a blokk jobb oldalán,a karburátor környékét nézd,ott lesz a szivattyu.lesz ott egy bovden,annak az előfeszítésével tudod állitani a szálitást,értelemszerű minél feljebb van a bovden annál többet szállít.
Valami vezeték baj nem lehet? Pont ma motorozásból hazajövet nézem a blokkot és látom,hogy a köteg ami a lendkeréktől jön fel,elszabadult és a kipufógóhoz volt dörzsölődve.
Na ,ma fény derült a rejtélyes dadogásomra,fulladásomra közepes fordulaton!Csak annyi baja volt,hogy az oil szivattyún visszáb kellet allítanom,nem is keveset,és most jóó ! Úgy megy ahogy kell mennie,és hogy miért egy évre rá kellet rájönnöm?Igaz sztem amikor vettem is sok olajat kapott aztán amikor lett bele új dugó még nagyobbra állítottam a szállítást, és valahogy sosem lett jó mostanáig.. Hálás köszönet OneManArmy majd ha pápa fele jársz vendégem vagy egy kólára
A világítás hogy megy el? kicsapja az izzókat? mert amit leírtál hogy 10 perc után forr az akksi az szinte biztos hogy a feszszabályzód szar. lehet ez okoz gyújtás hibát is. szerintem ebben az irányban is nézz szát
Én a helyedben vennék bele egy normális gyertyát megfelelő hézaggal!
Majd aztán kezdj el állítani benzin szintet, suber tű magasságot, mellék levegőt és a külön olajzás mértékét. Dadoghat akkor is, ha nem tud kiégni a gyertya normálisan, az lehet a nem megfelelő hőérték, vagy a nem megfelelő hézag miatt.
Viszont dadoghat túl dús keverék miatt, ahogy a túl olajos benzin miatt is (ügye nem tud elégni, csak köpködi a gyertyát... az meg nyakig olajosan elég szar ívet húz)
Nekem is dadogott amikor szar gyertya volt benne.. aztán vettem egy NGK BR8EIX-et... ez Iridium középelektródás gyertya, 8as hőértékkel... beállítottam a hézagot, adtam neki mellék levegőt és megszűnt minden hasonló tünet. Bár hozzá teszem, hogy a suber tű felülről a második horonyban van és az olaj szivattyú is alaphelyzetben(nincs a bowden előfeszítésen)
Sziasztok. Az lenne a problémám hogy van nekem Kawasaki KDX 125SR motorom. Tettem fel galériát a hibáról. Nem motorikusan lesz vele a gond Mentem vele karbi tisztítás után 1 kört és a 8-10 perc alatt az aksi elkezdte ereszteni a savat, és ugyanúgy nem pörög ki, dadog,alapjáraton pedig nagyjából jó. A gyujtás vagy valami zárlat okozhat ilyet?
az enyém is van hogy lefullad ugyanígy. mikor hidegebb a levegő akkor nem. ha adok egy kis alapjáratot akkor már jó viszont üresben jobban felpörög mint kéne. valamennyit fog rajta mindenképpen
Köszi, akkor a karbit majd állítgatom az olajozó meg így kipróbálom, viszont az olajat már mielőtt először beindítottam lecseréltem, szóval ott valami más lesz a baj.
legegyszerűbben úgy tudod leellenőrizni az olajzó működését, hogy ha hidegen beindul akkor füstöl. persze nincs a benzinben olaj. pár másodperces járatástól nagy baja nem lehet.
hidegen nem indulás szerintem beállítás gond, vagy a szivatód nem csinálja a dolgát. a tekergetések meg eddigi tapasztalataim szerint minden motornál más.
cserélj olajat először is. mikor le van eresztve mosd át az egészet benzinnel, hagyd egy kicsit ázni és utána kipárologni rendesen mert hígítja az új olajat ha marad benne.
így hirtelen ezek jutnak eszembe, remélem segít
Sziasztok, van egy KDX em 2008 óta,de az elmúlt 3 évben nem használtam, és három kérdésem lenne vele kapcsolatban. Eddig nem volt bekötve a külön olajozás, de most szereztem hozzá gyári bovdent és szeretném bekötni, hogyan tudnám megnézni, lehetőleg bontás nélkül hogy működik-e az olajozó?
