Sziasztok!
Elkezdett rázni a motor eleje
Megnézettem, 6 helyen üt a felni....
Görgőztetni hol érdemes ha lehet?
Tudnátok ajánlani valakit aki jól megcsinálja.
Használtat venni nem tudom jobb ötlet lenne-e.
Üdv!
ha nemszámít hogy néz ki én lecsiszolnám addig amíg nem porzik az alu, aztán felrakás után körbekenném fbs-el
akkor tuti nem fog leengedni
pl nekem nem belső nélküli a felnim mégsincs belső benne az is fbs-el van felragasztva
haver a terepes pajeron is így ragasza fel a gumikat már vagy 15 éve
le kell csiszolni kézzel, veszel egy ilyen hoki csiszolót és nekiesel: https://www.mindenaneten.hu/mu...
utána mehet a porszórás és lakkozás, a lakk feltétlen fontos
én homokfúvattam a robogó felnit, de kb 2 napig könyörögtem hogy csinálják meg a másikat is
azt mondta az ember ha elviszem így fizetni se kell érte
ott is azt mondták olyan kemény a gyári festék hogy a homok szinte nem viszi le
álítólag egy pótkocsit komplettem gyorsabban lefújatnak mint ezt a 14es felnit
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni alufelni javítással kapcsolatosan A szinterezés sérült egy gumizás alkalmával és mára már olyan szinten "rohad" az alu,hogy a gumi fél nap alatt teljesen leenged. Tavaly gyorsjavítás gyanánt,bekenték a sérült részt valamilyen gumiszerű anyaggal,így egy darabig jó is volt,de mellette újra tovább foszlik a szinter. Elvittem egy céghez ahonnan 2 heti parkolás után javítás nélkül visszaadták, mondván nem tudják megcsinálni,mert a gyári réteg nagyon vastag és nem lehet tisztességesen eltávolítani,rászinterezéssel meg nem merték megcsinálni.Lehet ilyen sérült felnit javítani,esetleg festéssel is? Minden ötletet szívesen fogadok, elsősorban Zala megye területén kellene találnom aki megcsinálná.
Előre is köszönöm a lehetséges válaszokat.
pár éve én is futottam egy (több) kört a témában, de végül nem találtam olyat, ami megbízható, tényleg elég kicsi, hogy városban jó legyen ingázónak, mégis belefér két motor. Végül (a dinamikája és a megbízhatósága miatt) hosszú-magas, legerősebb Ford Transit Connect lett - ebben egy motor elfér, ha pedig kettő kell, akkor futót viszek. Mivel a motorszállítás csak évi 4-5 alkalom, az ingázás télen viszont mindennapos, érdemes volt így súlyozni a kocsi választásánál is. Nagyon bevált gép, csak javasolni tudom. Illetve, ha mindenképpen két motor szállítására kell, akkor a Benelux államokban van néhány platós ugyanebből - arra már felfér a két vas.
Kedves fórumozók! Egy kis segítségre szorulnék endurocross témában. Kategória váltás előtt állok, Suzuki RM125 és Kawasaki KX250 2T után váltanék négyüteműre. Kawasaki KX450F és KTM 450EXC a befutók, a keret 1.2 millió. 80% endurózás és 20% pálya használatra lenne. Kíváncsi lennék a véleményetekre, pro kontra, ki melyiket javasolja. Előre is köszönöm.
Üdv.: Márk
A lényeg hogy lehet a vázat heveszteni!De olyan SZAKEMBERREL aki valoban is ért hozzá!A szomszéd a barkács tarfolyávval nem a legjobb választás erre a célra!
Minimum tartály hegesztésre legyen minösitése a hegesztönek!Ha tényleg biztosra akarsz menni a hegesztés minöségével kapcsolatban akkor vagy ultrahang vizsgálat vagy röntgenvizsgálat.Esetleg festékes ellenörzés.Utobbit te is meg tudod othon csinálni ugyanis nem kell hozzá különösebb szakértelem és tisztán megmutatja a FELÜLETI repedéseket.A másik két vizsgálat a zárványokat is megmutatja.Persze ez pénz.
Vázat nem hegesztünk ! DE ! Megoldható , hiszen hegesztve van ! Csak is olyan helyen ahol garnciát vállalnak rá ! Én egy ilyen emberről tudok , elmondása szerint 3 olyan ember van hazánkban , aki rendelkezik hasonló minősítésekkel mint ő ! Egyébként a Győri Műszaki Főiskolán tart előadást a témában ! Gönyün lakik , többször jártam nála különböző alu holmikkal , csodát lát az ember nála , és meg is érti miért kerül 1cm alu varrat x forintba ! Ha érdekel , előbányászom a telószámot és meghalgatod mit mond a vázra !?
Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni.
Autovasarlas elott allok, es mindenkepp valami olyan "dobozt" szeretnek ami eleg igenytelen, olcso a fenntartasa es 2 motor elfer benne.
Viszont mellette kis ugyes. Gondolok pl a regi scudora. Azzal a napi ingazas sem problema. Ha van valakinek a temaval kapcs. Tapasztalata az ne tartsa magaban!!! Koszi!!!
Sziasztok! Meg tudja valaki írni, hogy milyen műszaki feltételei vannak egy sikeres műszaki vizsgának? Gondolok itt a fékek állapotára, láncvédő meglétére stb. Köszi!
Sziasztok! Motorblokk adás-vételhez elég kitölteni a tipust,meg a motorszámot az adás-vételin?megjegyzésbe esetleg hogy csak motorblokk a vétel tárgya?Valakinek van erről tapasztalat? Köszi!
A K1 az brutál anyag csakis 900-1000 fok között kovácsolható ha kicsit melegebb akkor ütèsre szèthullik mint a morzsa, 900 fok alatt meg nem alakítható csak pattogott a kernin a szálanyag a 3 tonnás lègkalapács alatt. Ja ès önedző kihülès után nem lágyul ki semennyire.
Aki láncot használ, nagyon fontos, hogy a lánc ne a betonon feküdjön, mert akkor erővágóval taposható. Ha a levegőben megy magasan, karból lényegesen kisebb erőt tud kifejteni a tolvaj. A jobbak meg olyan borzalom erősek, hogy nem nyomja el, az biztos.
A keménység mellett a másik trükkje a rendkívül jó hővezetés. Szétterül a fémben a korong által generált hő, nemigen melegszik fel a közvetlen érintkezési ponton, így a korong fogy, nem az anyag.
Ha,én volnék ilyen tolvaj geci akkor a csapszegvágó mellé vinnék pillanat ragasztót is
Aztán ha,nem tudom elvágni akkor telinyomnám a zárat ragasztóval
Ja és mivel akkor genya lennék leülnék valami padra és figyelném mit szenved vele a gazda
Ja és előbb-utóbb meglenne az ellenszere a lezáró cuccnak
Elkezdett rázni a motor eleje
Megnézettem, 6 helyen üt a felni....
Görgőztetni hol érdemes ha lehet?
Tudnátok ajánlani valakit aki jól megcsinálja.
Használtat venni nem tudom jobb ötlet lenne-e.
Üdv!