Más kérdés, hogy nem csak az utóbbi 5-6 évben nem feleltek meg a szabványoknak hanem lehet előtte sem.
mivel nem mérték ilyen elánnal így nem lehet tudni, teljesítik a feltételeket, de nem azzal a teljesítmény értékekkel amivel árulják !
a nap a víz a szél és a föld hő ami "ingyen van"
ebből a napot lehet befogni viszonylag kisebb beruházással
napfényből meg olyan kurva sok jön ide hogy még sokkal több is mint ami kellene
de
ha befogjuk a napfény java részét, akkor az nem fog hiányozni a földnek? nehogy a túlzott napenergia befogásból meg egy fasza jégkorszakot hozzunk össze....
Te ez nem igy működik. Bizonyos korlátok között változtatható de a kőolaj feldolgozásnak velejárója a gázolaj készítése is. Ez olyan mint a tojás. Nekem csak a sárgája kell. de adják hozzáa fehérjét is.
Tisztában vagyok az üzemanyag árakkal - csak szólok, hogy még nagyobb lesz a különbség. Ha a dízel 30%-kal kevesebbet fogyaszt mint a benyás, akkor minimum 30%-kal magasabb áron fogják előbb-utóbb adni a gázolajat a benzinhez képest.
Majd nézd már vissza az elmúlt hónapok árait. Már régen magasabb. És nem azért, hanem mert a készletek (gázolaj, benzin) és ezek felhasználása eltolódott jelentőssen, vagyis gázolajból hiány alakult ki.
Majd azért örülök, ha felmegy a gázolaj ára (mindkét tipusú autónk van) és jóval drágább lesz minden. Hacsak be nem jönnek régi benzines Zil-ek, amik képesek voltak 30-40 liter felett is enni .
ilyen fényezett értéket én is tudok krehálni, csak a valóság az hogy már 1.6 B től fölfelé sírnak rína hogy 12L vagy több a cehhh nem rég kérdeztem márkatársat mi a pálya 1.8 B-vel.
-szekikém 12-14 L a fogyi.
-neki is diesel-je lett
"diesel személyautóért már senki nem adná meg a "német prémium" felárat", mondod te aki a régi benzinesét nem akarja lecserélni egy korszerű, jóval kedvezőbb fogyasztás vadi új autóra.
Úgy magam előtt van az osztrák pálya melletti zöld területek képe, ahol a rengeteg diesel miatt kipusztult a növényzet. A vagy a nyugati nagyvárosok poros képe is.
Majd nem fognak gyártani, ha nem fogják tudni eladni (pláne felárral a benzineshez képest). És nem fogják tudni eladni, ha előbb a nagyvárosokból, majd később esetleg máshonnan is kitiltják őket, mint azt a cikkben is ígérik. Nem egy-két év alatt fog megtörténni, de biztosan meg fog.
Első körben a gázolaj ára fog felmenni a benzinhez képest (hogy ne érje meg annyira azzal járni), aztán meg jönnek a tiltások: előbb szmogriadókor, később meg állandóra.
az nem csak épp októberben volt hogy hetekig sárga volt a tütü mert ép az afrikai áramlatokból mosott ki az eső némi homokot
amivel együtt akár egy kontányérnyi elektromos hulladék rákkeltő anyagát is lerakhatja, észrevétlenül !
De, Fuel cell, Hidrogénnel működik és vízpára jön ki a csövön.
Hidrogén meg vízbontással elő lehet állítani.
Addig tart megtankolni, míg egy normál kocsit.
USA-ban már rengeteg fut... van több gyártónak is már. https://www.autosforum.hu/auto...
A módosított (még mindig kompromisszumos, de már nem annyira szennyező motorú) diesel személyautóért már senki nem adná meg a "német prémium" felárat, mert oda a híres nyomaték, a "nagy tolás". A szoftvermódosított dieselekkel már egyáltalán nem olyan jó menni, hogy érdemes legyen megvenni.
http://youtu.be/5X1CgO2-isc
Más kérdés, hogy nem csak az utóbbi 5-6 évben nem feleltek meg a szabványoknak hanem lehet előtte sem.
mivel nem mérték ilyen elánnal így nem lehet tudni, teljesítik a feltételeket, de nem azzal a teljesítmény értékekkel amivel árulják !