Már sikerült orvosolni a problémát! :D én nemigazán értek hozzá,faterom szokta szerelgetni, a gyertya helyére egy kis benzint fecskendeztünk be,utána pöccröff:DD meg a gyertyát kicsit megtisztogattam :)
Én beiktatnék egy karbi tisztítást... ahogy megnézném a gyertyát is.
Úgy tudom, hogy ha nem ereszted le a benzint (főleg ha kevered ) akkor a karburátorban lerakódik a cucc. És, ha ott vagy, akkor takarítsd ki a légszűrőt is
Sziasztok! A tél elején leraktam bejáratós Kawasaki KDX 125 motoromat,és most a jotbb idő miatt úgy gondoltam,hogy kimegyek egy karistra. Csak egy probléma volt,hogy nem indult be a motor. Amikor leraktam még tökéletesen működött,most pedig rúgáskor még egészségesebb pöffenés sincs,esetleg ötletek?
KDX 125 bontott alkatrészei korrekt árakon eladók! Váltó,kuplung,KIPS power,telók,idomok,stb. ha érdekel írj vagy hívj és egyeztetünk a keresett alkatrészről.
A KDX-nél valószínű a dupla power miatt "pocsékol" jut annyi a kipufogóba. Volt szerencsém más gyártmányú 2T enduróhoz és ugyanolyan keverési aránynál sem folyt a kipufogóból annyi trutymó mint a KDX-nél. Nemhiába van kifolyó a gyári végdobon amivel más típusoknál még találkoztam.
Hagyományos poweres motoroknál a kipufogó torok átmérő növekszik a nyitás során a KDX-nél az ezáltal felszabadult plusz terület sokkal nagyobb mint társainál, ezáltal fel nem használt üzemanyagot is többet tud a power nyíláson keresztül kijuttatni.
Vannak gyártók akik még nagyobb teljesítményű motoraiknál 1:60 keverési arányt írnak elő és a biztonság kedvéért a használók 1:50 ben keverik.
Szerintem vizsgáld meg a kipufogóbol kijutott keveréket, ha elég olajos tapintva elég lesz 1:50-ben is keverni, főleg normál használati viszonyok között.
Gyári beszerzésében tudunk segíteni elérhető áron!
Amennyiben ad egy e-mail címet vagy felkeres minket elérhetőségünk egyikén, megtudhatja árajánlatunkat.
Üdv mindenkinek Kawasaki kmx-125 mocim van ha jól néztem 428 lánc kell rá esetleg honnan tudnék be szerezni jó áron újat.
KDX-125-RE szintén ez a lánc a jó.
Előre is köszöntem a segítségeket.
Szevasztok srácok!
Problémával fordulnék hozzátok és tanácsokat kérnék tőletek!
Házi készítésű (nem kókány) dob van a 125-ösön.
Az a problémám, hogy 1:40-es keveréket használtam eddig, és a nagy része nem égett el... aztán az el nem égett olajat kiköpködi, aztán a dob vége alatt van pont a nyereg... és néhány 100 kilóméter után eléggé nagy hányás ahogy kinéz az egész, mert a kerékre is és a gumira is megy a cuccból amit felcsap a farok idom (sárvédő) belső részére... továbbá életveszélyes lehet, ha a gumit és a féket nézzük..
Azon gondolkoztam, hogy a dob végét kellene toldani (de az csúnya lenne)
Vagy pedig a olaj arányt módosítani (de az lehet, hogy erősebb kopáshoz vezetne).....
Továbbá, láttam, hogy a gyári dobon a tompítás elején van egy kis cső, gondolom az adott probléma kiküszöbölése érdekében.
Úgy tudom, hogy ha nem ereszted le a benzint (főleg ha kevered ) akkor a karburátorban lerakódik a cucc. És, ha ott vagy, akkor takarítsd ki a légszűrőt is
mert mán légtelenítettem.
Legalábbis én kiszerelném és megnézném egy lábas vízben, hogy mit ad a rezsón
Kawasaki kmx 125 van és ha meg húzatom fel megy a hőfokom mi ért mehet fel?
Ha tartom a 80-90km/h akkor vissza áll.
Fejidom,2 hűtő idom,2 oldal idom,farok idom.
siki83@freemail.hu
06-70/362-55-13
Hagyományos poweres motoroknál a kipufogó torok átmérő növekszik a nyitás során a KDX-nél az ezáltal felszabadult plusz terület sokkal nagyobb mint társainál, ezáltal fel nem használt üzemanyagot is többet tud a power nyíláson keresztül kijuttatni.
Vannak gyártók akik még nagyobb teljesítményű motoraiknál 1:60 keverési arányt írnak elő és a biztonság kedvéért a használók 1:50 ben keverik.
Szerintem vizsgáld meg a kipufogóbol kijutott keveréket, ha elég olajos tapintva elég lesz 1:50-ben is keverni, főleg normál használati viszonyok között.
Szerintem 1:40-hez
Van raktáron 3 minődégben! ADATLAP!
de itt az email címem hátha nem lenne olyan drága tipo88@freemail.hu.
Köszönöm válaszát.
Gyári beszerzésében tudunk segíteni elérhető áron!
Amennyiben ad egy e-mail címet vagy felkeres minket elérhetőségünk egyikén, megtudhatja árajánlatunkat.
Üdvözlettel:Red Line Motors Kft.
(Amúgy, én úgy tudom, hogy 520-as is jó KDX-re)
KDX-125-RE szintén ez a lánc a jó.
Előre is köszöntem a segítségeket.
Problémával fordulnék hozzátok és tanácsokat kérnék tőletek!
Házi készítésű (nem kókány) dob van a 125-ösön.
Az a problémám, hogy 1:40-es keveréket használtam eddig, és a nagy része nem égett el... aztán az el nem égett olajat kiköpködi, aztán a dob vége alatt van pont a nyereg... és néhány 100 kilóméter után eléggé nagy hányás ahogy kinéz az egész, mert a kerékre is és a gumira is megy a cuccból amit felcsap a farok idom (sárvédő) belső részére... továbbá életveszélyes lehet, ha a gumit és a féket nézzük..
Azon gondolkoztam, hogy a dob végét kellene toldani (de az csúnya lenne)
Vagy pedig a olaj arányt módosítani (de az lehet, hogy erősebb kopáshoz vezetne).....
Továbbá, láttam, hogy a gyári dobon a tompítás elején van egy kis cső, gondolom az adott probléma kiküszöbölése érdekében.
http://www.cmsnl.com/kawasaki-...
Nézzétek meg, a 92190-es részről van szó.
Kérlek írjátok le a tapasztalataitokat.
Előre is köszönöm
bumenn: lehet nem annyira nagy üzlet lenne az