Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól tetted! Grat! A Honda ólom-mamuszt nem lehet felvenni rendesen.
Krva nehéz az eleje (is) és úgy zuhan vissza,mint a zongora a háztetőről...
Ja meg egyből lent karcol a rendszám ami úgy 15 centire van a földtől.

Igazi fájtermasina
Ma gyakoroltam egy kicsit (úgy ahogy te mondtad) és már jobban megy az 1kerék! Ha már teljesen jól megy felrakok egy videót!
Ja bocs! Gyakori hibák: Bármi amit el tudsz képzelni! Meg olyan is
amit nem. Attól függ miként telt el az a 20 év...
Ezt a kérdést másold át a Cagiva Klub topic-ba! Ez a legfőbb jótanács!
Amúgy annyiért jó vételnek tűnik. Ha van benne erő, érezni,hogy a Power
is működik és a telók is jók akkor megveheted. Alpjáraton lehet némi
csörgő-zörgő hangja (Cagivánál normális) de ha gázt húzol akkor
minimális rezonanciával ki kell pörögnie üresben is tiltásig. (nem emlékszem
vagy 10500 vagy 11500 1/min) Fogyasztás (tapasztalat) 4-4,5 L nem nyelezve
úton, 8-10L terepen siratva. Súlya 130Kg-körül. Könnyű, kezes.
Sziasztok. Van egy 1986-87 körüli Cagiva elephant 125 ös endúrója a haveromnak, aki el akarja adni. Baráti áron, 75ezer ft-ért magkapom, de előtte szeretném megtudni, mire kell egy ilyen motornál odafigyelni, mik a gyakori hibái ennek a típusnak, és örülnék pár gyári adatnak is ( súly, lóerő, fogyasztás...stb) Aki tud, kérem segítsen, javasoljon, adjon tanácsot. Előre is köszi!!!
Azért csak óvatosan!
A sós perec finom, az aszfaltos az nem annyira!

Sok sikert! Várunk "Lacházán
Köszi a jótanácsot!
Remélem így könnyebb lesz!
Az első lépés, hogy szedd le a hátsó műanyag sárpofozót mert az nagyon hamar leér.
Lassú de stabil tempónál nyomd le az elejét, és amikor kirugózik akkor finom gázzal húzd
fel! Fontos, hogy a hátsóféken legyen a lá... (bocs robogó) a kezed mert azzal tudsz menteni
ha túlérezted a holtpontodat
Attól is függ milyen robogó. Mentem olyan Joggal amin a recept így szólt.

Egykerekezés.
1. Tekerd meg a gázt
2.
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni!
Valaki megmondaná, hogy hogy kell robogóval 1kerekezni?
Csak kb. 10 cm-re tudom felemelni!
Előre is köszi!
Hmmmmm... FOGAS kérdés

A gomba szebb (csak ne legyen mérges) viszont a cső jobban elosztja a vázat érő sokkot esésnél.
A blokkot mindegyik megvédi, de a fejidom, kormányvégek mindenképpen lekoccolnak. A leggezdaságosabb megoldás viszont nem más, minthogy nem rakod panírba a vasat
Srácok elmehetnétek poén show-t csinálni!!!!!!
Tessék! De legközelebb jobban vigyázni ám!
Má..áá..r Pro..ó...báál...gatom!
Nézd Apa kéz nélkül,nézd Apa láb nélkül,névd Afa fog nézkül.
Ez tök frankó!
Erről ültél át a fézerre??
Küldöd postán?
Na jó legyen, segítek rajtad! De csak kölcsönbe kapod ám meg! A túradobozra és a fényezésre tessék vigyázni, az alapok elsajátítására tökéletesen megfelel!
De jó neked!
Nekem időnként szükségem lett volna rá! (2x)
Abból a korból szerintem már kinőttem!
Vagy oldalsó segéd mankókerék!
akkor bukócső
A védelem egy fokkal jobban érdekel mint a kinézet.
Fazer...
Fater esetében inkább bukócső , az jobban véd és még jól is néz ki rajta
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség. Melyik a hasznosabb: bukócső vagy a gomba?
Én Viszont ugyan evvel a gondal küszködtem nem rég!!!Én inkább letettema B-s jogsit és 50-es papirra irattam át! Ez egyszerübb nem?
Te jelenleg ak-s jogsit rakhatsz le, azzal 25kw ig vezethetsz motort, ebbe az nsr simán belefér.