Ez most is így van, ugyan a feltételek azonosak (miért is lennének mások?), de idősebb korban sokkal gyakrabban kell az orvoshoz járulni megújítás végett. 10 év - 5 év - 2 év.
Miért lehetne autó jogsival 125-ös motort vezetni? Komolyan kérdezem!
Egy 125-ös motor 100 körüli végsebességre képes, akár utast is szállíthat. Ha bárminemű tanfolyam, bárminemű előképzés nélkül bárki felülhetne egy ilyenre, az szerintem nettó közúti veszélyeztetés volna. Attól hogy van autó jogsija, még biciklizni sem köteles tudnia, de egy 100-al menő motort vezethessen legálisan? Ne viccelj már!
Ott van a B125, az nem ördögtől való! (Olcsó, és gyorsan megszerezhető. Én is azzal kezdtem lassan 6 évvel ezelőtt, csak 3,5 éve van korlátlan motor jogsim, pedig egy öregember vagyok!)
Persze, igen, MOndjuk azt sem érem, hogy B kat jogsival miért nem lehet 125-os motort vezetni, Vagy milyen korlátozás az, hogy friss jogsival csak kis teljesítményű motort vezethetek, de a 240 LE_s BMW-t a tegnapi jogsimmal már hajthatom egyedül..
Pedig milyen egyszerű lenne. Visszamenőleges hatállyal adják ingyen a rendszámot (előállítási költsége kb 1500 ft) és a forgalmit (előállítási költsége kb 1500 ft).
Innentől kezdve ha veszel valamit akkor nem kell cidrizned, hogy nem-e lopott, szabálytalankodőkat le lehet fülelni, stb.
Azért Ginonak igaza van abban, hogy a kamionok sokkal szigorúbb normáknak felelnek meg mint bármely szgk. elég csak azt nézni, hogy január 1-től az útdíjat úgy változtatták, hogy gyakorlatilag csak a legalább euro5-össel tudnak majd közlekedni mert a 3-ast a drágábba sorolták ( pont jókor adtuk el a 3-as renault-kat bár ezt akkor még nem tudtam) no meg akár közúton is ellenőrizni tudják (külföldön ez általános itthon még csak ritkán), hogy működik-e az adblue vagy sem és ha nem akkor 800000 a bünti itthon (már ha ki van ütve) kint sokkal több.
Lehet, bár azt, hogy mondjuk csak a megyeszékhelyekről kitiltják megtehetik mert ugye akkor az csak pár város mégsem az egész ország így nem lehet ok a protestálásra.
- A diesel személyautónak VAN megfizethető, bárki által megvásárolható alternatívája, ráadásul a dieselnél olcsóbban is (benzines)
- A teherautóknak még nem nagyon, sajnos. Pedig kellene.
Nálunk csak akkor csinálják meg (vagy akkor sem..) ha az Eu kötelezni fog rá bennünket. Még a robogók rendszámozását sem merték meglépni, pedig vagy 15 éve téma...
Tegnap beszéltem öcsémmel, németben élnek 2 éve és 3 hete lecserélte a focust egy bömösre, kérdezem diesel?....válasz: hülye vagy, ma már? ......arrafelé igen hamar tiltáshegyek lettek és csak egyre jobban szaporodnak így gyakorlatilag értelmetlen a diesel. Nálunk nyilván késik ez egy kicsit, de nem biztos, hogy sokat, elég ha csak a nagyobb városokba nem lehet majd napközben behajtani mint kint és akkor már a környékbeliek is vagy hát mindenki elagyal rajta mert ugye előbb-utóbb mindenkinek van dolga párszor évente valamelyik nagyvárosban.
Az elkerülő utak,körgyűrűk fizetősek ,szóval a papolás megy de a biznisz az biznisz!
Ráadásul egy csomó bót a városban van,annak meg kell az áru!
Ez a nem okádnak semmit meg "kicsinykét" naiv azééé!
Nem vagyok semmilyen párti,simán járnék villannyal vagy bármivel,csak álszemtek ne legyünk már!
Egyelőre még semmi sincs, ténylegesen még sehonnan nem tiltották ki a dízeleket, csak tervek és ígéretek vannak rá.
Kiderült (és be is bizonyosodott) hogy a dízelmotor sokkal károsabb, mint azt ahogy gondoltuk (illetve ahogy azt a gyártók sugallták). Valamit lépni kell, ha a nagyvárosokban nem akarunk megdögleni a szmogtól. Ez csak az első lépés, és ki tudja, mely időpontban fogja követni a következő.
Igen, már az is sokat jelent a jövő szempontjából, ha egy társaságban el kezd cikinek számítani a dízel német luxusautó.
Arra nem gondoltál, hogy a kamionoknak talán nem kellene bejönni a városba? Szerinted az elkerülő utak, körgyűrűket miért építik főként?
Egyébként ha utánanézel egy kamion kipufogógáz utókezelésének, akkor láthatod, hogy sokkal komolyabb, mint egy DPF . Ugyanis pont azért, mert sokkal többet mennek, több a kibocsátás és ezért szigorúbbak a szabályok! Nem okádnak semmit.....
