Sajnálatos módon félrevezettelek a múlt heti tavasz jóslatommal.Itt legalábbis még egész héten tél volt.Sőt még a következőre is ez a kilátás.Ezen a télen érdemes lett volna kivonatni a motort a forgalomból.Szilvesztert kivéve ősz óta nem ültem rajta.
Hát végignéztem az összes típust,de ha nem kawám lenne akkor a BMW kéne (1200Gs) vagy a Triump tiger .Mondjuk ilyenem sose lesz.(a BMW 4,5milla),de ha hiszitek ha nem a többi sehol sincs a kawához kidolgozás terén.A honda lehet hogy tartós de az 500-as ami most jött ki tiszta műanyag.(talán a tank is vagy valami tároló lehet a helyén mert elég műanyagos volt a fogása)Az új cb se egy nagy durranás.Látszik hogy a hondát se japánban gyártják.(Nem mindegyiket)
Megint elbassza a Kawa az 500- as kategóriát- a Honda már lépett, és egyszerre három modellel. Bár gondolom a Kawánál úgy vannak a 300- as Ninja meg a csupasz változata is tud majdnem ennyit mint az 500- as Honda- akkor minek? Egyel feljebb meg ott a nagyszerű Er-6. Nekem ettől függetlenül hiányzik egy kipofozott és injektorral megspékelt Er-5 NEW Replica!
Jó lett a 800-as most olvastam a tesztjét a motor revüben, de a lámpa idom, és a kipufogó nekem nem tetszik, sem ennél, sem az összes új motornál- szerintem borzalasan néznek ki!
Ó ne is fájdítsd a szívemet!
Annyira elmentem volna rá! Erre műszakot váltottak alattam és még holnap is mehetek melózni, de helyette hétfőn szabad vagyok-juppé- mi a pék faszát csináljak hétfőn?
Pénteken reggel még én is 5 cm havat kapartam le az autóról reggel.