Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még anno Norberto tesztelte a Metzelert mikor mentek Ausztriába vagy hová talán? Azt tapasztatlta, hogy a fillérbaszó Heidenauk semmivel nem tapadtak rosszabbul mint a Metzeler, sőt ő a Metzelert bizonytalanabbnak érezte. De természetesen gratulálok az új gumikhoz!
Idén Veled is össze futunk a banda talin?

Én jövőre az új Michelineket akarom felrakatni- nemrég jött ki egy radiál garnitúra tőlük.
Egy időben meg mindenki erre eskudott, mikor mi a divat:)
De pont Metzeler ?!?

Nem hallottam túl jókat az Er-nél a típusra...
Megjöttek a papucsok :-)
Zsoltinal látod van 10 félèrt!
Akkor jó vetted! nálunk 10500ft
Az előző motoromon könnyezett a tömítés amit én parasztos és olcsó módon úgy oldottam meg h vékonyan tömítő pasztával bekentem és megszűnt és én már így adtam el a motort!


[18141] tegnap 22:20 írtál arra meg az a válaszom h ott nem a vas meg a műanyag drága hanem az összerakás a precíz pontos beállítás az elektronika meg a többi. De itt csak egy tömítésről beszéltünk! Az szerintem sok!
Egy szaros tömítés ?Mi a rák kerül rajta ennyibe? Gumírozott aranyból van?
Miért ,kellene neked is?
Kedves banditak !
Arra gondoltam, igaz nem egy nagy felajánlás,de ha ki lesz cserelve a szelep fedel tomitesem és még jó a régi akkor a jelentkezok közül kisorsolnek egyet akinek oda ajándékoznam jó szívvel a régi tomitest !
Tehát akinek kellene az jelentkezzen. Ha serto vagy hülye ötlet akkor elnézést a zavarasert .
Jó hát ha ezt nézed akkor egy új motor átlag legyen 2 mázsa, azért nem sok a 3 milla, 2 mázsa vasért meg műanyagért?
De akkor is egy darab gumiért...
100 fokos motorban..
Na igen, de ebből szerintem nincs után gyártott- ha viszont azt nézem hogy ami most benne van elment már 50 ezret- és semmi baja, akkor nem is olyan drága. Ha most azt mondja a szerelőm, hogy jó még az eredeti akkor ez megy tartalékba.
Csak nem megy már tönkre a hűvös fényvédett szobában mikor az elődje 8 éve aszalódik károsodás nélkül a 10 fokos motorban ami meg belülről küldi olajjal...
Az igen... drága hobbi ez a motorozás!
Baszottkurvadrága 12. 896 ft egész pontosan!
Mennyi volt a szelepdekni tömítés?
Csak a belső tartó műanyagot igen- eredeti gyári.
bontott óra, volt 50 ért, bár hibátlan :)
te origit vettél ahogy látom, nem?
Az jó ár volt érte nekem a műszerfal belső volt 25. 700
De nem is 150 ezer mint ahogy itt annak idején egy ember híresztelte...
Nekem is 50 ropi volt a komplett műszeregység :)
Mielőtt esetleges trollkodó faszok ide írogatnának, a műszerfal belső- az eredeti az eséstől repedt el annom és jól meg hegesztették..
De tavaly a tartó csavarokat szaggattam meg benne, és amúgy is évek óta akartam egy új belsőt, mert javított bár nem látszik...
NA idén megadatott..
A régi megy a műanyagoshoz javításra!
Igen- látom, hogy ez nem Er- 5 már a másik képeden látszika külső borítás formájáról.
Igen, a ZR- 7, Zrx 1100- 1200, Zephyr 1100 de lehet még a 750, és az Er-5 műszerfala ugyanaz!
Épp lestem is mert Zr 1100 van ráírva az új műszerfal belsőre ami ma jött az occsó kis csomagban- elég horror volt a végösszeg ezért a marék cuccért...
lehetne már jó idő 3 hete elkapott minket hazafele vasárnap a zuhi és még nem volt motormosásra alkalmas idő :(, vagy dolgoztam akkor
Nem a gyári ora volt rajta amikor megvettem, hanem egy gpz-é volt ráfabrikálva, de nem az órát néztem, hanem a motor műszaki állapotát, jó vétel lett, ilyen apróságtól eltekintve, vettem rá bajáról egy er-7 óraegységet, nekem jobban bejön ezzel :)
Fehér számlapok?Mi fene?