Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi Skin!
mennyibe adnád el a motort?
Hi all!
Ha valakit érdekelne eladó a motorom.
KLX 650-es "94-es új lánc- lánckerék, kerékcsapágyak stb.
Önindítós, jó állapotban van.
na megint egy névtelen nethuszár.
igy nagy a pofád azt lehet hogy mész öregapádtól elkérni a jawajat.
istenem mekkora egy gyökér emberek vannak.
mivan ti buta tulkok csunya kava elmehet a spenotos picsapba
Sziasztok!
Én is azt mondom érdemes belenézni, főleg ha gyanus már a gép!
Nekem volt egy DT125-öm pár éve és a szezon közepén minden előjel nélkül beállt!
Elég kellemetlen mondjuk júliusban.
Én véleményem az, hogy elég lehúzni a hengert és akkor már lehet látni mi a helyzet!
( de ezt mindenki maga dönti el, nem akarok okoskodni)
Az gááz.Illetve geciség.A versenymotoromat minden menés után szétszedem.Belenézek.Akkor tudom mi a helyzet...
ebben igazad van, de azért az alsó hangokat lehet hallani.
én +geci emberek miatt szoptam már be.
valami fasszopó geci ember miközben a parkoloban ált a mocim elvágta az olaj pumpáról a karbira menő csövet.
azt hazafele, egy szép 120 as temponál megragadt, szerencse a hirtelen kuplungnak, csak a dugot nyalta meg.

én ezért szoktam télen lekapni a hengert onnatól kezdve már tod hogy mi milyen állapoban van.
Hát kishapsi,én faragtam már be ilyennel.Sok vizes motorból egyszerűen nem jön ki a hang!Illetve kevésbé,mint mondjuk egy levegősből.Azt hallod,hogy nem vészes és lehet,hogy közben tök tré a blokk..SAjnos nem láthatunk bele..
ezt hang alapján +lehet mondani
vidd el egy hozzáértő szerelőhöz hogy ő mit mond a motorhangjára, és hogy szerinte a köv szezont kibirja e??
és ha azt mondja hogy simán mehetsz vele, akkor hagyd a faszba, és jövő télen szét kell baszni darabokra oszt faszán megcsinálni.
szerintem.
azaz én igy szoktam csinálni, csak én nem viszem el szerelőhöz hanem én halgatom meg.
és a z a főtengelyfelújító szett mindenféle képp kell??
Vagy majd a szerelő megmondja h kell e ?
Ezt nekem mondta egy srác aki dolgozott már műhlyben!!

HASRA ÜTVE NEM MONDOK ILYET
Oksa köszi
na számoljunk:
főtengely felujitó szett+centirozás:25,000 Ft
főtengely csapágy kb:8000Ft
szimering kb: 2000Ft
tömités szett kb: 3000Ft
munkadíj kb: nem tudom, én olyan 10 ért szoktam ha nincs komplikáció

de ezek az árak csak tájékoztató jellegüek.
keresd kawament, vagy menj be az üllői uton a kawaboltba ott mondanak komplett árakat.

és miért akarod anyira kicserélni a tűgörgőt , előbb szolj valaki hozzáértőnek hogy halgassa meg. és utánna kezdj el számolni.
A blokk szét-össze minimum 15e,a hajtókar 18-22e+annak a munkadíja 3e.De ha már szétbontod,kéne főt.csapágy,szimeringek...dugó henger jo??
CSáó!!

Valaki mondja meg meggyibe lenne ha teljesen kicserélném azokat a dolgokat amiket görgőcsserénél szoktak!? kb!!
nagyon örülnék neki!!
na kérdeztem az embert, de szörnyet is kaptam a válasznál
kx hez nincs neki, crm hez sincs, csak cr hez , azt meg aszonta hogy 50 é adja kompletten kiflikkel együtt.
A CRM 92-es,de talán olyan évjáratban nincs forditott telo,
húú bocs holnap felhivom, most beirom az emlékeztetőbe.
de a cr vagy crm be milyen kell évjárat?

bocs hogy elfelejtettem, csak itthon is gondjaim voltak.
Ha én már egyszer servizbe viszek valamit akkor elvárom,hogy szétszedjék,katalogus alapján megrendeljék és készen adják vissza.
ha csak valamit ki kell cserélni akkor azt megcsinálom magam.fotengely szétszedésén kivul minden a mocin.

Surgosen veszek 93-as KDX 125-be gyulytásba azt a forgo magnest /ROTOR-t/
ha van valakinek elado szoljon,a haveréba letorott egy darad rola,nem tudom fejbol de talán 3,vagy 4 mágnes lap ven benne koros korbe,az eggyik 20%-ka letorott,és a nagyobb része elvált.
ha vissza ragasztanák az talán baj lenne ,szerintem elválna,leakarom rola beszélni de mivel nem tud szerezni akkor ezt fogja csinálni,ha csak nincs nektek elado.

kishapsi ,veletlenul a telok ugyében?kéne az a KX 125 93-ba,és egy CRM 125 be is mind ketto forditott,nem problema átugrani érte.ha van vagy tudna szerezni.
Suzukits,arra nem gondolsz,hogy hajtókart és csapot azért kell cserélni,mert ki van már pattogva???És ezt te honnan látod,ha nincs is szétnyova??Mi alapján veszel bele görgőt amit odavinnél nekik,hogy cseréljék ki?
??És ha túlméretes kell mondjuk egy fix csapos motorba?(TZR250,NSR250stb)Ha egy kipatogottba beteszed az új görgőt,akkor nem csináltál semmit.A régi hajtókart pedig mindig visszaadják az újnak a dobozában..Legalábbis így szokás.Vagy akkor nem cserélik ki,ha javítják a hajtókart,mert az sajnos nem mindig pótolható.A csap viszont bármikor..Hogy hogy tör össze görgőt,azt már el sem tudom képzelni....Láttál már te ilyen prést amivel ezeket javítják?
igen de az egy robogó!!!!! Sztem sokkal nehezebb szétszedni!!!
A kormánycsapágy meghúzásáért is elkérnek 5 ezer ft-ot egy robin!!!

Na akkor mennyi pontosan, összegezve az összes tükögrő cserélye?(alul,fölül)
(A blokk széthúzáson kívül) persze csak kb!!!
aha magyarországon enyiért ránéznek a motorodra oszt enyi.
annó 2001 ben lett volna a robogomnak a blokkszéthuzása 10 guriga, csak a munkadij.
3000??
Hi al!
egy 94-es kawasaki kdx-hez fordított teleszkópjához keresek szárat (ne legyen sérült)esetleg teló is érdekel.
Szevasztok,nem tudom mennyibe kerul a szethuzas ,mert nem szoktam csináltatni megcsinálom magamnak csak a gyujtás lehúzása szok elhuzodni.

de ha másnak csinálom akkor én 500 Sk-t szoktam jérni cca 3000 Forint.