Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szokerosz vákerosz na látomosz végre gyülünkosz oszt megyünk osz nagyot motorosz, szántosz meg kutyafaszosz!
Nu lassan má kéne valami összeröffenést rendezni valami big fat terepezést nem? Kinek frankó Budapest északi részei terepezésre kigalydulni szántani állatkodni valamikor?
A térdemet kéne még pihentetni kb. még fél évig, de ki bírja ki???? A kawa meg TMK:telófelujítás elöl-hátul, meg gyürücsere. Remélem mostmár lassan inden cucc megjön hozzá, aztán eladom
mindegy hogy milyen motor csak jó legyen és menjen mint állat, és kawamen mi van az szallagszakadásoddal?
és mi a rossz a kawaban?
Köszönjük Johnny, de azért nem annyira rossz a hangulat mint láccik, nekem pl fülig ér a szám, mivel szétment a kawám, és kaptam kölcsön egy 2005-ös 450-es EXC-t!!!! Még egy pár hétig nállam lesz, úgyhogy a boldogság garantált. Komolyan mondom ha orvos lennék depresszióra, szerelmi bánatra, meg mindenféle bajra KTM-et írnék fel!!!!
most látom, nem épp egy kdx de remélem megteszi
hiall
bekukkantok mi van, és mit kell látnom? sok sok szomorú ember, kinek ez a gondja, kinek az, egyiknek sem karaj teljesen a vas.
hát gondoltam küldök nektek egy kis lélekmelengető képet
majdnem. a 94 elöttiek hajlamosak a szana-széljel törésre sajna... 10000 a gyári új darabja....
nekem nincs a husky power
itt a forumban irte vki hogy vett kdx et powr nélkülit, azt egy térségbe lakik azt +beszétünk egy talit azt kiderült hogy poweres csak nem ért hozzá a srác.
nekem meg sajna kdx szétszedéséhez nem volt még szerencsém sajna, és ezért kérdeztelek titeket.
viszont ha nem működik akkor csak tisztasági gondja lehet nem?
nem forgatták ki rendesen és lekokszolódott, és azért nem bnyit más problémája lehet ezeknek?
Kereken 6000-nél nyit a kdx-eken, és tényleg csont mechanikus az egész. Gond van a powerrel?
A gyárak általában 6- és 7 ezer környékére teszik, mert ott az optimális!
köszike offroadms
a yamahát meg a cagivát azt vágom csináltam már egy párat, de kdx et még nem láttam bellülről ,
a spirál meg az rx ekbe van és azért gondoltam.
álltalában milyen fordulaton nyit a power?
Figy!

A kdx-eken mindegyiken röpsúlyos a power és egy kis tengely viszi át az erőt a "tolattyúra" az pedig nyitja a szelepeket. Szóval nincs benne semmiféle bowden meg spirál. A yamahán meg a Cagiván (meg pl. az én 125-ös honda crm-men) azé hallod azt a hangot mer a power elektromos és ahogy ráteszed a gyujtást beállítja a powert olyan állásba hogy be tudd índítíni a motort. Az összes kdx röpsúlyos (125-250).
kawamen!!
vagy más kdx mester figyu, akdx en bowdenes vagy spirálos a power,
és elindítás előtt ellenőriz ezeken a power mint a yamahán+a cagiván?
minnél előbb válaszoljatok!
metr a kdx ben nem vagyok otthun de tudom hogy ti igen.
Ha nincs olaj a telóban, akkor nem lesz csilapítás, ezáltal pattogni fog, plussz nem lesz ami keni a csúszógyűrűket, és ha azok elkopnak, akkor elég nehéz szerezni hozzá!!!ÉS MÉGGYSZER MONDOM: A LÉGTELENíTÉS ELÉG SOXOR SEGíT!!!!(ezt mindenki el szokta felejteni, és csodálkozik hogy a nyomás szétnyomja a szimmeringet! )
na hali
ha csöpög az olaj akkor nem utánn tölteni kell hanem meggátolni, vagy megtakarítani a simeringet, vagy kicserélni.
hi all

csak belestem, hogy todjátok fontosak vagytok nekem!
olvasgattam az írásokat és vki kérdezett a telóról. nekem is van kérdésem. az első szár egyikéből picit csepeg az olaj. mennyire veszélyes ez? mit bír így ki? Hogyan lehet utántölteni? mi van akkor ha az egyikben jelentősen kevessebb van mint a másikban?
hát első nekirugaszkodásra ennyi.
Sziasztok!
Látom felmerült néhány kérdés...

1. A topikot az egyik haverom csinálta(pestiek vagyunk), azzal a szándékkal hogy összekovácsoljuk a kdx-es brigádot. És örömmel látom, hogy ez lassan sikerül Majd lehet, hogy kéne szervezni vmikor egy talit...

