A kmx blokkja nemugyanolyan mint a kdx-é!!! (pl.: a beömlö a kmx-en a hengeren van viszont a kdx-en alatta)A power rendszer ugyanaz kips.De ha itt valaki kmxet akar venni azt lebeszélném mer nekem volt és elég szar volt(gyenge a motorja, a telója meg egyenesen szar max ucára elviselhető)+ az enyém még dadogott is aminek nem találtuk meg az okát.....relytély. Szal sokkal inkább kdx!!! Amúgy lehet tuningolni a kmx-et de kevesebb erőt lehet kihozni belőle mint a kdx-böl( a furat-löket arány más a kdx-nél ezért erősebb)A kmx-en mikuni karbi van a kdxen viszont keihni és nagyobb is a torokátmérője.
Na csak enyi!
furcsa, tényleg több fordított telós kdx-et látni nállunk, pedig fordított telóval csak 93 és 94ben gyártották(az mondjuk igaz hogy ki lehet cserélni a sima telót befogókkal együtt a fordítottra)...
Először is: a powert ha nem hallod nyitni, akkor nem nyit. Két oka lehet: 1 eltörtek maguk a powerek, vagy megszorult a cucc.
Következőket kell tenni:
Le szedni a kipuffogót, és akkor látsz egy kis műanyag dobozt a henger jobb oldalán. Ezt is le kell szedni, és akkor látod magát a power-rudazatot. Ezt meg kell tudnod mozgatni kifelé(és elméletileg a rugó visszahúzza). Ha ez stimmel, akkor valszeg eltört valamelyik (vagy mindkettő) power!! A következő lépés hogy szerzel valakit aki segít. :D
Miközben a "segéd" mozgatja a rudazatot ki-be, addig te legugolsz a z első kerék mellé, és a kipuffogó nyílásán nézel be a hengerbe, és látnod kell ahogy elfordulnak a powerek. Ha nem látod hogy mozognának akkor már szedheted is le a hengerfejet...
Az a baj hogy 89-94ig a KDX-eken rosszul oldották meg a powert, és a rezonanciától eltörik. A gyár tanult a hibából, amit most lehet rendelni az már meg van erősítve, nekem is az van, és semmi baja(gyári új power 1db 10.000 forint).
125-ösön még előfordulhat hogy eltörik maga a rúd, de az sima acélból van, lehet heggeszteni.
Ha meg elgyengült a moci, akkor meg érik egy dugócsere(kb. 30.000 forint). Ezzel nem érdemes spórolni, mert ha széttörik akkor a hengerednek is lőttek!!!!
gyerekek! egyre szarabb a helyzet a kdx-emmel!
mostmár csak 80 a vége! nem tudom miért!
hiába csőgázt húzok nem megy 80-nál tovább!
se lejtőn!
Nem tudom mi lehet a baj!
Kezdem megutálni a kawát! pedig már 9évesen elhatároztam hogy kawát veszek
majd! kezdek kiszeretni belőle!
ha úgy működne ahogy én akarom akkor semmi gond nem lenne!
legalább a gyári teljesítmény jönne ki belőle
Pénteken leszek!
Meg egy Honda CRM 125ös odabasz 2 és 3 személlyel is!!
Ez normális dolog?
Mondjuk Arrow rendszer van rajta
de mindenben odabasz, tehét gyosulás, végsebesség..
Na csak enyi!
üdv
Lehet,hogy én vagyok rossz megfigyelő,de eddíg KMX-et szinte csak normál telókkal láttam,míg KDX-et többnyire fordított teleszkóppal.
Ma cseréltem benne dugót, nagyon jaffa lett!!!!!
Holnap megyünk a Gézával szántani a szemétégetőhöz. Jössz?
Először is: a powert ha nem hallod nyitni, akkor nem nyit. Két oka lehet: 1 eltörtek maguk a powerek, vagy megszorult a cucc.
Következőket kell tenni:
Le szedni a kipuffogót, és akkor látsz egy kis műanyag dobozt a henger jobb oldalán. Ezt is le kell szedni, és akkor látod magát a power-rudazatot. Ezt meg kell tudnod mozgatni kifelé(és elméletileg a rugó visszahúzza). Ha ez stimmel, akkor valszeg eltört valamelyik (vagy mindkettő) power!! A következő lépés hogy szerzel valakit aki segít. :D
Miközben a "segéd" mozgatja a rudazatot ki-be, addig te legugolsz a z első kerék mellé, és a kipuffogó nyílásán nézel be a hengerbe, és látnod kell ahogy elfordulnak a powerek. Ha nem látod hogy mozognának akkor már szedheted is le a hengerfejet...
Az a baj hogy 89-94ig a KDX-eken rosszul oldották meg a powert, és a rezonanciától eltörik. A gyár tanult a hibából, amit most lehet rendelni az már meg van erősítve, nekem is az van, és semmi baja(gyári új power 1db 10.000 forint).
125-ösön még előfordulhat hogy eltörik maga a rúd, de az sima acélból van, lehet heggeszteni.
Ha meg elgyengült a moci, akkor meg érik egy dugócsere(kb. 30.000 forint). Ezzel nem érdemes spórolni, mert ha széttörik akkor a hengerednek is lőttek!!!!
Na mára ennyi!!! :D
mostmár csak 80 a vége! nem tudom miért!
hiába csőgázt húzok nem megy 80-nál tovább!
se lejtőn!
Nem tudom mi lehet a baj!
Kezdem megutálni a kawát! pedig már 9évesen elhatároztam hogy kawát veszek
majd! kezdek kiszeretni belőle!
ha úgy működne ahogy én akarom akkor semmi gond nem lenne!
legalább a gyári teljesítmény jönne ki belőle
Pénteken leszek!
már úgy vette a motort!
egyébként a motor.hu-n 250ezerért van meghirdetve az a motor, 1995ös, ő onnan vette.
Kawakdx!! Azt a CRM-es gyereket ismered? Ha igen nemtod hogy hol szerezte rá az arrow rendszert és hogy mennyiért?
Ez normális dolog?
Mondjuk Arrow rendszer van rajta
de mindenben odabasz, tehét gyosulás, végsebesség..