Kdx 125 öm haldoklik, 2 hónapja vettem, hidegen akkor is már több rúgásra indult, de legalább beindult. alapjárat is volt. Sokat használtam és csak terepen, egy hónap után már az alapjárat szépen lassan eltűnt, hidegen is egyre nehezebben indult. (melegen nem volt baja az alapjárat hiányát leszámítva). Most viszont pont kb power nyitás környékén elkezd dadogni a motor nem tud megindulni. szétszedtem, a power tengely meg a fogaskerék elvolt kopva, kicseréltem, kézzel könnyen lehet nyitni zárni most akadásmentesen. menetközben is lenyúlva érzem, hogy kiynit, de a motor továbbra se indul meg csak szerencsétlenkedik, hangján is hallani, hogy megy 1-2 mp re mintha megindulna de vissza esik és nem tud tovább pörögni.
Amiket a szétszedés során tapasztaltam: membrán egyben van mindig zár, karburátor tiszta, henger vállas (nagyon). gyertya egy ngk bkr6ek van benne (ezzel vettem a motort, eddig jó volt)
Hello van egy komplet karbim ami jó lehet neked alkatrésznek! Működik rendesen csak nekem már felesleges! az alapjárati csavar és levegő csavar nincs benn! Ha gondolod 4ezerért oda adom!
Bontósokhoz van egy kérésem: keresek "súbert" csak a csúszka elég nem kell se tű se semmi ami még rajta és benne van. megkopott csöppet az alapjárat állító csavarnál és elég szarul mennek a dolgok így. egy egészségeset szeretnék!
igen sajnos ezt csinállja :/
Repsolt használok 1:40
Powert még nem néztem meg mert ahhoz nem nagyon értek :)
Nem tudom mit nézzek meg rajta h mik lehetnek a hibái :)
Sziasztok valaki nem tudna valami ötletet adni mi lehet a probléma a motorommal most lettem kész a festésekkel mert idomokat cseréltem stb. összeraktam a motort de valami nem stimmel 1,2,3-ban nem húz nem pörög bedadog durrog 3. után kezd el forogni rendesen nagyon idegesít :/ nem tudom mi baja lehet cseréltem gyertyát légszűrőt ki tisztítottam rendesen a karbit de ugyan az a probléma
válaszokat előrre is köszi :)
Az a baj hogy most van fent de az nem hozzá váló mert a világításkapcsolóba beleér és nem lehet normálisan behúzni, kiemelni kiemel mert annyira rá húztam de jobb lenne egy másik és nem tudom hogy ami eltört az a gyárija volt e vagy már az előző tulaj cserélte erre az eredetiről, meg ennél a tükör menetszára fogta magát a kart a helyére, azért kellene nekem egy ugyan ilyen ami a képen szerepel.
Kawasaki KDX 125 alkatrészei eladók,mind váz alkatrészek,mind a motor részei.
Ha bármire szükséged van írj vagy hívj és egyeztetünk hogy megvan-e még a keresett alkatrész!
Korrekt árakon kínálok mindent, postázom is!
Véleményem szerint az légtelenítő szelep, bár amikor én vettem a gépet akkor fel volt fújva. De nyomás nélkül is gátol faszán. Meg kell nézni, hogy mit mutat felfújva, de szerintem visszarugózásnál kevésbé csillapítana.
egyet kérdezek még: van rajta egy szelep, mennyire célszerű felfújni a drágát?
összeraktam benne van a helyén és rá se ismerek így
most szét szedtem mindet a himbánál és megzsíroztam nehogy még egyszer így járjak
Most ott tartok már hogy szét jött minden és várom a szimeringet. Holnapra igérték. Gumigyűrű is elég szar volt meg vettem olajat is. Hát jó drága volt de legalább jó lesz.
Ezt a folyamatot amit leírtál végül összehoztam csak még sose csináltam ilyet.
Ja és hogy sokkal izgalmasabb legyen ahol a himbához csatlakozik van egy tűgörgö na az mind kihullott belőle. Vespa váltójában van ugyan olyan és az került most bele 2000 ért nem a gyári 7800 ért. Ugyan az a kettő csak németek csinálták.
Szoval holnapra kész vagyok vele. Köszi a segítséget!
Annyi a lényeg, hogy a rugót le kell valahogy kapni. Az alsó felfogató egyben a gátló (becsúszó szár) végén lévő anya is. Továbbá van egy kontra anya alatta (ha jól emlékszem valami 17-es körüli). Ha sikerül valamilyen módszerrel megszabadítani az anyáktól, akkor már sima ügy. (Nekem elég volt benyúlni csavarhúzóval a rugó végén lévő tányér és az anya közé... sajna nem túl szakszerű megoldás volt, nem is vagyok büszke rá. Rugó összehúzó lenne a fasza.
Ha lent van a rugó akkor a gátló végén ahol bedolgozik a szár, ott van egy fedél amit le tudsz pattintani. (Lehet, hogy nem lesz könnyű, mert az évek alatt nekem is rá volt gyógyulva).