Karburátort teljesen kipucoltam de hidegen csak beöntésre indul, melegen első rúgásra pöcc-röff, a tű felülről a második rovátkába van állítva, de minden állásban ezt csinálja. Mit javasoltok? Alapjárati levegő csavart mennyire tekerjem ki?
Kuplungot bárhogy állítom, ha behúzott kuplunggal alapjáraton sebességbe rakom lefullad, kis gázzal nem áll le.
Kuplunglamella a hiba?
igazság szerint, jön kis trugyesz a kipuból,de nem számottevő.(bár lehet ennyi is sok neki?)
bár lehet hogy dadogáshoz hasonlítanám? mert olyan hangja van valamikor mintha szabályozna..de ereje meg szál se.
Egyre jobban izgat már ez a dolog de sajna holnap is dolgozok ,remélem vasárnap tudok vele valamit kezdeni..
Na ,ma fény derült a rejtélyes dadogásomra,fulladásomra közepes fordulaton!Csak annyi baja volt,hogy az oil szivattyún visszáb kellet allítanom,nem is keveset,és most jóó ! Úgy megy ahogy kell mennie,és hogy miért egy évre rá kellet rájönnöm?Igaz sztem amikor vettem is sok olajat kapott aztán amikor lett bele új dugó még nagyobbra állítottam a szállítást, és valahogy sosem lett jó mostanáig.. Hálás köszönet OneManArmy majd ha pápa fele jársz vendégem vagy egy kólára
Majd aztán kezdj el állítani benzin szintet, suber tű magasságot, mellék levegőt és a külön olajzás mértékét. Dadoghat akkor is, ha nem tud kiégni a gyertya normálisan, az lehet a nem megfelelő hőérték, vagy a nem megfelelő hézag miatt.
Viszont dadoghat túl dús keverék miatt, ahogy a túl olajos benzin miatt is (ügye nem tud elégni, csak köpködi a gyertyát... az meg nyakig olajosan elég szar ívet húz)
Nekem is dadogott amikor szar gyertya volt benne.. aztán vettem egy NGK BR8EIX-et... ez Iridium középelektródás gyertya, 8as hőértékkel... beállítottam a hézagot, adtam neki mellék levegőt és megszűnt minden hasonló tünet. Bár hozzá teszem, hogy a suber tű felülről a második horonyban van és az olaj szivattyú is alaphelyzetben(nincs a bowden előfeszítésen)
Nincsen valakinek tankidom eladó 93-as kdx 200 hoz ?
nem baj ha kicsit karcos vagy kopott csak törve ne legyen.
Köszi
Ha bármire szükséged van írj vagy hívj és egyeztetünk a keresett alkatrészről!
kawasakikdx@citromail.hu
06-70/223-9379
Keresek KDX 200 hoz himba kiflit? (suspension arm) oem száma 39007-1180
ÜDv
hidegen nem indulás szerintem beállítás gond, vagy a szivatód nem csinálja a dolgát. a tekergetések meg eddigi tapasztalataim szerint minden motornál más.
cserélj olajat először is. mikor le van eresztve mosd át az egészet benzinnel, hagyd egy kicsit ázni és utána kipárologni rendesen mert hígítja az új olajat ha marad benne.
így hirtelen ezek jutnak eszembe, remélem segít
Karburátort teljesen kipucoltam de hidegen csak beöntésre indul, melegen első rúgásra pöcc-röff, a tű felülről a második rovátkába van állítva, de minden állásban ezt csinálja. Mit javasoltok? Alapjárati levegő csavart mennyire tekerjem ki?
Kuplungot bárhogy állítom, ha behúzott kuplunggal alapjáraton sebességbe rakom lefullad, kis gázzal nem áll le.
Kuplunglamella a hiba?
Előre is köszönöm.
bár lehet hogy dadogáshoz hasonlítanám? mert olyan hangja van valamikor mintha szabályozna..de ereje meg szál se.
Egyre jobban izgat már ez a dolog de sajna holnap is dolgozok ,remélem vasárnap tudok vele valamit kezdeni..