Igen, tengellyel együtt küldeném.
Csak gépműhelyben tudod szétszedetni. Célszerű erre szakosodott műhelyt felkeresni, mert hideg sajtolással szedik szét, aztán rakják össze. Aztán derékszögelik (centírozzák) a két felet.
Keresgettem én is egy szép ideig főtengelyt, de a KX főtengelynek más a gyújtás oldali kúpja és ott bemenő csavar szorítja le, nem pedig anya.
Lényeg ,hogy nekem a hajtókar csapágy ment szét a karral együtt (valószínűleg). Csak nem tudom, hogyan lehet szétkapni.....ezért keresek kompletten. De ha tudod , akkor átveszem. A KX is jó bele ? Nem tudod véletlenül ? Köszi előre is a segítséget ! No és mennyi az a hajtókar ? (akkor gondolom a defektes tengellyel együtt küldenéd...
szevasztok!
valakinek nincs elfekvőben KDX 250-hez pwk 38as karbihoz levegőállító csavarja, mert nekem sikerült elhagynom :(
előre is köszi a segítséget!
Gondolom ez-az első enduro motorod, majd idővel tudni fogod, ha gumi kell hol keresd. Később pedig azon fogsz agyalni, melyik típust válaszd…
Egy cross motor normál esetben csak pályán van használva, ott nincsenek sziklák, kövek, gyökerek, fatörzsek stb, kevésbé tud a felni sérülni, nagyobb a kerék, kevésbé ballonos a gumi mint az enduroban. A tényleges kerékátmérő kb. ugyanaz, hiába 19-es a kerék. Vagyis, attól, hogy 19-es kereket raksz be, nem feltétlen foglal több helyet, illetve kevesebbet a 18-as.
Ráadásul sok olyan gumit találtam, amiket 1500 Ft-okért árultak, persze egy utcai gumin nagyobb minták vannak.
Az is sok időtt vett el, hogy külön rá kellett külön keresni a cross, kross, crossz, krosz kulcsszavakra mert mindenki máshogy írja , és mivel a keresők is primitívek, az sem mindegy hogy "cross gumi", vagy "crossgumi" a keresett szöveg.
Nem poénból írtam, hogy 2 hetem ment el erre
A gumik méretezése nem egyforma (gyártónként eltérhet), a 130-140-es van amelyik pl egy 120-asnak felel meg. Szóval ne feltétlen a számozásból indulj ki…
Új gumit pedig szinte tényleg bárhol kapsz ebben a méretben… PL: GumakerMotorgumi
Továbbra is tartom, hogy ne erőltesd a kerékcserét, de ami még járható út, hogy veszel egy ráfot (19) és újrafűzeted a kereket. Küllők is kelleni fognak....
Köszi a választ.
OLX, Jófogás, Képesmotor, racing-bazár oldalakon kb. 15 hirdetésben találtam használt cross gumit, mindig azonnal hívtam őket de vagy azonnal el is adták a használt 18"-osokat, vagy 130-as, 140-es szélességűek voltak amik nem férnek be.
Hívtam még 5-6 hirdetőt, akik 19-21"-osokat hirdettek, de mindenki annyit mondott hogy rakjak 19-es kereket, mert rohadt nagy szopás cross-gumit találni rájuk.
Bepróbálkoztam vele, hogy újat veszek. Webrobogo.hu már nem forgalmazza a webshopban található gumikat, rmc-motor pedig a mai napig nem válaszolt az e-mailemre, miután telefonon leráztak.
Képesmotoron találtam végül új gumit, bolttól vettem.
A 19-es kerék nem fér be, úgyhogy villát is kéne cserélni a művelethez.
Köszi!
- Universalis fejidom lámpával (új) de kicsit karcos 5000Ft.
- UFO alu. betétes kézvédő (használt) 22-es kormányhoz 5000Ft.
- Kawasaki fékkar (Új - KX80 88-93, KX125/250 88-92, KX500 88-93, KDX200 89-94, KDX250 92-94) 1000Ft.
- Kawasaki kuplungkar (Új - KX-KDX) 1000ft.
- Protektor ing, keveset használt(a könyökénél a hálón van egy pici szakadás) XXL-es méret. 8000ft.
125ös kdxhez keresek légszűrő betétet ill. a légszűrő tetejét.
Csak gépműhelyben tudod szétszedetni. Célszerű erre szakosodott műhelyt felkeresni, mert hideg sajtolással szedik szét, aztán rakják össze. Aztán derékszögelik (centírozzák) a két felet.
Keresgettem én is egy szép ideig főtengelyt, de a KX főtengelynek más a gyújtás oldali kúpja és ott bemenő csavar szorítja le, nem pedig anya.
Zoli
De a főtengely rész az kuka... én is azért vettem másikat. Üt, mint az állat. De a hajtókar jó rajta!
valakinek nincs elfekvőben KDX 250-hez pwk 38as karbihoz levegőállító csavarja, mert nekem sikerült elhagynom :(
előre is köszi a segítséget!
Egy cross motor normál esetben csak pályán van használva, ott nincsenek sziklák, kövek, gyökerek, fatörzsek stb, kevésbé tud a felni sérülni, nagyobb a kerék, kevésbé ballonos a gumi mint az enduroban. A tényleges kerékátmérő kb. ugyanaz, hiába 19-es a kerék. Vagyis, attól, hogy 19-es kereket raksz be, nem feltétlen foglal több helyet, illetve kevesebbet a 18-as.
Az is sok időtt vett el, hogy külön rá kellett külön keresni a cross, kross, crossz, krosz kulcsszavakra mert mindenki máshogy írja , és mivel a keresők is primitívek, az sem mindegy hogy "cross gumi", vagy "crossgumi" a keresett szöveg.
Nem poénból írtam, hogy 2 hetem ment el erre
Új gumit pedig szinte tényleg bárhol kapsz ebben a méretben… PL: Gumaker Motorgumi
Továbbra is tartom, hogy ne erőltesd a kerékcserét, de ami még járható út, hogy veszel egy ráfot (19) és újrafűzeted a kereket. Küllők is kelleni fognak....
OLX, Jófogás, Képesmotor, racing-bazár oldalakon kb. 15 hirdetésben találtam használt cross gumit, mindig azonnal hívtam őket de vagy azonnal el is adták a használt 18"-osokat, vagy 130-as, 140-es szélességűek voltak amik nem férnek be.
Hívtam még 5-6 hirdetőt, akik 19-21"-osokat hirdettek, de mindenki annyit mondott hogy rakjak 19-es kereket, mert rohadt nagy szopás cross-gumit találni rájuk.
Bepróbálkoztam vele, hogy újat veszek. Webrobogo.hu már nem forgalmazza a webshopban található gumikat, rmc-motor pedig a mai napig nem válaszolt az e-mailemre, miután telefonon leráztak.
Képesmotoron találtam végül új gumit, bolttól vettem.
A 19-es kerék nem fér be, úgyhogy villát is kéne cserélni a művelethez.