Ha ez megvan, akkor a fedél alatt lesz egy "szimering ház". Takarítsd ki körülötte és üsd meg befele (kb. fél centit elég beütni). Fogod látni, hogy a ház belső falán van egy horony amiben van egy "határoló" gyűrű, azt kipattintod és ki tudod szedni a belét.
Kitakarítod faszán és felöntöd kb. félig olajjal. (Kb. 1- 1,5 deci, nem tudom pontosan, de nembaj, ha valamennyivel több.). A szimeringet pedig cseréld ki és, ha kirugózáskor faszán csillapít, akkor jó munkát végeztél.
Ezt egy kicsit részletesebben fejtsd ki légyszi! milyen olaj és kb mennyi kell bele? és hogy a rákba fogjam meg a szárát hogy le tudjam tekerni az alsó felét? robbantott rajzot még nem találtam róla
Egyszerű szétkapni.
Cserélsz benne olajat és szimeringet akkor faszán fog kirugózásnál csillapítani, aztán nem lesz hintázás. Csak ne töltsd dugig olajjal.
Van valakinek tapasztalata hátsó rugóstaggal kapcsolatban? enyém elég erőteljesen hintázik már. van hozzá felújító készlet vagy valami módszer hogy újra jó bőrben legyen?
2 napja nem indul és ugyan azokat csinállta mint neked :/
Kdx 125 öm haldoklik, 2 hónapja vettem, hidegen akkor is már több rúgásra indult, de legalább beindult. alapjárat is volt. Sokat használtam és csak terepen, egy hónap után már az alapjárat szépen lassan eltűnt, hidegen is egyre nehezebben indult. (melegen nem volt baja az alapjárat hiányát leszámítva). Most viszont pont kb power nyitás környékén elkezd dadogni a motor nem tud megindulni. szétszedtem, a power tengely meg a fogaskerék elvolt kopva, kicseréltem, kézzel könnyen lehet nyitni zárni most akadásmentesen. menetközben is lenyúlva érzem, hogy kiynit, de a motor továbbra se indul meg csak szerencsétlenkedik, hangján is hallani, hogy megy 1-2 mp re mintha megindulna de vissza esik és nem tud tovább pörögni.
Amiket a szétszedés során tapasztaltam: membrán egyben van mindig zár, karburátor tiszta, henger vállas (nagyon). gyertya egy ngk bkr6ek van benne (ezzel vettem a motort, eddig jó volt)
Repsolt használok 1:40
Powert még nem néztem meg mert ahhoz nem nagyon értek :)
Nem tudom mit nézzek meg rajta h mik lehetnek a hibái :)
Melegen és hidegen is ezt csinálja?
Milyen keveréket és milyen olajat használsz?
Nézz rá a membránra is!
válaszokat előrre is köszi :)
Gyári-újban tudunk segíteni! Adatlapon az elérhetőségünk ha érdekel.
Üdv.
Ha bármire szükséged van írj vagy hívj és egyeztetünk hogy megvan-e még a keresett alkatrész!
Korrekt árakon kínálok mindent, postázom is!
kawasakikdx@citromail.hu
06-70/223-9379
összeraktam benne van a helyén és rá se ismerek így
most szét szedtem mindet a himbánál és megzsíroztam nehogy még egyszer így járjak
Sajnos nincs zsírzószem, de néhány típusú motornál láttam már.
Ezt a folyamatot amit leírtál végül összehoztam csak még sose csináltam ilyet.
Ja és hogy sokkal izgalmasabb legyen ahol a himbához csatlakozik van egy tűgörgö na az mind kihullott belőle. Vespa váltójában van ugyan olyan és az került most bele 2000 ért nem a gyári 7800 ért. Ugyan az a kettő csak németek csinálták.
Szoval holnapra kész vagyok vele. Köszi a segítséget!
Ha lent van a rugó akkor a gátló végén ahol bedolgozik a szár, ott van egy fedél amit le tudsz pattintani. (Lehet, hogy nem lesz könnyű, mert az évek alatt nekem is rá volt gyógyulva).
Ha ez megvan, akkor a fedél alatt lesz egy "szimering ház". Takarítsd ki körülötte és üsd meg befele (kb. fél centit elég beütni). Fogod látni, hogy a ház belső falán van egy horony amiben van egy "határoló" gyűrű, azt kipattintod és ki tudod szedni a belét.
Kitakarítod faszán és felöntöd kb. félig olajjal. (Kb. 1- 1,5 deci, nem tudom pontosan, de nembaj, ha valamennyivel több.). A szimeringet pedig cseréld ki és, ha kirugózáskor faszán csillapít, akkor jó munkát végeztél.
Sok sikert!
Cserélsz benne olajat és szimeringet akkor faszán fog kirugózásnál csillapítani, aztán nem lesz hintázás. Csak ne töltsd dugig olajjal.