Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csúszott de csak mikor nyitott a power! Mondjuk fostam hogy ha döcögök akkor felforr a víz és meg ragad! De a latyak ami ment a hűtőre szerencsére le hűtötte a rendszert! :D De várom már a jó időt hogy lehessen motorozni! :D :P
nem csúszott egy picit?
Én is lassan megyek egyet már mert elvonási tünetek vannak, csak kéne olajat venni. ipon eprest befelezek egy haverommal aztán illatos leszek
idei első gurulás! :P Persze hogy nemért rá a műanyagos hogy befejezze az ülésemet! :S De jó volt!
Azt nem tudom pontosan de a 150/70 17 es gumi ép hogy be fért nekem hátra! Remélem ez segít valamennyire!
Help! Valaki tudna segíteni hogy kdx 125 (94) be hátulra milyen cross gumi fér be ?/? 18" ?
Szia!

Újban tudunk segíteni.Ha érdekel árajánlatunk írj egy e-mailt!

Üdv.
Van valakinek bontott kdx 125 gázbovden?
Szia, már megvették a hengert+hengerfejet.
Hello a hengered meg van még? :D
Hu nem volt egyszerű! fitting kellet rá és világos alapozó! Utána lehetett a gyári kawa zöldet rá fújni! Nem hajlítgattam az idomokat de így ahogy kicsit hajlik semmi le pergést vagy repedést nem tapasztaltam! De majd ki derül használat közben! :D
üdv meg szeretném kérdezni hogy mivel fényezted le és mennyire lesz tartós ilyen rugalmas idomon ?
Végre el készültem a fényezéssel! Kedves főnökömmel mivel most ugye pangás van szerviz terén volt időnk meg csinálni! Kíváncsi leszek nagyon az összhangra! Esetleg Gyári kdx matricát tud valaki a hűtőre?
az tuti
9000 pörög semmi fojtás níncsen benne most meg próbálom előre a 15 fogas kereket .
5400ft a gyári hengerfej tömítés maga! :D De mindenből a gyáriak a jók már meg tanultam!
6000et pörög 6.ban max? Mert olyan 10000 körül kéne, akkor mondhatjuk hogy lepörgi..
Amúgy az a lemez a karbi és a légszűrődoboz között van. Régebben írt ide egy kmx-es és fényképet is rakott ide. De már szinte alig van, amiben benne hagyták..
Én köszöntem a tanácsokat a gyàri az húzös árban lehetet nem?
Én ezt 5400 vettem.
Simán le pörgi a 6000 a kipufogònál níncs de a krbinál hol kersem a membrán és a
karbi közt?
Helló!
Lehet hogy még a gyári fojtás benne van. 2 helyen van kmx-nél, egyik a karbi és a légszűrőház között van egy szűkítő lemez, na ezt ki kell venni, illetve a rezonátorban is lehet egy szűkítő, ahol rácsatlakozik a hengerre. Ezeket el kell távolítani, illetve utána karburálni (fúvókák stb.)
Ha ezek nincsenek már benne, akkor lehet rossz állapotban van a dugattyú, vagy szintén rossz fúvókák a karbiban, illetve lehet hogy az áttétel ennyit enged. 110nél lepörög a 6.? Van ereje a motornak?
Igen, ez tény, hogy veszítene a nyomatékából, de kb. ez a megoldás van... de ügye ha gyárilag el kellene érnie nagyobb sebességet, akkor gondolom olyasmi gond lehet, hogy nem pörög ki 100%-osan.. vagy ilyesmi, de szerintem az észrevehető lenne, így azt kellene orvosolni...
Amúgy nem baj, ha most vettél új lánc szettet, tudomásaim szerint első lánckerék csak néhány ezer forint.
Igen ezzel én is sokat szenvedtem! Aztán csináltattam is de az se volt jobb! :S Most van gyári de mivel most jó a tömítésem már enyém, se csepeg így hagyom majd mikor fúratom akkor cserélem! :D
De köszi a válaszod!
De akkor veszítenék a nyomatékból.
Meg most vettem zsír új szettet.
Áttétel?
Előre nagyobb lánckerék.. esetleg hátra kisebb.
Üdv mindenkinek Kawasaki kmx-125 széria 110km/h tud végre mit kéne csinálnom vele hogy vagy 130-140km/h tudjon menni?
kipufogó vagy valami karburátor?
Passzol de a víz tömítés az nem valami jó elejinte csepegett a víz de most meg állt.