Hello mindenkinek.
Mi lehet az oka hogy egy 2002-es 6/r néha nem indul?
Az önindító teker, de nem indul,1x-2x probálkozom,teker nem indul.
Újra próbálom pöccre!
Néha hidegen néha meleg motornál is,nincs rendszer benne.
HA elindult akkor semmi probléma nincs jól megy,nem fogyaszt sokat.
Talán aksi probléma?Az akkufeszültség 12,7 volt.
Nyilván a tapasztaltabb kolléga arra gondolt, hogy endurót úgy teszünk le, hogy eldöntjük hogy letesszük, és eldöntjük és letesszük, legyen az a piros lámpánál is akár.
egy cross géppel nemigen kell állni avval menni kell
aztán ha az egyik lábad leér akkor már a fel-le szállás meg is van oldva
ha meg azt szeretnéd hogy mindkét lábad leérjen, főképp teli talppal akkor a cross nem a te világod
"És még egy fontos változás, aminek valószínűleg sokan örülni fognak: aki rendelkezik (a mostantól megszűnt) „A korl.” vezetői engedéllyel, az külön tanfolyam vagy vizsgakötelezettség nélkül kiválthatja az `A2`-es jogsit. Tehát mégiscsak kapnak némi kedvezményt azok, akik alapvetően csak 25 kW-os gépeket vezethetnének."
forrás: link
Sziasztok!
Jelenleg egy Honda CBR 125-ös motorom van, jövőre szeretnék váltani KTM SX 125-re! Viszont olyan gondom van, hogy 165 cm magas vagyok a CBR kb.77 cm magas ülése tökéletes, a KTM-é pedig "kicsit" nagyobb, ha jól tudom 99cm. Ez mennyire jelenthet akadályt? Vagy könnyen lehet hozzá alkalmazkodni? Esetleg pár centivel le lehet ültetni? Igen, mindenképp krosszra szeretnék váltani!
Aprilia SR50 után egy Aprilia Leonardo 150. Gyenge mint a harmat. Már nem úgy értem hogy motorikusan gyenge, tehát nem a motornak van baja. Csak az van hogy ennyit tud. Nekem meg kevés ez a teljesítmény. Erősebb, nyomatékosabb, de végre nem sokkal több. Hamar elfogy a szufla.
Jelenleg egy Aprilia Mx 50-nel motorozok. A közeljövőben tervezem átülni egy nagyobb vasra. Elsőre egy 300-500 köbcentis gépre gondoltam, de azt javasolták, hogy először inkább egy 125-öst vegyek.
Szerintetek is érdemesebb lenne egy akkora motorral folytatni?
Azt nézd meg alaposan, hogy a plexi illesztése a forgáspont mögött mennyire pontos. Ha ott van rés, vagy élesen kiugró él, akkor az pont a füled mellett fog "muzsikálni".
Ettől függetlenül a füldugó jó hallásvédő, de ha a motorod hangját se, akkor a forgalmat se fogod hallani. Mondjuk, hogy eléggé a szemedre leszel utalva.
Középkategóriában nem talasz olyat, amiben minimális a szélzaj. Nézz körül Sharp teszten, melyik kapta a legtöbb csillagot és én is az 50ft-os füldugót javaslom hozzá kieg. :p
:D Én Svájcot jártam végig nyitott rendszerrel! (odáig elég sok országon átmentem, mert nem egyenes úti cél minden nyáron) A tapasztalatom az, hogy nem bántanak, ha nem a szomszéd falu határából hallják, hogy jössz! Ők a kulturált közlekedés hívei! ;) Tehát hang ide vagy oda, ha nem feltűnősködsz akkor nem lesz semmi baj.
Kedves Motoros társak! Leendő sportdob tulajdonosként kiváncsi lennék a véleményetekre. Legfőképp, hogy külföldön (ausztriában) mennyire kötekednek a hivatalos szervek? Elég az E jelzés meg a TÜV bizonylat? Tapasztalat, akiket már megállítottak?
Köszönöm előre is, széles útat mindenkinek!
Hali segítséget kérnék, bukó vásárlása előtt állok, olyat keresek, amiben nincs nagy szélzaj, halk, nem fájdul meg a fejem egy óra motorozás után, és nem utolsó sorban kényelmes., A shiro, JET jelenleg tiltólistán van, kinek mi a tapasztalata?
Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni hátha valakinek van tapasztalata a Tusubaki Láncról én KTM 640 LC4-re szeretném. Érdemes e megvenni vagy inkább DID. Válaszotokat előre is köszönöm.
Mi lehet az oka hogy egy 2002-es 6/r néha nem indul?
Az önindító teker, de nem indul,1x-2x probálkozom,teker nem indul.
Újra próbálom pöccre!
Néha hidegen néha meleg motornál is,nincs rendszer benne.
HA elindult akkor semmi probléma nincs jól megy,nem fogyaszt sokat.
Talán aksi probléma?Az akkufeszültség 12,7 volt.
aztán ha az egyik lábad leér akkor már a fel-le szállás meg is van oldva
ha meg azt szeretnéd hogy mindkét lábad leérjen, főképp teli talppal akkor a cross nem a te világod
forrás: link
Jelenleg egy Honda CBR 125-ös motorom van, jövőre szeretnék váltani KTM SX 125-re! Viszont olyan gondom van, hogy 165 cm magas vagyok a CBR kb.77 cm magas ülése tökéletes, a KTM-é pedig "kicsit" nagyobb, ha jól tudom 99cm. Ez mennyire jelenthet akadályt? Vagy könnyen lehet hozzá alkalmazkodni? Esetleg pár centivel le lehet ültetni? Igen, mindenképp krosszra szeretnék váltani!
Milyen robók?
Jelenleg egy Aprilia Mx 50-nel motorozok. A közeljövőben tervezem átülni egy nagyobb vasra. Elsőre egy 300-500 köbcentis gépre gondoltam, de azt javasolták, hogy először inkább egy 125-öst vegyek.
Szerintetek is érdemesebb lenne egy akkora motorral folytatni?
Előre ia Köszi a válaszokat!
Üdv, Endi!
Én még régen raktam le az A.kor jogsit, és akkor még 25Kw-ig volt a határ. Ezt most feljebb vitték? (nekem csak jó)
Ettől függetlenül a füldugó jó hallásvédő, de ha a motorod hangját se, akkor a forgalmat se fogod hallani. Mondjuk, hogy eléggé a szemedre leszel utalva.
Köszönöm előre is, széles útat mindenkinek!
Viszont olyat nehéz találni...
Szeretnék segítséget kérni hátha valakinek van tapasztalata a Tusubaki Láncról én KTM 640 LC4-re szeretném. Érdemes e megvenni vagy inkább DID. Válaszotokat előre is köszönöm.