Igen, minél feljebb esik a menetes állító rész, annál többet kap.. ügye jobban előfeszíted, adott gázhúzásra többet nyom. Fulladhat a sok olaj miatt is (ügye, hogy nem tud kiégni a gyertya.... bár akkor inkább dadog, mint fullad) De akkor is halott a rendszer már, ha a rezonátor teli van. Végdobnál nem köpködi ki nagyon a cuccot?
még annyit fűznék hozzá a dologhoz,ugyebár mostanába kapott új dugót,és én "bejáratós" létére állítottam az olajszivattyún(több olaj miatt), tehát a bovdent feljebb állítottam, na most lehet ez is sok lehetett neki!?
Jól értelmezem,hogy a bovden minél feljebb van a szivattyúnál annál többet adagol,minél lejeb annál kevesebbet?
köszönöm neked is hozzászólásod! Legalább eltudok indulni megint egy új nyomon!mondjuk ezen a benzincsövön énis gondolkodtam,hisz kicseréltem egy vékonyabbra plusz szűrővel..
Fulladhat attól is, hogy elfogy a benzin. A benzinszintet tedd feljebb, úgy, hogy az úszón a tűszelepnél a lemezt lejjebb hajlítod és a főfúvókát tekerd lejjebb... majd állítsd hozzá a mellék levegő csavart (fulladhat a túl dús keverék miatt.... nekem a túl sok olaj miatt dadogott, mert nem tudott kiégni a gyertya)
Próbáld meg, szerintem sikerülni fog... majd közbe iktathatsz egy légszűrő takarítást, és azt is megnézheted, hogy mennyire intenzíven áramlik ki a benzin a benzin csapon át. (Nekem akkor fogyott el a benzin, amikor nagyon kicsi szűrő volt a benzin csőbe iktatva és nem tudott elég gyorsan átáramlani az üzemanyag az úszóházba. :
sziasztok! Hozzáértők véleményére lennék kíváncsi!
Problémám: (kdx125) alacsony sebességi fokozatokban 3/4ed fordulatszám tartományban fullad a gép 4-5-6ban semmi probléma én üzemanyag ellátásra tippelek,hogy sokat kap,ugyanis a suberttű beállítása csak akkor tűrhető ha legalacsonyabb rovátkában van(tahát teljesen lent)összes többi állásban jobban fullad a gép!
A karbiban lehet állítani a főfúvóka magasságát ez teljesen fel van tekerve, tehát ha lejeb raknám megint csak sok lenne az anyag... az úszót szintén lejjebb állítottam így is szar... valakinek van valami ötlete?
Szerelőnél volt már a mocc ott megnézték falsot nem szív sehol,azt mondták el van deformálódva az úszóház,sztem meg semmi baja, csak nem akarnak vele foglalkozni már...
Mellesleg ha ne adj isten tényleg karbi deformálódás lenne okozna ilyet?folyatni nem folyat sehol.
Akinek van valami ötlete az ne tartsa magába ! kösziiii
Aha, azt megköszönném!
Most énis bekötöttem a külön olajzást, de kb. nem nyom semmit, levettem az olaj nyomó csövet... járt alapjáraton (de keverékkel) és nem nyomott semmit.. :/ nem tudom, hogy mi lehet a hiba a gépezetben. megnézem majd jobban.
most hirtelen nem tudom megmondani, most külön garázsban van a motor. holnap megyek érte úgyis, majd megnézem.
különolajzó keveri bele ahogy neki tetszik. szerintem sokkal jobban jön így ki mintha kevergetném a benzinbe. tavasszal beleöntök egy litert és kb őszre kifogy. gázzal arányosan pumpálja
Hali!
Nem tudjátok véletlenül, hogy milyen gyertya lenne igazán jó KDX 125-be? megvettem ezt az NGK BR8ES-t... bírt 8 km-ert.
Most megy egy alacsonyabb hőértékűt tettem bele (ez volt itthon) De ez nem tud kiégni rendesen és magason dadog.
nemtud valaki véletlen utángyártott váltókart kdx 125öshöz. szeretnék aluminiumot de sajnos nem jooo a kx-é szoval ha valaki tud olyan motort aminek stimmel a váltókarja... ( gondolok itt egykét szuzukira) az jelezhetné! előre is köszönöm
Heló srácok! Segítséget szeretnék kérni. A kawasaki kdx 125 sr emnek a töltése ellentétesen működik.. Azaz alapjáraton tölt 13-14V ot ha húzzom neki a gázt megy le egészen 2-3ig... Igen bosszantó főleg h az akksit is gajra vágta, Az lenne a kérdés, hogy valahol rövidre zár a motor azaz testel? Vagy pedig a feszszabályzó adta meg magát? köszi
A régi gyertyát megnézted hogy jó helyen szikrázik, nem belül? Mert jelenségek alapján szerintem nálad az volt, hogy elbaszta a gyertyát, megszívta magát, az új gyertyával sem indult, mert ugye meg volt telve a forgattyúsház, majd betolásnál kiürült, és most már jó, működik.
Ha nem csörög, zörög a blokk, és első rugásra indul, akkor én a helyedben semmiképp nem szedném szét.
3 Gyertyát is kipróbáltunk de nem indult mondjuk nem is durrogott.
Mikor már a 3. zsír új gyertyával se indult, betoltuk durrant egy hatalmasat és pörgött is most már rúgásra indul megint nem tudom mi lehetett a baja szerinted azért még széthúzzam a hengert?
Nekem is csinált ilyet annó amíg meg volt. Nálam a gyertya volt a ludas, kétszer is kicsinálta. Nézz rá mindenképp!
Az meg hogy gyengébbnek érezted, az nem mérvadó, lehet már el voltál fáradva, plusz a meleg levegővel minden motor szarabbul megy!
