Helló! Most hogy már mindenki lehordta az Rx-et, meg nem pörög fúj, elmondom, hogy nekem mind kettő volt/van. A kettő ég és föld. Az rx sokkal jobban pörög, sőt pörgetni is kell. Gyári adatok szerint az Rx 33 lóerő, a Kdx 24 vagy 27 nem tudom melyik most hirtelen. Ha 2 méter magas vagy, egyáltalán nem ajánlom a Kdx-et, én 190 vagyok, de az Rx sokkal magasabb és nagyobb, Kdx-ről bőven telitalpasan leértem. Az alkatrész fényévekkel több, és olcsóbb is az Rx-hez, mert Rotax blokk van benne (osztrák) és vagy 5-6 féle motorba tök ugyan ilyen van. Rx-en elöl hátul állítható felfüggesztés is van mellékesen. Hogy ne szarozzam nagyon le a Kdx-et, mellette szól a súlya, ami kb 10-20 kilóval könnyebb az Rxnél. Hirtelen ennyi jutott eszembe, sok sikert a vételhez, rajtad áll mit veszel, de szerintem ha teheted próbáld ki mindkettőt előtte.
Szia! :D
Hát nekem festéssel,perselyezéssel,szinte teljes felújítással került kb. 80000 Ft-ba :D Egyébként ahol az én motoromat szerelték,ott pont volt egy RX125,és a szerelő azt mondta,hogy kevésbé pörgős motor,mint a KDX,annyiból viszont jobb,hogy olcsóbb hozzá az alkatrész:D
Kösszi Martin!
edy teljes motor felújítás mennyibe kerül kb egy 125ös nikaszilos gépnél?
meg még azt akarom kérdezni hogy a 200 az egy kezdőnek mennyire vad annak a tudatában hogy 2 méter magas vagyok és 110 kg :)
Szia! :D
Nekem KDX 125-öm van,fasza motor,de NAGYON gondold meg,nézd át,mielőtt megveszed...Engem nagyon átbasztak az enyémmel,de mióta felújítottam nincs vele semmi baj...
Én arra lennék kíváncsi,hogy KDX,DT,Rx125----ezek közül melyik a legerősebb,melyik van hamarabb 100-on? És körülbelül hány mp alatt?
Hello mindenki!
most szeretném elkezdeni az endurozást és lenne egy olyan kérdésem, hogy milyen motort ajánlanátok nekem? Nézegetem a motorokat de eddig a kdx tetszik a legjobban de néztem még dt crmet egy kezdönek melyik lenne a legjobb választás?
Valakinek van tapasztalata hátsó teleszkóppal kapcsolatban? enyém egy kicsit ereszt, szár lent kicsit olajos és mintha fogyna belőle a csillapítás, egyre jobban hintázok vele
Helló, még vannak eladó KDX 125 alkatrészeim ha bármi kell nyugodtan írj,hívj!
Korrekt árakon:
első teló (nem fordított)12eft villanyakkal,kormánybefogóval egyben
komplett váltó 12eft
komplett kuplung(kítűnő lemezekkel,lamellákal)12eft
első rezó(javított)3000ft
első fékmungahenger és féknyereg egyben 7500ft
blokk közepek 5eft/db
kuplung dekni(ami akuplungot takarja) 5eft
gyújtás dekni 4eft
benzintank(horpadás mentes)benzincsappal 4eft
ülés 2500ft
első lámpa+fejidom+hátsó lámpa egyben 3500ft
váz 7eft oldaltámasz is rajta van+fékpedál+lábtartó
olajszívattyú 3eft
power tengely 4eft
légszűrőház+légszűrő gumi 4eft
gázszektor 2500ft
Ha bármi kell írj,fotót küldök e-mailben.Köszi.
Szia nekem van egy másik kdx-em is ami lassan elkészül, és mindkettőnek szoros volt a lapátja. Ebből kiindulva normális ha szoros,valamint ez úgy tömít ha meghúzod a lapátot mert akkor feszül neki a lapátban levő fehér színű szimerig a rúgós szelencének.
Csak azt nem értem mivel volt más fajta motorom is és annak a lapátját sokkal könnyebb volt forgatni,miért csinálták a kdx szivattyú fogaskerekét akkor műanyagból ha ekkora terhelést kell elbírnia.
japan
van egy olyan kérdésem hogy ha be teszem a tömszelencét az feszes? Mert ma össze raktam mondjuk van kicsi problem vele de az nem számít na most ki próbáltam és amikor fel került a lapát szorult az egész! Az normális? vagy annak könnyen kell forognia? Köszi előre is!
siki83@freemail.hu
06-70/362-55-13