Amik okádnak, kamaz, ifa..stb. Már rég nem szabadna közlekedniük!
Jó reggelt!
akkor még szmog riadó esetén használhatod városban (most)
Mivel a miénk a dizel nem vw motoros (igy nem csal, mert nem volt a botrányban) nem vagyok arról meggyőződve, hogy összeségében én szennyezem jobban a kornyezetet. Mivel a benzines is euro6-os azt most nem is nézem..
Van egy "kis" boszorkányüldözés szaga ennek a dízel ellenes kampánynak!
Mert gyakorlatilag zokogva kellene beülnöm a dízel kisbuszomba,hiszen gyermekek ezreit ölöm meg nap mint nap,a mozdonyokkal,kamionokkal,repülőkkel,hajókkal a kutya sem foglalkozik!
A 3-as golfal közlekedőt lassan meglincselik,de a lidi,tecsó,osan,stb. áruszálltói vígan hasíthatnak.
Aki D4D-t használ az a sátán követe,de a konténerhajók jöhetnek tzezrével,hiszen kell az "óccó kicsi"!
Egy jobb társaságban már illik eltitkolni ha dízellel jársz,de a fapados járatokra tulakodnak a jegyekért!
no látod, dettó hülyeséget írsz ! akkor szerinted csak a szgk amik hangosak büdösek és nem tudsz rendelni egy adag sült krumplit, de simán melléd állhat 8000cm3 kormot rákkeltő anyagot okádó khemion ! zavart vagy vazze !
Ha valami büdös és szükségszerüen alkalmazni kell, nem feltétlen kell tetézni azzal hogy minden büdös legyen akkor.
Bár nekem hiába mondod, én nem vagyok dizel ellenes bár dizelpárti se
Egy 125-ös motor 100 körüli végsebességre képes, akár utast is szállíthat. Ha bárminemű tanfolyam, bárminemű előképzés nélkül bárki felülhetne egy ilyenre, az szerintem nettó közúti veszélyeztetés volna. Attól hogy van autó jogsija, még biciklizni sem köteles tudnia, de egy 100-al menő motort vezethessen legálisan? Ne viccelj már!
Ott van a B125, az nem ördögtől való! (Olcsó, és gyorsan megszerezhető. Én is azzal kezdtem lassan 6 évvel ezelőtt, csak 3,5 éve van korlátlan motor jogsim, pedig egy öregember vagyok!)
Innentől kezdve ha veszel valamit akkor nem kell cidrizned, hogy nem-e lopott, szabálytalankodőkat le lehet fülelni, stb.
- A teherautóknak még nem nagyon, sajnos. Pedig kellene.
Ráadásul egy csomó bót a városban van,annak meg kell az áru!
Ez a nem okádnak semmit meg "kicsinykét" naiv azééé!
Nem vagyok semmilyen párti,simán járnék villannyal vagy bármivel,csak álszemtek ne legyünk már!
Ahogy a dízelesekkel sem.
Kiderült (és be is bizonyosodott) hogy a dízelmotor sokkal károsabb, mint azt ahogy gondoltuk (illetve ahogy azt a gyártók sugallták). Valamit lépni kell, ha a nagyvárosokban nem akarunk megdögleni a szmogtól. Ez csak az első lépés, és ki tudja, mely időpontban fogja követni a következő.
Igen, már az is sokat jelent a jövő szempontjából, ha egy társaságban el kezd cikinek számítani a dízel német luxusautó.
Arra nem gondoltál, hogy a kamionoknak talán nem kellene bejönni a városba? Szerinted az elkerülő utak, körgyűrűket miért építik főként?
Egyébként ha utánanézel egy kamion kipufogógáz utókezelésének, akkor láthatod, hogy sokkal komolyabb, mint egy DPF . Ugyanis pont azért, mert sokkal többet mennek, több a kibocsátás és ezért szigorúbbak a szabályok! Nem okádnak semmit.....
Amik okádnak, kamaz, ifa..stb. Már rég nem szabadna közlekedniük!
Jó reggelt!
mint a traktor is
a dízel kocsi nem feltétlenül pótolhatatlan
Mivel a miénk a dizel nem vw motoros (igy nem csal, mert nem volt a botrányban) nem vagyok arról meggyőződve, hogy összeségében én szennyezem jobban a kornyezetet. Mivel a benzines is euro6-os azt most nem is nézem..
Mert gyakorlatilag zokogva kellene beülnöm a dízel kisbuszomba,hiszen gyermekek ezreit ölöm meg nap mint nap,a mozdonyokkal,kamionokkal,repülőkkel,hajókkal a kutya sem foglalkozik!
A 3-as golfal közlekedőt lassan meglincselik,de a lidi,tecsó,osan,stb. áruszálltói vígan hasíthatnak.
Aki D4D-t használ az a sátán követe,de a konténerhajók jöhetnek tzezrével,hiszen kell az "óccó kicsi"!
Egy jobb társaságban már illik eltitkolni ha dízellel jársz,de a fapados járatokra tulakodnak a jegyekért!
Bár nekem hiába mondod, én nem vagyok dizel ellenes bár dizelpárti se