Nem tudom hogyan kerül ez az erősen OFF téma ide, de annyit fűznék hozzá, hogy a komádat jól lehúzták
A bizonyos hátsó fék, amin a motor van, az a kézifék. Vissza lehet húzatni biztosan notebukról is, de ha a motoregységet leveszed (2 db 6-os imbusz fogja) akkor szépen kézzel visszatekered 20 mp alatt - de ha lusta vagy szerelni, akkor széthúzod a csatiját, 12V rá, és visszatekeri
A múlt 7en szereltem egy ilyet, sajna el volt törve a motorház, cserélni kellett. Bontóba 30 ropi volt egy szép, kompletten nyergestül
Szóval nem kell mindent elhinni, amit mondanak nem kell hozzá kompúter.
Szerintem nincs,egész masszív volt az a 2 literes blokk,a viszkós hűtőventillátor krepált be,meg elkopott az alsó vezérműszíj fogaskerék.Ezért árugrott és lefogazta a szíjat.2x.Csere és ment tovább.A rozsda és az hogy 3x törtük rendesen össze.
Nem nagyon: egyre nagyobb sűrítési viszonyra törekszenek, annak meg teljesen ellentmondana a dugattyútetőbe történő "indokolatlan" besüllyesztés. Viszont a mai szíjak már jobbak, és jogosan várják el a gyártók az előírt szíjcseréket.
Régebben egyes autogyárak a szijas autokon a dugokba süllyesztéket csináltak a szeleptányérral szemben. És semmi kár nem következett be szijszakadáskor. Ma már nincs ilyen?
ha szelep nem sérült még a jobbik eset a szelephimbákat könnyebb cserélni
Egy cimbora épp azon gondolkozik, hogy egy vezérműszíj szakadt 8 szelepes astrát adnának neki 160 körül
Mondtam is neki minél kevesebb a szelep annál kevesebb a kár
Én megvárom még így néz ki szeretek mindent kihasználni
Nálam betét is csak akkor cserélődik amikor már hallom,hogy vason fog
Nincs tékozlás, nincs pazarlás
mija f@sznak neked annyi szelep amikor a karbantartás hiánya miatt elszakad a vezérmű szíjad jobban rábaszol, mert 16 szelep kócolódik össze
8 szelepnél jó esetben utól sem éri a dugó
Ezekhez kb az egyes golfokat hasonlítsd vagy ami előtte volt..
Nem is láttam még karbis opelt vazzeg
Nekem az 1.4 16w 3.ban a tiltás felé 120al megy ettől több minek ?
Gázzal ezt 2.is tudja mert ott nincs tiltás
6 db opel után a vw egy megváltás ! a motorblokk egy agilis rakéta az opel 2 szelepes benzin és dieseljéhez képest. az opel 1.6D no az felejtős, volt aki 5L uborkás üvegben vitte le a bérházi parkolóba a felforrósított gázolajat hogy be tudják indítani a dieselt. nekem -16 fokban már az ATE10 traktor akksi sem tudta megforgattatni az indító motort. ha elérte a -9 -11 fokot a hideg a mézzé váló gázolajat már nem tudta felszívni a bosch adagoló. az utána következő 1.7D már lukács adagolós volt, az még nagyobb szívás, de a fűthető szűrő már az indítást nem befolyásolta, de az izzító gyertya igen, ha 1 db is elpusztult az már volt hajlandó beindulni. az 1.5 tdi isuzu maga az isten volt, ott viszont az opel terméke a kasztni porladt el. a kétszelepes benzin motor a végletekig egyszerű volt, de az azt etető pierburg karburátor már 100 e km után a kopás jeleit mutatta, nem lehetett alapjáratot állítani. nekem megváltás az opel után gyorsan pörgősen autózni, hogy néha szerelni kell, az magától érthetődik.
A bizonyos hátsó fék, amin a motor van, az a kézifék. Vissza lehet húzatni biztosan notebukról is, de ha a motoregységet leveszed (2 db 6-os imbusz fogja) akkor szépen kézzel visszatekered 20 mp alatt - de ha lusta vagy szerelni, akkor széthúzod a csatiját, 12V rá, és visszatekeri
A múlt 7en szereltem egy ilyet, sajna el volt törve a motorház, cserélni kellett. Bontóba 30 ropi volt egy szép, kompletten nyergestül
Szóval nem kell mindent elhinni, amit mondanak nem kell hozzá kompúter.