Tuning pufogó rendszer az biztos sokat rádob meg a poweren is lehet valahogy állítani hogy bikább legyen de ezt a kawamen biztos jobban eltudja mondani! Mielőt megvettem a crm-t nézegettem kdx-eket is volt egy amelyiken a tulaj csinált valamit a poweren és úgy ment.......hú basszus királyul!
Az RMC-be nemtom hogy van-e, elképzelhető mer ott sokminden van. MOTORLINE-ba viszont biztosan tudom hogy van de nemtudom hogy azt föl lehet-e tenni a kdx-re(valószinű hogy föl lehet) Meg elég drága:25000huf (motorline)Én ennyit nem adnék érte dehát te tudod
Gratulálok az intelligens hozzászólásaitokhoz. A klubtalálkozókon meg majd verekedjünk.Legalább a kívülállók is jól szórakoznak majd. Szerintem inkább segítenünk kellene egymás problémáján,hisz van belőle elég.
Az az én véleményem hogy a kmx egy rakás sz@r amit meg is tartok! Ha neked más a véleményed akkor ez van.......Amugy meg tán bírtokolsz egy ilyen csodamasinát vagy mi? Ja és azt azér mondtam hogy hülyeség(a kipuf égetés) mer a tünetek alapján amit elmondott arra következtettem hogy a powerrel van a gond mer nekem is amikor elment a powi akkor ugyanilyen tünetei voltak!!! Én ezt személyreszolóan neki mondtam mivel úgy erősködött hogy ki kell égetni........Igaza volt!...Hibáztam Isten talán megbocsátja!!!!
Én is nagyon jól tisztában vagyok azzal hogy a kipufban egy bármilyen kis eltömödés milyen gondokat okozhat!!! Én is égettem ki pufogót nyugodt lehetsz..........a kmx-ét.
No ennnyi!!!
majd probáld ki és utánna ugass
ha egy kicsit is értenél hozzá nem csak valaki azt mondta... akkor tudnád hogy a 2T motornak a kipufogó a lelke, ha a kipuffnak nem olyan a szelőzése mint amilyet terveztek, ez álltalában a lerakódott koksztól van akkor már is romlik a teljesítmény.
amúgy meg hogy szídod a kmx t az kurvára nem jó dolog mert lehet hogy az amit te vettél az egy szar állapotú volt vagy estleg te tetted azá.
nem hülyeség!
levettem a dobot,és vagy 2dl olaj flyt ki belőle azóta jó minden!!
alacsony fordulaton is erős, ez fogta le, azért mert eldugult a kivezető cső a kipuffból!
Köszi minden segítséget!
Fordulatszámmérőt hol kapok? és ez kb mennyibe kerül?
Akkor a köv. lépés: tedd vissza a kipuffogót, de a power dobozát ne. Indítsd be a mocit és pörgesd fel, ha minden rendbe van akkor látnod kell ahogy a power dolgozik(mármint a rudazat). Ha nem csinál semmit akkor a blokkba lesz a gond, ha dolgozik és látod ahogy nyílik a power (a kipuffogótól ézve), akkor nem lehet mással gond...
Nah, leszedtem a kipuffot, leszedtem a dobozt, tudtam mozgatni, benézte ma kipuff nyílásban és láttam mozdulni ott valamit,
mégsem naggyon érzem mintha nyitna, a kipuffot is kiégettük, a dobot nem..
valaki aztmondja hogy akkor ennyit tud a motor..
elkezdme fokozatosan forgatni a motort és nem érzem azt hogy nyitna, olyan mint a 4T
fokozatosan adja le az erőt sztem
najó azért nem annyira de azért nem hallani nagyon rajta..
érezni se nagyon...
csak pörög,pörög, és nem érzem azt hogyha végig forgatom akkor nyitna benne valami..
nem olyan mint a crm-en mert a hangján se hallom.. szal
mi lehet a baj?? lehet h a dobot is ki kéne égetni??
vagy maga a power tört el?????
Leírnátok részletesen, hogyan lehet tuningolni egy KDX-et?
köszi!
bakker, 2,5hónapba tellett míg megoldottam a problémákat
az RMC-be árulnak elektronikus fordulatszámmérőt?
ákciós jegyek elővételben nálam
Én is nagyon jól tisztában vagyok azzal hogy a kipufban egy bármilyen kis eltömödés milyen gondokat okozhat!!! Én is égettem ki pufogót nyugodt lehetsz..........a kmx-ét.
No ennnyi!!!
ha egy kicsit is értenél hozzá nem csak valaki azt mondta... akkor tudnád hogy a 2T motornak a kipufogó a lelke, ha a kipuffnak nem olyan a szelőzése mint amilyet terveztek, ez álltalában a lerakódott koksztól van akkor már is romlik a teljesítmény.
amúgy meg hogy szídod a kmx t az kurvára nem jó dolog mert lehet hogy az amit te vettél az egy szar állapotú volt vagy estleg te tetted azá.
levettem a dobot,és vagy 2dl olaj flyt ki belőle azóta jó minden!!
alacsony fordulaton is erős, ez fogta le, azért mert eldugult a kivezető cső a kipuffból!
Köszi minden segítséget!
Fordulatszámmérőt hol kapok? és ez kb mennyibe kerül?
a dobot is égessem ki?
nem bassza meg nagyon a gyapotot??
Vagy lehet hogy csak ennyit tud a moci??
mégsem naggyon érzem mintha nyitna, a kipuffot is kiégettük, a dobot nem..
valaki aztmondja hogy akkor ennyit tud a motor..
elkezdme fokozatosan forgatni a motort és nem érzem azt hogy nyitna, olyan mint a 4T
fokozatosan adja le az erőt sztem
najó azért nem annyira de azért nem hallani nagyon rajta..
érezni se nagyon...
csak pörög,pörög, és nem érzem azt hogyha végig forgatom akkor nyitna benne valami..
nem olyan mint a crm-en mert a hangján se hallom.. szal
mi lehet a baj?? lehet h a dobot is ki kéne égetni??
vagy maga a power tört el?????
hol lehet fordulatszámmérőt venni??
csak mert szeretem nézni hogy hol jár a fordulat..
de minek akarsz tenni bele..............felesleges súly
hol van a kdx légszűrője??
lehet fordulatszámmérőt rakni a motorra?