egyik munkatársam is passatot akart venni ha jól emlékszem 260 passatot "nézett meg"
ennek jelentős többségét csak a neten mert már ott szarul néztek ki, de egy csomót meg is nézett személyesen
aztán vett egy corollát mert állítása szerint 260ból 260 egy rakás fos volt
én csak egy passatot ismerek pár évig jó volt utána elkopott a hátsó fékbetét
ugye ezt otthon már nem lehet cserélni mert laptop nélkül nem lehet vele mit csinálni
irány a szerviz, teszik a gépre tekernék vissza a féket erre az egyik visszaáll a másik meg sem moccan
kiderült behalt a motorja
futoksás minden felé szerzett bontóból egy jót x tízezerért
beteszik és nem tekeri...... kiderült a szar motor hazavágta azt az egységet ami vezérli
futkosás ismét a bontóba vettem olyan fiszfaszt ami vezérli a hátsó fék motorjait
beteszik és ismét nem tekeri....... mert ugye össze kell tanítani az ecu-val amit pesze a hivatalos szervizeken kívül senki sem tud megetnni
elvitte betanították és fasza is lett
és ez a komplett kis akció kb 3 éve 130 ezer volt
lehet egyedi eset......de nem hinném
Opel Astra H csak csere csak is VW Bora vagy VW Passat B5 1.9TDI jöhet szóba!!
103 232 323 Ft
Szalkszentmárton
2004/07. havi Opel Astra H autónkat cserélnénk egy VW Borára vagy VW Passatra. Lehetőleg 1.9TDI-re. Az autón 2019.12.12-ig van müszaki, szép állapotban van. Extrái: Digit klíma amit tölteni kell, váltózár,elektromos ablakok elől,gyári CD-s magnó, légzsákok,fedélzeti computer,alufelni,téli/nyári gumi stb... Érdeklődni hozzászólásban vagy privát üzenetben lehet. Az autó helyileg Szalkszentmártonon van.
ezeket nem csak látásból ismerem
havernak volt egy sedan f astra, a másiknak most is van egy 5 ajtós, egy ismerősnek is volt egy sedan
haver apósának is egy 5 ajtós egy ismerősnek egy g astra(amit meg akartam venni de végül nem adja el) ezek olyan 2km körben vannak tőlünk és egyikről se tudok olyat aminek lenne(lett volna) bármi komolyabb baja
de ezeket nem tudom hogy tartják karban
persze van sok ismerős ismerősének opel pl 2 osztálytársam is g astrával jár még mindig, egyik bort hord vele amásiknak meg a szőlőbe járós autója az opel de ezekről kb semmit sem tudok mert nem érdekel
az biztos hogy ami nekünk volt-van elég leszarom módon vannak szervizelve és mégis faszák
fiat-alfa-pözsó téren ettől sokkal rosszabb a helyzet
Egyébként védi mindenki a mundér becsületét csak nem tudom minek, akinek fordja van annak az a jó autó akinek opelja akkor az akinek toyotája az meg még a náci bárka sem eladó
MaraDJUNK AZ ÉN VERZIOMNÁL. Induljunk ki abból, hogy minden autó szar. egy rakás fos. 60 éve elavult toldozott foldozott technológia. nyílván oka volt, hogy nem lépett ki ebből a körből, hiszen nem léphetett ki. Ha már 60 évvel ezelőtt más irányba is indulhatott volna a fejlődés nagyon nem itt tartanánk. Jelen pillanatban egy a Föld bolygó nem regenerálható erőforrását pusztítja (legalább is záros határidőn belül nem) tehát nem megújuló energiát használó, túl gondolt, bonyolult alkatrészek halmazából álló szarkupacokról beszélgetünk. Azt, hogy most ezen belül ki mire esküszik az mindenkinek a saját dolga. Van aki azért választ egy autót mert kényelmes, van aki azért mert kevesebbet fogyaszt, van aki azért mert a szomszédjának olyan van, van aki azért mert jobban vonza a csajokat, van aki azért, mert piros színben az a típus néz ki jó és van aki azért mert kellőképen igénytelennek tartja. Na ez vagyok én.Általában hosszú időre vásárolok magamnak gurulót. Nekem éppen ezért egy szempont a fontos. Ne kelljen minden szarért hozzányukálni cimbálni szerelőhöz ide-oda. Nem érdekel, hogy néz ki nem érdekel milyen a színe, nem érdekel mennyit fogyaszt, még az sem érdekel, hogy van e benne villyablak vagy nincs. Tudjam pakolni, meg ne lásson szerelőt csak olajcserén. Ezt a kritériumot a toyotában látom. Ami nekem van nem szép, nem felszerelt viszont amit én igyénynek alátámasztottam azt tudja. Ettől függetlenül az is egy beolvasztani való hulladék, mert: az egyszerűségéhez mérten még mindíg 2000 db alkatrészből áll a motorblokja és a lovaskocsis időkben ennek is el kellett volna tűnni az összes többivel.
