Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már sikerült orvosolni a problémát! :D én nemigazán értek hozzá,faterom szokta szerelgetni, a gyertya helyére egy kis benzint fecskendeztünk be,utána pöccröff:DD meg a gyertyát kicsit megtisztogattam :)
és passzol is minden hol? És jól tömít is?
Én beiktatnék egy karbi tisztítást... ahogy megnézném a gyertyát is.
Úgy tudom, hogy ha nem ereszted le a benzint (főleg ha kevered ) akkor a karburátorban lerakódik a cucc. És, ha ott vagy, akkor takarítsd ki a légszűrőt is
Sziasztok! A tél elején leraktam bejáratós Kawasaki KDX 125 motoromat,és most a jotbb idő miatt úgy gondoltam,hogy kimegyek egy karistra. Csak egy probléma volt,hogy nem indult be a motor. Amikor leraktam még tökéletesen működött,most pedig rúgáskor még egészségesebb pöffenés sincs,esetleg ötletek?
Íme a Kép.
dobsz majd fel egy képet a tömítésről? mert ahogy nézelődtem nem egy fajt van!
Így van tegnap jöttem rá a henger fej tömítés mán le rendeltem elméletileg ma meg jön de mi bosszúságot okoz köszönöm a segítséget mindenkinek.
Érdekelne gyári kdx km/h spirál! Nem tud valaki?
Hát, a bugyborékolás a víz forrása miatt van, nemde?
Henger fej tömítés? Nekem akkor forralta a vizet és nyomta ki a tágulásiba! Viszont ha rendesen mentem vele akkor nem forrt annyira!
Erre én is gondoltam de a ki egyenlítő tartályban bugyborékol a hűtő az meleg vajon akkor is a termosztát lehet?
mert mán légtelenítettem.
Lehet, hogy a termosztát (ha van benne) nem nyit ki eléggé, tehát csak részlegesen engedi át a hűtő körbe a hűtő folyadékot.

Legalábbis én kiszerelném és megnézném egy lábas vízben, hogy mit ad a rezsón
Üdv mindenkinek
Kawasaki kmx 125 van és ha meg húzatom fel megy a hőfokom mi ért mehet fel?
Ha tartom a 80-90km/h akkor vissza áll.
Szia, mivel 1-2 idomon van repedés (nem hiányzik belőle darab) de javítható az összes egyben 12000Ft.

Fejidom,2 hűtő idom,2 oldal idom,farok idom.
Hello menyit kérsz az idomokért?
KDX 125 bontott alkatrészei korrekt árakon eladók! Váltó,kuplung,KIPS power,telók,idomok,stb. ha érdekel írj vagy hívj és egyeztetünk a keresett alkatrészről.

siki83@freemail.hu
06-70/362-55-13
A KDX-nél valószínű a dupla power miatt "pocsékol" jut annyi a kipufogóba. Volt szerencsém más gyártmányú 2T enduróhoz és ugyanolyan keverési aránynál sem folyt a kipufogóból annyi trutymó mint a KDX-nél. Nemhiába van kifolyó a gyári végdobon amivel más típusoknál még találkoztam.
Hagyományos poweres motoroknál a kipufogó torok átmérő növekszik a nyitás során a KDX-nél az ezáltal felszabadult plusz terület sokkal nagyobb mint társainál, ezáltal fel nem használt üzemanyagot is többet tud a power nyíláson keresztül kijuttatni.
Vannak gyártók akik még nagyobb teljesítményű motoraiknál 1:60 keverési arányt írnak elő és a biztonság kedvéért a használók 1:50 ben keverik.
Szerintem vizsgáld meg a kipufogóbol kijutott keveréket, ha elég olajos tapintva elég lesz 1:50-ben is keverni, főleg normál használati viszonyok között.

Szerintem 1:40-hez
szia!

Van raktáron 3 minődégben! ADATLAP!
A gyári az nem valami olcsó lehet
de itt az email címem hátha nem lenne olyan drága tipo88@freemail.hu.
Köszönöm válaszát.
Kedves László!

Gyári beszerzésében tudunk segíteni elérhető áron!
Amennyiben ad egy e-mail címet vagy felkeres minket elérhetőségünk egyikén, megtudhatja árajánlatunkat.

Üdvözlettel:Red Line Motors Kft.

Háát, rozsdás az tuti nem lesz már


(Amúgy, én úgy tudom, hogy 520-as is jó KDX-re)
Megválaszoltad a saját kérdésedet, az enyémen se gyári a dob és van rajta egy cső de semmi nem jön ott ki viszont a féknyereg nem lesz rozsdás
Üdv mindenkinek Kawasaki kmx-125 mocim van ha jól néztem 428 lánc kell rá esetleg honnan tudnék be szerezni jó áron újat.
KDX-125-RE szintén ez a lánc a jó.
Előre is köszöntem a segítségeket.
Szevasztok srácok!
Problémával fordulnék hozzátok és tanácsokat kérnék tőletek!

Házi készítésű (nem kókány) dob van a 125-ösön.
Az a problémám, hogy 1:40-es keveréket használtam eddig, és a nagy része nem égett el... aztán az el nem égett olajat kiköpködi, aztán a dob vége alatt van pont a nyereg... és néhány 100 kilóméter után eléggé nagy hányás ahogy kinéz az egész, mert a kerékre is és a gumira is megy a cuccból amit felcsap a farok idom (sárvédő) belső részére... továbbá életveszélyes lehet, ha a gumit és a féket nézzük..
Azon gondolkoztam, hogy a dob végét kellene toldani (de az csúnya lenne)
Vagy pedig a olaj arányt módosítani (de az lehet, hogy erősebb kopáshoz vezetne).....
Továbbá, láttam, hogy a gyári dobon a tompítás elején van egy kis cső, gondolom az adott probléma kiküszöbölése érdekében.

http://www.cmsnl.com/kawasaki-...

Nézzétek meg, a 92190-es részről van szó.

Kérlek írjátok le a tapasztalataitokat.
Előre is köszönöm
Köszönöm a hasznos tanácsot, megfogadom!

bumenn: lehet nem annyira nagy üzlet lenne az