Sziasztok.
Kérdésem az,hogy egy tükörsimára kopott henger ami egy picit eszi az olajat az egy hónolással orvosolható-e+gyűrűzés.A kopás az 0.015-0.02 mm-ig mérhető.
Helló!
Nekem az lenne a gondom hogy van egy aprilia rs 50-em. És mikor indatám be a motrot nem akar indulni vagy ha beis indúl akkor is csak 2 ezres fordulatig megy fel és leál! Kitakaritotuk a karbit a légszürőt igazábol mondhatni minden fontosab dolgokat a gyertyát is kicseréltük feszültséget is mértünk és még mindig nem jó! Akinek tudrá megoldást annak elöre is köszönöm!
Nekem is gyárilag szivacs van az Sr 500-ban, bosszant is, hogy nem lehet hozzá papírszűrőt kapni. Ritkán használom, tiszta helyeken, mire gondolnám, hogy kitakarítom, szanaszét mállik a mosáskor.
Nekem nincs teszteredményem, hogy melyik mennyire "tömör", melyik véd jobban...ezért hiszek neked. Ennek ellenére az R6-ba szerintem a gyári papír szűrő az üdvözítő. Mondom ezt azért is, mert egy 2003-as R1 kapcsán az jött ki, hogy nyitottabb szűrővel nem nem alakult ki a vákuummembrán két oldalán akkora nyomáskülönbség, hogy leforgott volna teljesen, mint a gyári szűrővel. (Gyári setup-pal) Nyilván a sok "tuningosnak" ez fel sem tűnik, mert a legtöbbjük le se forgatja a motort, nekik elég a tudat, meg a markentiges duma, hogy "erősebb"...
azért jobban véd a szivacs, a sportszűrő sokkal ritkább szövés
az összes igazi endúrón szivacs van, nem rossz csak munkaigényesebb
nekem 5-600km poros(mintha ködben mentél volna) murva után se engedett át a szivacs
Gyári papirost illik bele venni. ( ha nem városban használod 15-20 ezret is el lehet vele menni, de pl. ha Pestre jársz akkor töredékét)
A szivacsos kb ugyan olyan hatásfokú mint a sportszúró, azt is air filter oil-lal kell átitatni. Robogókban használják előszerettél.
A szivacsos cucchoz kell légszűrő olaj, ilyen ragacsos nyúlós lesz ha "megszárad"
Elég macera mosni-olajozni
Ellenben 1x kell megvenni és sok évig jó lesz
A papír annyiból jobb hogy az "bolondbiztos" ha eltömődik akkor max szarul megy a motor. A szivacsnál meg ha megrakodik előfordulhat hogy átengedi mert akkor már nem ragad be az olajba.
Mondjuk én még ilyennel nem találkoztam
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni mégpedig kiszeretném cserélni a levegőszűrőmet, jelenleg egy k&n sportlevegőszűröm van bent de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Jelenleg tudok szerezni gyári papiros levegőszűrőt 18000ft-ért és találtam a neten szivacsos levegőszűrőt ,ez egy picivel olcsóbb. Ebben szeretném a tanácsotokat kérni hogy melyik a megbízhatóbb a gyári papiros vagy ugyanilyen jó a szivacsos is?? illetve a szivacsosat mibe kell beitatni vagy egyáltalán bekel itatni?? (Yamaha yzf_r6)
A válaszokat előre is köszönöm.
Nem én szerelem a motort így csak találgatok mi módon nézi hogy mennyi a töltése a motornak. A 2 test kábel talán jó lehet bár talán azt hiszem ezt már mondta hogy próbálta. De azért ezt megemlítem neki....
Eszembe sem jutna járó motornál levenni a sarukat. 13V az nem töltés.. fordulatra mit csinál? A tölt rendesen az nem 13V.... 14 körül inkább... 14,4 V a töltőfeszültség.. köss be ideiglenes két test kábelt az akku negatív sarkától, egyet a blokkhoz egyet a vázhoz, és ne vedd le járó motornál a sarukat, és figyeld folyamatosan a multimétert.