Konkrétan nekem ez a véleményem
nekem 3 opellal volt közelebbi ismerettségem mi hosszabb távú volt-van(plusz egy szaros opel dízel astra amit próbálok elfelejteni)
a jelenlegi f astra 13 év alatt jelentős hibája nem volt, ha kiveszem az emberi faszságot amit én okoztam( szélvédőbe égetett csiszolópor motortisztító folyadék) akkor ennyi idő alatt rá lett költve max 200 ezer
asszony b corsa megvan vagy 10 éve ebből a többsége apóséknál volt, pár érzékelőn kívül más baja nem volt, meg egyszer a gyújtáskapcsoló betét kihalt, igaz nincs szét hajtva mert 130 ezer felé van benne
ja és egyszer valami egér elrágta a szélvédőmosó csövét
itt is a legfőbb hiba emberi hülyeség mert az akku egyik saruja bénán lett meghúzva és elkezdett folyni a sav persze szartak rá és eléggé korrodál azon a részen
akkor van egy a vectra talán a legmostohább bánásmódban részesült és még mindig megy 25+ évesen
teszkós olaj, locsolótömlő vízcsövek és hasonló spórolós javítások
itt a legnagyobb hiba ismét emberi mert eléggé sóher mód volt használva szerintem 5 liter benzinnél sosem volt benne több és ugye kihalt a benzinszivattyú az elégtelen hűtés miatt
ja és a 2 hátsó sárvédőív kirohadt és cserés lett ami csak fel lett pontozva és lealapozva így átment 3 műszakin is
igaz ezek mind a 90es évek ha lehet azt mondani cúcstermékei, mert utána csak szebbek lettek a kocsik de nem tartósabbak
szóval az opel nem olyan szar......
Eladó a képeken látható Mercedes-Benz E220CDI kombi. Hibátlan és egyben kitűnő Motor váltó futóművel! Manual 6os váltóval! Műszaki vizsgája lejárt de azonnal vizsga kész! Belseje kultúrált tág! Rengeteg extrával felszerelt ami persze mind működik is! Karosszéria korrózió mentes! Vonóhorgos! Autó beszámítás lehetséges! Extrák:tempomat,10légzsák,elektromos ülések,elektromos ablakok elől hátul,ülésfűtés,klíma,álló fűtés,esp,asr,abs stb....
Évjárat:2002
ennek jelentős többségét csak a neten mert már ott szarul néztek ki, de egy csomót meg is nézett személyesen
aztán vett egy corollát mert állítása szerint 260ból 260 egy rakás fos volt
én csak egy passatot ismerek pár évig jó volt utána elkopott a hátsó fékbetét
ugye ezt otthon már nem lehet cserélni mert laptop nélkül nem lehet vele mit csinálni
irány a szerviz, teszik a gépre tekernék vissza a féket erre az egyik visszaáll a másik meg sem moccan
kiderült behalt a motorja
futoksás minden felé szerzett bontóból egy jót x tízezerért
beteszik és nem tekeri...... kiderült a szar motor hazavágta azt az egységet ami vezérli
futkosás ismét a bontóba vettem olyan fiszfaszt ami vezérli a hátsó fék motorjait
beteszik és ismét nem tekeri....... mert ugye össze kell tanítani az ecu-val amit pesze a hivatalos szervizeken kívül senki sem tud megetnni
elvitte betanították és fasza is lett
és ez a komplett kis akció kb 3 éve 130 ezer volt
lehet egyedi eset......de nem hinném