A rendszámot azonnal, helyben lecserélik, viszont a csere árán felül (5500,- forint) új forgalmit is kell kiállítaniuk, ami azt hiszem 6000,- forint pluszban. Az is elkészül azonnal.
Nekem január elején volt műszaki,átírás,stb...mikor okmányba voltam ,3 db-ból is választhattam volna ,tetszés szerint...de maradt a régi/+6 ezer lett volna,annak sincs baja,akkor minek/Szerintem egyből tudnak adni másikat,van náluk "raktáron".Ára:6ezer+párszáz forint a matrica...
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a rendszámom sérült.
Letörött belőle egy darab, s reped tovább. A betűk számok sem látszanak rendesen..
Készülök vele elmenni az okmányirodába, de azért előtte nálatok érdeklődöm.
Régi rendszám van rajta, nem az UNIÓS.
Ezt lecserélik az újabbra (uniós - kék rendszám)?
Mennyi idő, mire megjön az új?
Ezt mennyiért csinálják meg?
Idén lesz a műszaki is (júniusban), akkor kerül le róla a matrica is.
Sziasztok!
Mz Etz 150-es motorral kapcsolatban kérném a segítségeteket. Biztosan sokan kezdtétek ilyennel vagy ismeritek ezt a típust.
Hozzám került egy 88-as példány elég leélt állapotban.
A problémám az, hogy nincs semmilyen információm vagy dokumentumom arra, hogy hogyan kell a blokkot összeszerelni megfelelően.
Szerintem csak az eladásra rakták össze mert sok alátét/hézagoló volt a blokk alján épp nem ledarált állapotban.
Van valakinek valami hasznos leírása, dokumentációja vagy robbantott ábrája a szereléshez?
Minden információt szívesen veszek.
Új eredeti tömítés szettet vettem, minden csapágyból és szimmeringből kapott újat . Vettem mindenhova 0,1 0,2 mm hézagolókat is.
Az lenne még a kérdésem, hogy hova kell hézagolókat tenni? Mivel szilóval volt összerakva és semmilyen hézagoló sem volt benne nagyon akadt és szorult a váltó, de minden sebességet bevette. Léptető villák kopottak voltak ezért le is lesznek cserélve.
Előre is köszönöm mindenkinek!
Alighanem egy szűrő-simító egység kell a tápfeszültségre. Bár nem értem mert ez szerintem elemes táplálású!! De az is lehet hogy a mérővezetéket kell árnyékolni!
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy kicsit ujjítani akartam a motoron. Külön hőfokmérőt építettem a gépezetre de valamiért mikor be indítom akkor el tűnik a képe semmit nem mutat mikor le álitom akkor meg szépen mutatja hogy menyi fokon van a hűtőfolyadék.
Mit tudnák ennek a problémának csinálni hogy jól működjön?
igazuk van....sőt,nyugodtan lehetne ingyenes is.de a szarrágó törvényhozók ragaszkodnak minden forinthoz.... amúgy nyáron elég sokat közlekedek autópályákon(autóval)de rettentően elenyésző a motorosok száma(főleg az autókhoz képest)szerintem aki túrázni akar az akkor sem fog az autópályán menni,ha ingyenes,mert az nem "túrázás"...
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni.
Ha egy motor véglegesen ki van vonva a forgalomból akkor azt el lehet eladni magányszemélynek?
Hallottam ezt azt de érdekelni mi is az igazság.
Lenne egy véglegesen kivont motor amit lehet megvennék és külföldre szeretném hozni.
Előre is köszönöm!
Nos igen, de egy Z750esnél érted ha megvenném, lefojtatnám, XXXX összegért és ha megvan an agy jogsim, akkor vissza az mégis csak kevesebb mitn egy új moci nem? :)
RedBaron
Ott folytanak motorokat ,de azt utána hivatalos teljesítménypadon be kell méretni ,úgy kapsz igazolást.
Aztán jön a hivatalos papírozás,módosítás...stb....stb
Szerintem nem éri meg anyagilag,de te pénzed.
Nézegessél kissebbet,lesz pici rutinod aztán lerakod a korlátlant. ...
Ismét egy kérdést szeretnék feltenni. A minap kaptam egy fülest, hogy létezik olyan, hogy szervízben fojtják a motorokat, az adott KIT-tel, vagy kipuredszeren keresztül, stb. Nos, ez mennyire hivatalos dolog illetve legális?
Így utána olvasva lehetséges, meg némi papírmunkával és futkozással megoldható ( ez legyen a legkevesebb ), de ez megérheti? Mert A2-es jogsihoz szeretnék Kawasaki Z750-est venni. Esetleg ( nem, mint reklám, hanem mint segítség ) tudnátok nekem olyan szervízt ajánlani, ahol ezeket megoldják? Mert rengeteg keresgélés után sem igazán találtam ilyet .
