Sajnos, a válaszokból egyből levághatod, h Neked ezt így látatlanban senki nem fogja megmondani, mert mindannyian mások vagyunk. Kezdj el fekvőtámaszokat csinálni és fuss - már ezekkel javulni fog az erőnléted. Jellemzően nem csak alkar és comb dolgozik egy sportmotoron
Hello mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni, vettem egy Husqvarna wr 250-es 1992-es motort! Azt szeretném megtudni hogy a gyári gyujtása milyen? ha esetleg lenne valakinek képe hogy szemmel lássam az nagyon jó lenne, mert szerintem ami benne van az nem az eredeti! előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Venni szeretnék egy bukósisakot. Az egyikbe DOT másikba meg ECE szabvány van beleírva.
Magyarországon elfogadják ezek a szabványokat?
Mert úgy tudom, hogy itt csak EU jelzést fogadnak el.
Vagy rosszul tudom?
Köszi előre is a segítséget.
nem árt ha rugózik egy kicsit
láttam olyat is hogy a gumihoz betettek egy műanyag állítható baszáskát ami feltámaszt a villához, ott lehet koppra húzni
hosszútávon állítólag jobb kitámasztva vinni
Arra figyelj, hogy a spani ne érjen fényezett alkatrészhez, mert bármilyen mozgathatatlannak is tűnik a moci, mire megérkezel megkezdi a fényezést. Ha nem tudod ezt kikerülni, tegyél a spani alá szivacsot vagy több rétegben hajtogatott puha rongyot
KB 4 nem teszkós racsnis spanifer.A 4 sarkán a telónál lehúzd meg a segédváznál.
Lényeg hogy ne tudjon rugózni.
Nem árt ha ellentétesen feszítik egymást.
spaniferrel az elejét lekötöd, de nem koppig húzod mert kilő a szimering legalábbis nem tesz jót neki.
Farát betolod a falhoz és azt is odahúzod picit.
Ahogy jónak látod egyébként
Hülye kérdés lesz, de fogalmam sincs, hogy kell motort szállítani furgonban, úgy hogy biztonságos legyen a dolog a motorra nézve. Valószínűleg egy Peugeot Boxerba kerül majd. Mire figyeljek? Hogy rögzítsem? Szívesen fogadok jótanácsokat? Sportmotorról van szó.
2015 tavasztól lehetőség nyílik Budapesten MOTORK BÉRLÉSÉRE 2db. Honda cbr 929 rr fogja a kedves motorozni vágyók élményeit gazdagítani.
A honlapon minden fontos információt megtaláltok.
Szeretettel várok minden kedves érdeklődőt.
hali, eddig akárhány motoros szemüveg volt rajtam mind szoritotta az orrom, szélesebb az orrnyergem valószínű, tudtok valami jó megoldást erre a problémára?
Köszönöm gyors válaszodat!
Érvényben levő, bukósisakokra vonatkozó normák:
Ausztrália: AS 1698
Brazília: NBR 7471
Kanada: CSA CAN3-D230-M85
Japán: JIS T8133
Új Zéland: NZ 5430
India: IS 4151
Európai Unió: ECE 22.05
USA: DOT FMVSS 218
Általános: Snell M 2005 / M 2010
Remélem tudtok segíteni. Venni szeretnék egy bukósisakot. Az egyikbe DOT másikba meg ECE szabvány van beleírva.
Magyarországon elfogadják ezek a szabványokat?
Mert úgy tudom, hogy itt csak EU jelzést fogadnak el.
Vagy rosszul tudom?
Köszi előre is a segítséget.
Vettem egy gsxr 600 as pályamotort. Egy kis segitségre lenne szükségem, az erőlétemmel van egy kis probléma, mire kellene ráedzenem?
láttam olyat is hogy a gumihoz betettek egy műanyag állítható baszáskát ami feltámaszt a villához, ott lehet koppra húzni
hosszútávon állítólag jobb kitámasztva vinni
Lényeg hogy ne tudjon rugózni.
Nem árt ha ellentétesen feszítik egymást.
Farát betolod a falhoz és azt is odahúzod picit.
Ahogy jónak látod egyébként
Hülye kérdés lesz, de fogalmam sincs, hogy kell motort szállítani furgonban, úgy hogy biztonságos legyen a dolog a motorra nézve. Valószínűleg egy Peugeot Boxerba kerül majd. Mire figyeljek? Hogy rögzítsem? Szívesen fogadok jótanácsokat? Sportmotorról van szó.
A honlapon minden fontos információt megtaláltok.
Szeretettel várok minden kedves érdeklődőt.
Likemotorberles.ucoz.huSzia
engem is zavart a szemüveg, próbáltam sokfélét de mind szar volt
egy síszemüveg volt még a legjobb, bár az valami huszonezer volt