Ha meg minden jó, akkor vedd le a hengert és nézz rá a dugó-hengerre.
Szerintem vége a kis Kawámnak :(
Hétvégén elmentünk túrázgatni a közeli erdőkbe és kipróbáltuk az enduro pályát amit csinálltunk jó kis hétvége volt de a motor mintha gyengébb lett volna.Hétfőn haza jöttem melóból kitoltam a motort lemostam kitakarítottam mindent amit csak kell(a karbi tele volt dzsuvával..) és szépen elraktam. Ma délután el akartam menni gurulni 1 kicsit mert meg fől a fejem ilyen időben de nem indul a motor :( máskor max 3. rúgásra pöcc röfff de most semmi rugdosom de csak durran egyet vagyis inkább csattan.Betolni még nem bróbálltam de szerintem fölös is ha így nem indul ráadásul a kompresszió sem a régi akk eddig bírta :(
szerintetek dugó gyűrű csere ? Vagy próbálgassam még hátha be indul?
U.I.Bocsi a regényért.
Kawasaki kx-kdx-kmx minden alkatrésze eladó !
Ha esetleg valami érdekes lehet hívj és megbeszéljük.
Tel: 0630.649.26.76
Jól értelmezem,hogy a bovden minél feljebb van a szivattyúnál annál többet adagol,minél lejeb annál kevesebbet?
Majd írj, hogy hogyan sikerült!
Próbáld meg, szerintem sikerülni fog... majd közbe iktathatsz egy légszűrő takarítást, és azt is megnézheted, hogy mennyire intenzíven áramlik ki a benzin a benzin csapon át. (Nekem akkor fogyott el a benzin, amikor nagyon kicsi szűrő volt a benzin csőbe iktatva és nem tudott elég gyorsan átáramlani az üzemanyag az úszóházba. :
Sok sikert!
amúgy C-s dugó van benn nem tudom jelenthet e valamit.
TS-R próbáld meg egy kisebb főfúvókával
Problémám: (kdx125) alacsony sebességi fokozatokban 3/4ed fordulatszám tartományban fullad a gép 4-5-6ban semmi probléma én üzemanyag ellátásra tippelek,hogy sokat kap,ugyanis a suberttű beállítása csak akkor tűrhető ha legalacsonyabb rovátkában van(tahát teljesen lent)összes többi állásban jobban fullad a gép!
A karbiban lehet állítani a főfúvóka magasságát ez teljesen fel van tekerve, tehát ha lejeb raknám megint csak sok lenne az anyag... az úszót szintén lejjebb állítottam így is szar... valakinek van valami ötlete?
Szerelőnél volt már a mocc ott megnézték falsot nem szív sehol,azt mondták el van deformálódva az úszóház,sztem meg semmi baja, csak nem akarnak vele foglalkozni már...
Mellesleg ha ne adj isten tényleg karbi deformálódás lenne okozna ilyet?folyatni nem folyat sehol.
Akinek van valami ötlete az ne tartsa magába ! kösziiii
Most énis bekötöttem a külön olajzást, de kb. nem nyom semmit, levettem az olaj nyomó csövet... járt alapjáraton (de keverékkel) és nem nyomott semmit.. :/ nem tudom, hogy mi lehet a hiba a gépezetben. megnézem majd jobban.
különolajzó keveri bele ahogy neki tetszik. szerintem sokkal jobban jön így ki mintha kevergetném a benzinbe. tavasszal beleöntök egy litert és kb őszre kifogy. gázzal arányosan pumpálja
Amúgy milyen keverékkel szoktál járni?
Ehhez mit szóltok?
Én egy 20-as briskkel vettem 4 éve azóta az van benne. A gyárinak mondott ngk max 100 km-t bírt, a francia gyártmányú meg 15 öt...
Nem tudjátok véletlenül, hogy milyen gyertya lenne igazán jó KDX 125-be? megvettem ezt az NGK BR8ES-t... bírt 8 km-ert.
Most megy egy alacsonyabb hőértékűt tettem bele (ez volt itthon) De ez nem tud kiégni rendesen és magason dadog.
Ha nem csörög, zörög a blokk, és első rugásra indul, akkor én a helyedben semmiképp nem szedném szét.
Mikor már a 3. zsír új gyertyával se indult, betoltuk durrant egy hatalmasat és pörgött is most már rúgásra indul megint nem tudom mi lehetett a baja szerinted azért még széthúzzam a hengert?
Az meg hogy gyengébbnek érezted, az nem mérvadó, lehet már el voltál fáradva, plusz a meleg levegővel minden motor szarabbul megy!
Ha meg minden jó, akkor vedd le a hengert és nézz rá a dugó-hengerre.
Hétvégén elmentünk túrázgatni a közeli erdőkbe és kipróbáltuk az enduro pályát amit csinálltunk jó kis hétvége volt de a motor mintha gyengébb lett volna.Hétfőn haza jöttem melóból kitoltam a motort lemostam kitakarítottam mindent amit csak kell(a karbi tele volt dzsuvával..) és szépen elraktam. Ma délután el akartam menni gurulni 1 kicsit mert meg fől a fejem ilyen időben de nem indul a motor :( máskor max 3. rúgásra pöcc röfff de most semmi rugdosom de csak durran egyet vagyis inkább csattan.Betolni még nem bróbálltam de szerintem fölös is ha így nem indul ráadásul a kompresszió sem a régi akk eddig bírta :(
szerintetek dugó gyűrű csere ? Vagy próbálgassam még hátha be indul?
U.I.Bocsi a regényért.
Ha bármire szükséged van írj vagy hívj és egyeztetünk a keresett alkatrészről!
kawasakikdx@citromail.hu
06-70/223-9379