Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most hogy belógatták a kitiltás tényét, és a nagy konszern is bajba került, így könnyebben lehet azt a vásárlót a benzines felé terelni, akit meg tudnak félemlíteni. bár most hogy láttam egy két amg 450 cdi mercedes-t és több nagy kaliberű diesel tütü-t, így csak azt tudom mondani, az vesz benzinest aki nagyon keveset megy, csak városban, nem kell cűgölni pakolnia, nem ingázik több száz km-t. nem rég beszéltem olyanokkal akik feljárnak pestre vidékről. kis benzinest használnak a feljárásra, slusz, ott már viszi őket a cég. csak annak éri meg akik keveset megy és kis beruházást tud csak bele invesztálni. no, azért a vidék népszerű autóját a suzuki 1 swift opel f astra kombót, talán a fóka 1 változatát nem lehet megverni, hisz tényleg kis pénzből fenntarthatók, azzal a 60-70-es tempóval pedig nem fogják le enni inged gatyád, de ha nagyobb a kihívás akkor jöhet a diesel. cimbora is 1,4 citrom berlingót cserélt alhambrára, igaz ette a hátsó hidat a kis benzines, de az nem a motor baja, viszont csak 110-ig volt elfogadható a fogyasztása. a mostani seat 130 -as tempóval 60L -el 950-1050-et megy, és amíg a mezőgazdasági traktorok meg a céges üzemanyag kártyák futnak addig lesz ellátás olcsóbb hajtóanyagból, aki keres az talál. főleg hogy a megindultak a pálya ás út építések, vagy kieresztik a + , vagy eladják. de az kis csepp a tengerben.
amúgy amikor eleinte 20 forint volt akkor a ruszkik 2 forinttért adták
nem tudom a szállítás mennyit tesz rá de biztos nem 18 forint a csővezeték használat
Oroszországi átvétellel. De 100-ért már házhoz is hozzák!
(Amúgy Viktornak kell megköszönni, hogy a világpiaci árcsökkenésnek nyoma sincs a fogyasztói árakban, miközben 3 centis betűkkel nyomatják a gázszámlára, hogy hány százezret spóroltak eddig nekem...)
ez. HOgy az ára nem ezt tükrözi mint a világpiacon. Max 60-70 FT lehetne..

https://stooq.com/q/?s=ng.f&am...
most azért lassan ott tarta gáz hogy aki kevest meg ynem éri meg beszerelni
régen olyan 20-30 ezer között már ingyen volt ennyit bárki elment pár év alatt
legutóbb mintha 50 felé lett volna ez a megtérülés, bár olyan gyorsan mozog a benzin ár hogy lassan heti szinten hónapokat lehet nyerni-veszíteni vele a megérülésnél
egyégként kis tsi-t majdnem akkora kockázat venni mint dizelt (főleg ha nagy kasztniban van a kis tsi)
Ez szerintem is így lenne bár az lpg 92-től van hivatalosan itthon jelen és épp a diesel miatt nem terjedt el mármint, hogy még pár évvel ezelőttig is lehetett kannázni havertől no meg az ára is olcsóbb volt sokkal mint a benya, de ez jelenleg megfordult, átlag 40huf-al drágább a gáz meg 100-120-al olcsóbb mint a benya a dieselnél meg még többel, persze ez csak a jelenlegi állapot, épp a gáz drágult a legjobban az utóbbi fél évben és annak nem akar lejjebb menni az ára, én is gondoltam már rá, hogy ki akarják szorítani, a fene tudja mi folyik itt.
az lpg egy hulladék anyag, melléktermék, rengeteget elégetnek belőle mert nem tudnak vele mit csinálni
a zsigulis korszakban lényegesebben több fogyott mint most mégsem volt drágább
MI baj van a földgázzal? Az egyik legtisztább, legkényelmesebb és legolcsóbb fűtési mód jelenleg. (Mármint ha a vizes fát a tüzépen vennéd.)
no mindjárt. legyen 5 éves (csak 2013-as évjárat) legyen golf és 100-150.000 km között.

nincs releváns különbség. ráadásul ebben a példában csak tsi motor van már....

https://www.hasznaltauto.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
nekem 7.5 volt a legkevesebb eddig, a miskolci kanyarokon eszik kb a legkevesebbet mert szar az út és nem megyünk gyorsan
de úgy átlagban 7,8-8 az átlag
ingázva 2x20km távon télen10 nyáron 9 volt a fogyasztás
és ez egy batár nagy és nehéz kombi, az 5 ajtós átlagban egy literrel kevesebbet eszik
ja és ez a ezer éves hoki keverős gázcucc nem a szekvenciális
"...azonos futás?"

Nem, hanem azonos óraállás.
ha az lpg eltejredne, ugyanaz lenne mint a földgázzal.. Annó vezesd be (30 ft kb) most meg 100 felett....
Nézegesd a hahu-t vagy bármi mást, a németről ne is beszéljünk, ott utánad dobják a dieselt.
Így van, nekem a gázos ignác ha hajtom akkor 8-9 ha nem akkor a legkevesebb 6.5 volt gázból ami most sajnos elég drága, de még mindig ott tartok mint egy 5l fogyasztású diesel.
ugyanaz a tipus, ugyanaz az évjárat és azonos futás?

Meglepődnék....
nekem az astra 10 liter alatt eszik gázból hosszú távon nagy futóval(250önsúly) plusz rajta 2-3 motor ami ismét 3-400 kiló
na itt a dízel omega fingom nincs mekkora motorral 8 liter fölött evett
De, az 45 és 55 évesen is ugyanolyan fasz marad csak már reflexek sincsenek hozzá.
Már rég nem olcsóbb a benyás mint a diesel, kollégám nézelődik 2 milla körül autót és azon sápog, hogy jóval fiatalabb dieselt kapna ugyanannyiért mint benyást, de neki is csak a benyás kell mondjuk csak városi használat kisvárosban.
most biztos fullgeci gonosz beteg elmének tartotok de én azt mondom hogy inkább nyírja ki magát recskázó 17 évesként mint mondjuk 25 évesen árván hagyva 1-2 gyereket
mert aki idióta 17 évesen az 25évesen is az lesz, 45 évesen már lehet annyira nem
vagy akkor legyen motor jogsi 45 éves kortól?
Pedig a gázos már olcsóbb, megértem a dieselt használókat mert a nyomaték, de már nem olcsóbb azzal járni, a mi öreg stiftünk eszik 130-ig olyan 6.5l-t klímával, nemég erdélyi úton 5.3-ra jött ki az átlag, egy diesel talán fél vagy egy literrel eszik kevesebbet ellenben ma már jóval drágább. Anno azért terjedt el a 90-es években mert sokan hozzá tudtak jutni havertól olcsó nyálhoz, de ma már ez szinte kizárt így már itt falun sem járnak diesellel csak a fanatikusok, a többségnek benyás van, no meg amennyi idős az átlag ott a benyás jóval olcsóbban fenntartható.
Megvenni általában olcsóbb a benzinest, tankolni drágább (még....) .
olcsóbb alternatíva ? aha? ezért van több diesel, ezért ketyeg a városi lámpáknál a tömeg !
aha. Nyári csendélet......
Ülök a teraszon.

vúúúúúúúú vúúúúúúúú

Később:

nénó, nénó, nénó

Esetenként:

brrrrrrrrrrrr (és leszáll a helikopter a kórháznál)
Az nem elég rosszindulatú nagy V2 kell!