A hetekben lett meg az A2es jogosítványom és eljutottam oda, hogy motort vegyek, ami belefér a kategóriámba. Mit ajánlanátok gyorsasági esetleg csupasz motorból ami 48lóerős maximum? Suzuki Gs 500-on kívül . :)
Egy cbr 929rr -el motorozás közben persze már jó messze az otthontól lefulladt a motor és eltüntek a visszajelzők a műszerfalról se kép-se hang addig és előtte tökéletesen működött.
Egyből megnéztem a biztiket meg az akksit de mind jó, gondoltam az immobiliserre is de ezt kizárom mert a benzinpumpát tiltja meg az önindítót attól még a visszajelzőknek világítani kellene szerintem ha elfordítom a gyújtáskapcsolót.
Egy ismerősöm beszélt egy eldőlés érzékelőről hogy csinálhat esés nélkül ilyet de nem tudom hogy teljesen áramtalanítja a motort vagy az is a benzinpumpát tíltja és a visszajelzők attól még világítanak vagy nem illetve gyújtás levétele és újrakapcsolásakor elvileg újra indítható lesz a motor.
Ha volt valakinek hasonló jelenség vagy tudja hogy mi lehet még a baj tegye meg hogy ír nekem.
Köszönöm!
Kellemes ünnepeket!
válasz erre
Helló!
Egy hülye kérdés.
Ha a motornak nincs semmi papírja de le szeretném vizsgáztatni akkor kúrhatom az egészet igaz?
400fzr tudnák 70e aksim kell bele meg 2db tűszelep pöcre indul jó kompreszióval semmi csörgés
Sziasztok!
Tapasztalt robogósok segítségét kérném. Szeretnék venni egy robogót. Főleg városban illetve agglomerációs közlekedésre használnám. Fontos, hogy lehessen pakolni könnyű és kicsi legyen valamin relatíve nagy menetteljesítménnyel bírjon. Ismertek olyan típust ami megfelel ezeknek a kritériumoknak? Eddig volt piaggio free 50, piaggio beverly 200 és gilera nexus 500. A free-n gyenge fék az utóbbi kettőnél a nagyon nagy tömeg volt gond.
Előre is köszi mindenkinek!
sziasztok, most vettem egy FZ6-2005 kiadást,több évet ált,új gyertyák,olaj, simán beindult,de a bemelegedés után k.b.5-10
perc után a 3. henger kihagy.Lehulés után ujra indtás, detto azt csinálja,hol lehet a hiba...
CPI Oliver Sport robogóm a következőket produkálja. Indítás után beáll alapjáratra, egyenletes. Kb. 3-4 km megtétele után elkezd felpörögni a motor, hiába veszem vissza a gázt, nem vesz vissza a fordulatból. Iszonyatosan felforrósodik percek leforgása alatt. Mi okozhatja ezt? Hogyan lehetne orvosolni, hogy pár km-nél hosszabb utakat is kibírjon?
Szükségem lenne a segítségetekre!
Motor vásárlás előtt állok (milyen meglepő :D) és ugyan 5 éve van már Ak jogsim, de a sors úgy hozta, hogy nem tudtam motort venni ezidáig.
Azonban, most, hogy eljött az én időm, nem tudok dönteni 2 motor között.
Kawasaki Ninja 250r (2011) 5000km vs. Honda VTR 250 (2010) 37500km
Tudom, hogy mindkettő tökéletes tanulómotor. Alapvetően imádok autót is vezetni és meglehetősen dinamikus/sportos beállítottságú vagyok.
Ezért a Kawa felé húzott a szívem, mert később is sportosabb vonalat gondoltam. Azonban annyira nem tetszik a hangja, közepes sebességnél is inkább vinnyogósabb, bár ez nem meglepő 250 cm3-nél. De akkor sem szeretem, kiábrándító.
Ma azonban megnéztem ezt a Hondát és a lélegzetem is elállt. Pöpec állapotban. 5ezrenként szervizelve. 30ezresnél cseréltek féket és láncot, szóval össze van rakva nah. Csodás mély brummogás. Ebbe is beleszerettem, viszont ez inkább városias, lassabb típusú járgány.
Nem Mo-n élek és nem is ott venném, szóval a háttér biztos. Itt nem annyira jellemző, hogy átvágnak stb.
Szerintetek mit kéne választanom? Olvasgatok fórumokat, teszteket, de egyszerűen nem tudom eldönteni. Segííítsetek lécci!
Sziasztok!
Robogó vásárlása előtt állok. A tanácsotok kérném abban, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy gyári a fényezése az idomoknak? Van-e valami egyszerű módja annak, hogy kiderítsem eredeti e a festés?
Előre is köszi mindenkinek!
Széles utat!
Valami bekapcsolva maradt, legelőbb töltsd fel az akkut (a lemerültet), és aztán kérd meg elektromos ismeretekkel rendelkező ismerőst mérje meg, leállított lekapcsolt állapotban van-e áramfelvétel.
Szerintem igen. Ja , az adatlapodat kitölthetnéd. Mert adott esetben nem akarlak megkeresni, ha Sátoraljaújhelyen laksz pl.
Sziasztok! Vettem a motoromhoz /Piaggo Vespa Beverly250/ egy vadi új akkumulátort / Yuasa ytx14-BS/.Beleraktam,indult is. 2 nap múlva se kép se hang,mintha elvágták volna.A régi akkuval majdnem beindult,de a világítással együtt már nem tudta elindítani .A biztosítékokat megnéztem,mind a 4 jó. Ha tudna valaki segíteni,hogy hol keressem a hibát,nagyon megköszönném! Nem vagyok valami szerelő zseni.....
Sziasztok!
1999-es RX-emen furcsa dolgokat produkál a gyújtáskapcsoló. Eddig semmi baja nem volt, de aztán áttettem az eredeti helyére (eddig nem ott volt) . Na itt cseszhettem el valamit. A kábeleket lefényképeztem, széthúztam (2 db csatlakozásról van szó) , ugyanúgy visszaraktam őket. Most azt csinálja, hogy nem lehet leállítani , hiába fordítom el a kulcsot, bármikor belehet rúgni, akkor is ha le van kapcsolva, de a világítás elzárása működik. Szóval ha lezárom nincs világítás, ha elfordítom a kulcsot van. Lehet , hogy miközben próbáltam előrébb tenni, kihúztam valami testelést vagy valami ilyesmit?
A hetekben lett meg az A2es jogosítványom és eljutottam oda, hogy motort vegyek, ami belefér a kategóriámba. Mit ajánlanátok gyorsasági esetleg csupasz motorból ami 48lóerős maximum? Suzuki Gs 500-on kívül . :)