Csúszott de csak mikor nyitott a power! Mondjuk fostam hogy ha döcögök akkor felforr a víz és meg ragad! De a latyak ami ment a hűtőre szerencsére le hűtötte a rendszert! :D De várom már a jó időt hogy lehessen motorozni! :D :P
nem csúszott egy picit?
Én is lassan megyek egyet már mert elvonási tünetek vannak, csak kéne olajat venni. ipon eprest befelezek egy haverommal aztán illatos leszek
Hu nem volt egyszerű! fitting kellet rá és világos alapozó! Utána lehetett a gyári kawa zöldet rá fújni! Nem hajlítgattam az idomokat de így ahogy kicsit hajlik semmi le pergést vagy repedést nem tapasztaltam! De majd ki derül használat közben! :D
Végre el készültem a fényezéssel! Kedves főnökömmel mivel most ugye pangás van szerviz terén volt időnk meg csinálni! Kíváncsi leszek nagyon az összhangra! Esetleg Gyári kdx matricát tud valaki a hűtőre?
6000et pörög 6.ban max? Mert olyan 10000 körül kéne, akkor mondhatjuk hogy lepörgi..
Amúgy az a lemez a karbi és a légszűrődoboz között van. Régebben írt ide egy kmx-es és fényképet is rakott ide. De már szinte alig van, amiben benne hagyták..
Helló!
Lehet hogy még a gyári fojtás benne van. 2 helyen van kmx-nél, egyik a karbi és a légszűrőház között van egy szűkítő lemez, na ezt ki kell venni, illetve a rezonátorban is lehet egy szűkítő, ahol rácsatlakozik a hengerre. Ezeket el kell távolítani, illetve utána karburálni (fúvókák stb.)
Ha ezek nincsenek már benne, akkor lehet rossz állapotban van a dugattyú, vagy szintén rossz fúvókák a karbiban, illetve lehet hogy az áttétel ennyit enged. 110nél lepörög a 6.? Van ereje a motornak?
Igen, ez tény, hogy veszítene a nyomatékából, de kb. ez a megoldás van... de ügye ha gyárilag el kellene érnie nagyobb sebességet, akkor gondolom olyasmi gond lehet, hogy nem pörög ki 100%-osan.. vagy ilyesmi, de szerintem az észrevehető lenne, így azt kellene orvosolni...
Amúgy nem baj, ha most vettél új lánc szettet, tudomásaim szerint első lánckerék csak néhány ezer forint.
Igen ezzel én is sokat szenvedtem! Aztán csináltattam is de az se volt jobb! :S Most van gyári de mivel most jó a tömítésem már enyém, se csepeg így hagyom majd mikor fúratom akkor cserélem! :D
De köszi a válaszod!
Én is lassan megyek egyet már mert elvonási tünetek vannak, csak kéne olajat venni. ipon eprest befelezek egy haverommal aztán illatos leszek
Újban tudunk segíteni.Ha érdekel árajánlatunk írj egy e-mailt!
Üdv.
Amúgy az a lemez a karbi és a légszűrődoboz között van. Régebben írt ide egy kmx-es és fényképet is rakott ide. De már szinte alig van, amiben benne hagyták..
Én ezt 5400 vettem.
karbi közt?
Lehet hogy még a gyári fojtás benne van. 2 helyen van kmx-nél, egyik a karbi és a légszűrőház között van egy szűkítő lemez, na ezt ki kell venni, illetve a rezonátorban is lehet egy szűkítő, ahol rácsatlakozik a hengerre. Ezeket el kell távolítani, illetve utána karburálni (fúvókák stb.)
Ha ezek nincsenek már benne, akkor lehet rossz állapotban van a dugattyú, vagy szintén rossz fúvókák a karbiban, illetve lehet hogy az áttétel ennyit enged. 110nél lepörög a 6.? Van ereje a motornak?
Amúgy nem baj, ha most vettél új lánc szettet, tudomásaim szerint első lánckerék csak néhány ezer forint.
De köszi a válaszod!
Meg most vettem zsír új szettet.
Előre nagyobb lánckerék.. esetleg hátra kisebb.
kipufogó vagy valami karburátor?