Az invertereket pont a mobilitásra , tehát az agregátorokkal kompatibilis működésre fejlesztették ki . Akár 100m-nyi hosszabbító használatakor is a névleges beállított ampert tudja az elektróda égetésekor . Most persze nem a nagyáruházak termékeiről beszélünk . Nekem FRONIUS inverterem van / neten találsz komolyabb leírást / és tökéletesen végzi a dolgát ha kell 24 ből 24 órán keresztül még egyszerűbb agregátorról is . Pl ennél a típusnál nincs várakozási azaz szükséges pihentető idő . Ja nem termék menagger vagyok , de Győrben szívesen megmutatom mire képes a pici 140A -os a 3.25 ös elektródával . Ne hidd el az ostobaságokat meg a 250A os varázs invertereket , amit csak 20% on tud . Olvass utána mielött választasz , és próba nélkül meg ne vedd . Vigyél magaddal 8-10 hosszabbítót , dugd össze és megállás nélkül olvasszál le 10db 3.25 ös elektródát maxi amperen . Ha gond nélkül lemegy hátradőlhetsz . Hogy a gagyik mit csinálnak az agregátor üzemmel nemtudom , az igaziakat erre készítették .
Hegesztéshez értő emberek véleményét kérném, hogy az inverter kevesebb áramot vesz-e fel mint a hagyományos trafó és legfőképp az érdekel, hogy aggregátorról működik-e? Ezt azért kérdem mert egy ismerős azt mondta, hogy az áramingadozást nehezen viseli az inverter.
Sziasztok!van egy cagiva w12-em a hengerfejböl csilingelő hang jön,elözö gazdinál javitoták a hengerfejet,nem olyan hang mikor valami szar az gyorsitásnál elkezd kopogni vagy rohatul csörömpölni hanem ilyen álandoan ugyan azt halom ha tudnátok valami tipet adni mi lehet megköszöném
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a rendszámom sérült.
Letörött belőle egy darab, s reped tovább. A betűk számok sem látszanak rendesen..
Készülök vele elmenni az okmányirodába, de azért előtte nálatok érdeklődöm.
Régi rendszám van rajta, nem az UNIÓS.
Ezt lecserélik az újabbra (uniós - kék rendszám)?
Mennyi idő, mire megjön az új?
Ezt mennyiért csinálják meg?
Idén lesz a műszaki is (júniusban), akkor kerül le róla a matrica is.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szép napot!
Mz Etz 150-es motorral kapcsolatban kérném a segítségeteket. Biztosan sokan kezdtétek ilyennel vagy ismeritek ezt a típust.
Hozzám került egy 88-as példány elég leélt állapotban.
A problémám az, hogy nincs semmilyen információm vagy dokumentumom arra, hogy hogyan kell a blokkot összeszerelni megfelelően.
Szerintem csak az eladásra rakták össze mert sok alátét/hézagoló volt a blokk alján épp nem ledarált állapotban.
Van valakinek valami hasznos leírása, dokumentációja vagy robbantott ábrája a szereléshez?
Minden információt szívesen veszek.
Új eredeti tömítés szettet vettem, minden csapágyból és szimmeringből kapott újat . Vettem mindenhova 0,1 0,2 mm hézagolókat is.
Az lenne még a kérdésem, hogy hova kell hézagolókat tenni? Mivel szilóval volt összerakva és semmilyen hézagoló sem volt benne nagyon akadt és szorult a váltó, de minden sebességet bevette. Léptető villák kopottak voltak ezért le is lesznek cserélve.
Előre is köszönöm mindenkinek!
Olyan problémám van hogy kicsit ujjítani akartam a motoron. Külön hőfokmérőt építettem a gépezetre de valamiért mikor be indítom akkor el tűnik a képe semmit nem mutat mikor le álitom akkor meg szépen mutatja hogy menyi fokon van a hűtőfolyadék.
Mit tudnák ennek a problémának csinálni hogy jól működjön?
Segítségeteket szeretném kérni.
Ha egy motor véglegesen ki van vonva a forgalomból akkor azt el lehet eladni magányszemélynek?
Hallottam ezt azt de érdekelni mi is az igazság.
Lenne egy véglegesen kivont motor amit lehet megvennék és külföldre szeretném hozni.
Előre is köszönöm!
Ott folytanak motorokat ,de azt utána hivatalos teljesítménypadon be kell méretni ,úgy kapsz igazolást.
Aztán jön a hivatalos papírozás,módosítás...stb....stb
Szerintem nem éri meg anyagilag,de te pénzed.
Nézegessél kissebbet,lesz pici rutinod aztán lerakod a korlátlant. ...
Ismét egy kérdést szeretnék feltenni. A minap kaptam egy fülest, hogy létezik olyan, hogy szervízben fojtják a motorokat, az adott KIT-tel, vagy kipuredszeren keresztül, stb. Nos, ez mennyire hivatalos dolog illetve legális?
Így utána olvasva lehetséges, meg némi papírmunkával és futkozással megoldható ( ez legyen a legkevesebb ), de ez megérheti? Mert A2-es jogsihoz szeretnék Kawasaki Z750-est venni. Esetleg ( nem, mint reklám, hanem mint segítség ) tudnátok nekem olyan szervízt ajánlani, ahol ezeket megoldják? Mert rengeteg keresgélés után sem igazán találtam ilyet .
Válaszotokat előre is köszönöm!
Elektromos benzin pumpája van, ha nem zárna ömlene a benya meg hallanám is.