Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olvastam mást is, így van, csaltak előtte is ! de ez politika , nem közérdek !
Az akkuk 100%-ban ujrahasznosithatók. Az nem okoz majd problémát.
Aztán szembesülnek az ujabb problémákkal ami ezekböl fakad
majd lesz egy videóm amit felteszek, most a légkört szennyezzük. ha átállunk az elektromos meghajtásra és akkuk 1000-it 100 000-it fogjuk használni, amit jó esetben 50%-os elhasználtságig fogunk nyűzni, ha ezeknek az akku celláknak az elhasználódása után nem fogják törvényi erővel biztosítani a 100%-os begyűjtését , tárolását, megsemmisítését, akkor már nem a levegőt hanem a vízbázist fogják veszélyeztetni. mi lesz a leg egyszerűbb eltüntetési mód ? tengerfenék, föld alá temetés ! ott aztán mikor ki fog oldódni a hatóanyaga ezeknek az akkuknak , akkor lesz igazán bajban az emberiség.
aki pest egyik felén lakik nem a másik felébe viszi a gyereket oviba....
ezek mind csak kifogások
arról a vonatról beszélünk, ahol gazdaságtalanság miatt komplett szárnyvonalakat szüntettek meg? Vagy arról ahol komoly állami támogatás kell, hogy életben maradjon?

Mondjuk azt megnézem aki a halottak napi vidéki látogatást busszal vagy vonattal oldja meg.

Máskérdés, hogy 2 fő fölött már az autó olcsóbb..
Egyelőre itt tartunk, a technikai fejlődés üteme majd eldönti a további lépések időpontját...
Nagyjábol igen. A szeneseket meg már rég be kellett volna zárni.
akkor a paks2 mellett gyors nekei kell állni a paks3nak is
aztán csak sikerül már végre összehozni a fúziós erőműveket ami után beüt az áram bőség
Jo, de ez csak a szgk gyártásra igaz, ami csak késöbb lett dizelmotoros a benzin helyett. Most visszahátrálnak, merz már nincs hova fejleszteni.
Alakul ez, nézz csak utána! Pusztán a dízelbotrány hírére, és a belengetett (de tudtommal még sehol nem bevezetett) korlátozások hírére a gyártók elkezdték durván csökkenteni a dízelek arányát a termékpalettában, sok gyártó meg is szüntetve azt (nem is tudna mást csinálni, mert valós mérésekkel nem felelnek meg a jelenlegi szigorú előírásoknak, tehát nem tud egy vadiúj típust kihozni, mert egyszerűen nem kap rá típusengedélyt). Persze vannak kivételek, de 2 év "szájtépéstől" is már jól észrevehető a dízelek keresettségének / kínálatának csökkenése. Ez a folyamat legeleje...
Nem vonzó egy 50-60 km hatótávú kis villanykocsi, ráadásul nem lenne az olyan "viszonylag olcsó". Nem lehet eladni ilyen hatótávval villanyautót...... még Bp-n sem tudnál vele átmenni északi kerületből a délibe.
Valamint nem csak a hatótáv visz el energiát, klíma, fűtés....stb.
Ezek nem kihagyhatóak és nem is extrák. Nem hinném, hogy nyáron szeretnek szédülni a melegtől és télen meg inkább fáznak....csak ne hagyja ott az út szélén a kocsi őket mertlemerült...
ott a vonat és a busz amivel az évi 3-4 nagyi látogatást meg lehet valósítani
persze kényelmetlen meg lassabb, de még mindig jobb mint gázálarcban mászkálni otthon
Azé csak óvatosan. Nincs korlátlanul áram és szállitani se lehet végtelem mennyiségbe. A laikusok mind azt hiszik az csak ugy ott van a konnektorba és csak a feszültséget nézik hogy stimmeljen. De az semmilyen munkát nem végez, a munkát az áram végzi.
Erre azé kiváncsi leszek. Nem most lesz.
akkor kellene egy másik autó amivel esetleg a nagymamához le lehet menni. Mert sokan kis autót engedhetnek meg maguknak, mások megy egy számmal nagyobb autóbal ülnek mint kellene.
Nem tudom, hogy a 2000-es évek elején mennyi autó volt (nem keresem meg). Meg azt sem, hogy a total futott km hogyan alakult. És azt sem, hogy mennyi környezetszennyező jármű vándorolt be használtan hozzánk nyugatról.

DE az alábbi ábrák jó pár évet ölelnek fel.
ha egy corsa-polo kategóriájú kis kocsiba tennék a villanyos hajtást, és az ezernyi "szinte felesleges" extra dolgot kihagynák akkor egy viszonylag olcsó kis villanyos kocsit elő lehetne állítani a városi menetekre, még az 50-60 km hatótáv is bőven elég lenne az ilyeneknek
kis súly kis akku gyors töltés, totál fasza lenne ha az anyukák ilyennel hordanák az oviba a gyerekeket
Egyszerre nem lehet több tíz (száz-) millió dízelmotort kitiltani, előbb gondoskodni kell a kevésbé szennyező pótlásukról.
El fog még ez tartani vagy tíz évig (szerintem) és lesznek lépései, fokozatai. Először a magáncélokat szolgáló diesel személyautókat kell "kevésbé vonzóvá tenni", aztán ha ez nem elég, akkor törvényekkel korlátozni. Aztán - ahogy a technikai fejlődés lehetővé teszi - szép fokozatosan az élet minden területéről ki fog kopni.
Pontosan.
Ahogyan régen úgy is volt, hogy a haszongépjármű diesel.
Az autó meg benzinnel megy.
Mondjuk benzines traktort még az oroszok se csináltak, pedig azok minden galádság elkövetésére képesek voltak
de az tény hogy a dizel nem mimdenhol kiválthato a jelenlegi technológiák mellett. A szgk esetében mindenképp van alternativa.
tökéletes ! az élet a kereskedelem minden területén ! tehát, mely országok tiltják ki a diesel tecnológiát az élet minden területéről ?
Nézd én nem régen mentem a Tesla (pontos tipusát nem tudom) dupla motoros, 700 le feletti változatával. Nagyon meg győző, hogy x másodperc alatt 200 közelében van, felismeri az útszélés a sebességkorlátozó táblát, magától kanyarodik.

De attól még nagyon messze vagyunk, hogy ezek tömegével elterjedjenek, Csak a töltő hálózat kiépítése, a töltési idő drasztikus lerövidítése és a hatótáv növelés mint a legfontosabb megoldandó feladatok.

És akkor még ott van a kérdés, hogy ha sokan 4-5 m ft-os új autót nem engedhetik meg maguknak, akkor egy 6-8 M Ft-os villanyossal mi a helyzet?

És ha nem veszel 10 éves dizelt, akkor mint mondasz egy 5-7 éves villanyosra amiben az akkuszett egy másik autó ára szinte?
mindent takarítanak, a házakat igaz nem porszívózzák hanem mossák, bár azt nem hetente
Tudtam, hogy ezt fogod írni. Mert fáj az igazság!
5 évre visszamenőleg vezetem a telefonban a fuel log alkalmazásban a tankolásaimat. Meg lehet nézni, talán elég bizonyíték!
Egyébként meg pont nem érdekel, hogy elhiszed-e vagy nem, attól az még úgy van!
Gondolj már bele, kit csapnék be vele, ha nem így lenne és ezt írom? Ja, magamat.... biztos nagy biznisz!