Azért gyorsan bekötnék két új testet a vázra és a blokkra. Sokat nem veszítesz vele. Mivel indítod a motort ha nincs benne akksi? Így nem próbálgatnám, mert szerintem ki tudod nyírni vele a generátort és a fesszabályzót is..
A 13 volt alapból kevés, érdemes lenne az összes csatlakozót fémtisztára megtakarítani
Utána átnézni a rendszert mert ha egy vezeték melegszik az nem jó
A riasztó vezetékeit meg szedd ki és állítsd helyre az eredeti vezetékelést
Ha ez mind megvan utána lehet gondolkozni hogy a töltés miért nem megfelelő
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Adott egy 2002-es R1! Új aksi, generátor, fesszabályzó!
A motor amíg nincs az aksira rátéve leadja a 13 V-ot! Amint rákerül az aksira a kábel egyből lemegy 12,8 V-ra!
Illetve ha rákerül a lámpa vagy bármi fogyasztó elkezdi enni az aksiból az áramot a motor!
Egy kábel szintén az aksi mellett melegszik is!
Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a baj?! Vagy bármi tanácsa!?
A motorban van egy riasztó amihez van távirányító is, de nem működik, lehet annak valami köze hozzá?!
Illetve beszéltem az előző gazdájával a motornak, neki is probléma volt a generátorral 1 éve akkor ő felújíttatta, de már előtte is volt újítva!
Én ezt újra cseréltem... illetve ahogy írtam is a generátorból ha az aksira nem kerül rá a sarú leadja a 13V-ot...
Vigyázzatok csaló!
Jófogáson garázdálkodik, rákeresve a névre már másokat is kóstolgatott. Klasszikus csalás, kiimádkozza belőled hogy a nagy haszon reményében utalj előre némi pénzt a szállításhoz. SMS-t írt. Régen hemzsegtek Expresszen most rátaláltak a jófogásra is :(
Mol.
Befujod,ha szerencséd van egy ezrest elmegy és még szürke.
Most sok az eső,600-at igyis elmegy.
Majd ha vén leszek előveszem azt a két olajzót ami megvan és felteszem valahova.
Egyébként a castrolnak valamikor létezett zsebspray amit a nagyról tudtam tölteni , eztzsebre vágva útközben is lehetett ragacsolni . Már régóta nem használok ragacsot !
Lehet félreértettünk téged , valóban a használatban levőről pofázunk . Szóval az újat nem kenjük , mert a könyvekre csurog az olaj a polcon ! A gyári kenyőcs egy darabig jól megóvja a levegő páratartalmától , ha csak nem egy hajó könyvespolcán van kicsomagolva a tengeren !
Kérdésem az,hogy egy tükörsimára kopott henger ami egy picit eszi az olajat az egy hónolással orvosolható-e+gyűrűzés.A kopás az 0.015-0.02 mm-ig mérhető.
További információk:http://www.kepesmotor.hu/kezik...
Érdeklődni:06703469050
Hívjatok bizalommal!
Nekem az lenne a gondom hogy van egy aprilia rs 50-em. És mikor indatám be a motrot nem akar indulni vagy ha beis indúl akkor is csak 2 ezres fordulatig megy fel és leál! Kitakaritotuk a karbit a légszürőt igazábol mondhatni minden fontosab dolgokat a gyertyát is kicseréltük feszültséget is mértünk és még mindig nem jó! Akinek tudrá megoldást annak elöre is köszönöm!