2.Légszűrőolaj létezik(nállunk is lehet kapni), segít a finom port kiszűrni a levegőből,ezzel növelve a dugó/gyűrű élettartamát

3. telószimmeringet nem minden eseteben kell cserélni(mondjuk a szerelő mindíg azt fogja mondani,hogy cserélni kell, mert ő biztosra megy meg pénzre ), néha elég az is, hogy vékony hézagmérővel ovatosan de határozottan benyúlni a szimmering és a telószár között, ezzel kipiszkálva a koszt onnan...ez nekem eddig 3x segített, de mostmár tényleg cserélni kell...JA ÉS SENKI SE FELEJTSE LÉGTELENíTENI AZ ELSŐ TELÓJÁT!!!!(ez csak a fordított telósokra vonatkozik)

Ha meg valakinek van kérdése írja be nyugottan, mert hülye kérdés nem létezik, csak hülye diák!!!

Végezetül egy kép a névadó vasról:
dskawa!
A szimeringet minél előbb nézesd meg szakemberrel!A légszűrő olaj,vagy ragacs mindenképp hasznos.Esetenként motorolajat is szoktam használni,de az nem tapad meg olyan jól a szivacson,és egy idő után lecsurog az aljára.Viszont még így is jobb,mint a száraz szűrő.A kuplungon próbálj meg állítani!Ha szerencséd van,akkor csak a bovden nyúlt meg,és nem emel ki rendesen.Az olaj tartályban levő jeladó vezetékét próbáld meg széthúzni,és ellenőrizd,hogy így elalszik-e a kontroll.Azt is el tudom képzelni,hogy egyszerűen leakadt a jeladód.Az első ugrató után már lehet,hogy jó is lesz.Ha ezután is ég,vagy villog,akkor az index kontrollal is lehet problémád,mivel azt is ezen az izzón jelzi visssza.Na,szépen kiadtam neked a házi feladatot.Jó munkát,és sok sikert!
Csá!

Az nem légszűrőolaj hanem ilyen impregnálószer. Motorosboltba lehet kapni literes kiszerelésbe, olyan mint a takony(ragacsos,nyunyás). Ha azt akarod hogy a géped sokáig működjön akkor minden motorozás után kezeld le vele a légszűrőt főleg nyáron(nagy a por). A szivacsot berakod egy zacskóba és beleöntöd a szert majd jól "összegyúrod", hogy mindenhol fölszívja. A port, zsuvát így sokkal jobban megfogja majd a légyszűrőd.
udv!

elojott egy par problema a gepemmel: ("93 Kawasaki KX 250)

1: ures->indit->egyes(kuplung benn) es a motor el akar indulni, ha nem huzom neki a gazt, akkor le is fullad, mintha nem huzna szet a kuplung tarcsat szoval adja le az erot a motornak.. ha egyesbe valtottam, onnan se fol se le (allo helyzetben), csak menet kozben lehet uresbe tenni..

2: mintha az elso teleszkopokbol folyna az olaj.. szimering csere?

3: olaj jelszo lampa vilagitott, igyhat toltottem bele szintetikus ketutemu motorolajat.. a 0,7L olajtartajba toltottem 0,7l-t.. a lampa tovabbra is vilagit..

mas: legszuro kapcsan hallottam h. letezik legszuro olaj.. hasznaltatok mar ilyet? tapasztalatok?
hello geri

hát a klub itt van a neten. egyébként szerintem pesti srácok nyitották az oldalt, de nem tom hányan ismerik egymást. nekem volt kis problémám és kurva sokat segítettek az itt levők, leírással ötletekkel, meg mittomén még mivel. szoval írogas és majd válaszolnak.
HI!
Nemrég vettem énis egy kdx125 sr-t.Nagyon jól megy semmit kétség.CSak nem poweres.. De mind1. Tetszik ez a kdx klub. énis csatlakoznék.
Bár a vason utcai gumi van, terepen még ugyanúgy nyomulok..
Hol lenne ez a klub?(helyileg).
,GERY,
hi mindenkinek

ha kész lesz és végre karajul megy, rakok fel képet, addig akármi is történjék a hétvégén bitang nagy buli lesz , na meg pár vizsga
johnny
a lényeg hogy ne zavarjon senki figyelj meg mindent jól ne kapkodj és akkor egészen biztos hogy sikerül jól megcsinálnod mindent, ha elakadsz akkor inkább kérdezz meg vkit, én elég sürün nézem a forumot, és ha tudok segítek.
de ha kész lesz üvegeld meg helyettem is
hi kawamen

köszi sokat segítettél. ez a leírás tényleg hasznos, talán szétszedés után össze is tudom rakni a karbit. és mégegyszer köszi mindenkinek, hogy segítettetek
üdv