van lejjebb
A krosszmotoroknál a lepapírozás és a forgalombahelyezés a nagyobb probléma, nem a lámpa és egyebek. Mert a forgalomba helyezéshez szükséges vmilyen származási papír. Ha uj krosszmotort veszel, semmi gond mert a kereskedő kiállítja a számlát és kész. Nálunk sokan azért papiroznak le kmotort, hogy be tudják hitelezni. MÁS a helyzet ha a motort használtan veszed. Ebben az esetben gondok lehetnek. Ha külföldről veszed(pl japán konténeres stb) ott van vámpapír + számla. JA mindez kb 50eFt PÍZ + mivel első forgalomba helyezés ki kell fizetni a REG adót.
Ha megmondod pontosan mi kell, akkor meg tudom nézni a gyári árakat!
nem tudod véletlenül mennyiért lehet venni hozzá fejidomot indexeket stb. érted szóval mennyibe kerülne ha gondolod vegyél fel msn-re címem:wethepeople2@hotmail.com
Nemkem egy 200 KDX-em van (ELADÓ!!)

Tényleg lehet rendszámozni crossmotort, nállunk áll bent egy YZ 450F, átalakítva supermotonak, és le van rendszámozva! Pedig nincs rajta se rendszám, se lámpa Ez most a céges moci, ha kell menni valahova ezzel megyünk
amm még van 1 hülye kérdésem de már erröl is annyi mindent hallottam h kiváncsi vok az igazságra: egy crossmotort tényleg fel lehet szerelni lámpával meg indexel és forgalomba állítani?(ha igen nekem fontos h szép legyen külsöre)/még 1szer bocs az idióta kérdésekért/
jah és 125cm3-re
amm én nem robogóra gondoltam hanem enduróra amit mondtok az azért felvidít de az nem jó h magyarországon nem forgalmazzák öket na mind1 azért köszi a válaszokat kawamen te egy lucky ember vagy h jó helyen melózol engem nem tudsz beajánlani kawamen neked milyen mocid van?
Sziasztok.

Látom itt néhányan rosszul látnak dogokat. Én egy hivatalos kawasaki kereskedésben dolgozok úgyhogy tudok néhány dolgot :

A kawasaki legfőképp a japán és az amerikai piacra gyárt, ezért van nállunk kevés belőle(a teljes termelés 80%át Amerikába viszik!!!). Arról nem is beszélve hogy a Kawa nem a legolcsóbb márka(pl Suzukiból nem azért van sok mert olyan jó, hanem azért mert olcsóbb mint a többi nagy gyár)

Vannak 50 motorjai újba is, de azokat csak japán belpiacra gyártják (www.kawasaki-motors.com, érdemes megnézni). Még robogót is gyárt!!

És akkor még Európán belül is van eltérés pl: Van olyan moci (valamelyik KLR) amelyiket CSAK Görögországba viszik...

Na erre varjon bárki gombot...
Sziasztok.
Kawa kdx 125 sr kipufogót KERESEK (hengertöl a hátsó telóig) S.O.S.
KÖSZÖNÖM!
én még anniyt hzozzá tennék hogy miért nem gyárt 50eseket is hogy nagyobb közönség is megvehesse és necsak nagymotoros jogsival keljen vezetni a kawákat? egy robogó, stb..bleférne:)