Nekem nincs teszteredményem, hogy melyik mennyire "tömör", melyik véd jobban...ezért hiszek neked. Ennek ellenére az R6-ba szerintem a gyári papír szűrő az üdvözítő. Mondom ezt azért is, mert egy 2003-as R1 kapcsán az jött ki, hogy nyitottabb szűrővel nem nem alakult ki a vákuummembrán két oldalán akkora nyomáskülönbség, hogy leforgott volna teljesen, mint a gyári szűrővel. (Gyári setup-pal) Nyilván a sok "tuningosnak" ez fel sem tűnik, mert a legtöbbjük le se forgatja a motort, nekik elég a tudat, meg a markentiges duma, hogy "erősebb"...
az összes igazi endúrón szivacs van, nem rossz csak munkaigényesebb
nekem 5-600km poros(mintha ködben mentél volna) murva után se engedett át a szivacs
A szivacsos kb ugyan olyan hatásfokú mint a sportszúró, azt is air filter oil-lal kell átitatni. Robogókban használják előszerettél.
Elég macera mosni-olajozni
Ellenben 1x kell megvenni és sok évig jó lesz
A papír annyiból jobb hogy az "bolondbiztos" ha eltömődik akkor max szarul megy a motor. A szivacsnál meg ha megrakodik előfordulhat hogy átengedi mert akkor már nem ragad be az olajba.
Mondjuk én még ilyennel nem találkoztam
Segítséget szeretnék kérni mégpedig kiszeretném cserélni a levegőszűrőmet, jelenleg egy k&n sportlevegőszűröm van bent de én nem vagyok híve a sportlégszűrőknek. Jelenleg tudok szerezni gyári papiros levegőszűrőt 18000ft-ért és találtam a neten szivacsos levegőszűrőt ,ez egy picivel olcsóbb. Ebben szeretném a tanácsotokat kérni hogy melyik a megbízhatóbb a gyári papiros vagy ugyanilyen jó a szivacsos is?? illetve a szivacsosat mibe kell beitatni vagy egyáltalán bekel itatni?? (Yamaha yzf_r6)
A válaszokat előre is köszönöm.
További információk:http://www.kepesmotor.hu/kezik...
Érdeklődni:06703469050
Hívjatok bizalommal!
Ezt olvasd el jó?
Utána átnézni a rendszert mert ha egy vezeték melegszik az nem jó
A riasztó vezetékeit meg szedd ki és állítsd helyre az eredeti vezetékelést
Ha ez mind megvan utána lehet gondolkozni hogy a töltés miért nem megfelelő
Segítséget szeretnék kérni! Adott egy 2002-es R1! Új aksi, generátor, fesszabályzó!
A motor amíg nincs az aksira rátéve leadja a 13 V-ot! Amint rákerül az aksira a kábel egyből lemegy 12,8 V-ra!
Illetve ha rákerül a lámpa vagy bármi fogyasztó elkezdi enni az aksiból az áramot a motor!
Egy kábel szintén az aksi mellett melegszik is!
Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy mi lehet a baj?! Vagy bármi tanácsa!?
A motorban van egy riasztó amihez van távirányító is, de nem működik, lehet annak valami köze hozzá?!
Illetve beszéltem az előző gazdájával a motornak, neki is probléma volt a generátorral 1 éve akkor ő felújíttatta, de már előtte is volt újítva!
Én ezt újra cseréltem... illetve ahogy írtam is a generátorból ha az aksira nem kerül rá a sarú leadja a 13V-ot...
Köszönöm ha valakinek lenne valami ötlete!
Jófogáson garázdálkodik, rákeresve a névre már másokat is kóstolgatott. Klasszikus csalás, kiimádkozza belőled hogy a nagy haszon reményében utalj előre némi pénzt a szállításhoz. SMS-t írt. Régen hemzsegtek Expresszen most rátaláltak a jófogásra is :(
Itt akadtam rá: https://www.telefontudakozo.hu...
Széles utat!
De a mosója tutto perfetto.
Befujod,ha szerencséd van egy ezrest elmegy és még szürke.
Most sok az eső,600-at igyis elmegy.
Majd ha vén leszek előveszem azt a két olajzót ami megvan és felteszem valahova.