a számsor annyiból érdekes hogy ha 300nál kezd széthullani a motor akkor nem mindegy hogy 130 vagy 280nál jár
persze nem midegy az sem hogy 130 taxi üzem vagy 280 üzletkötöi autópálya napi 6-800 km távokkal
de ugye ez a 2 véglet ritka igy a 280 szinte mindig elhasználódottabb (és emiatt olcsóbb) mint a 130
ezt ugye a nepperek ki is használják hiszen az extra profit miatt visszatekerik még az országba érkezés előtt
na ezt leírom, hogy kell azt meg elteszem jó helyre
Most már megyek wot ozni míg a gyerek fel nem kel. 3 ágat húzok egyszerre ha rátok fecsérlem minden szabadidőm nem haladok vele
Mindig jó volt a Hyundai és a KIA.
A gyár üzletpolitikája az, hogy nem azonnal építenek be valami újdonságot az autóikba (mind ahogy a németek és egyéb gyártók, hogy majd a nagy közönség -vásárlók- leteszteljék a visszaérkező javítási számok alapján pedig majd javítanak valamin) hanem látszólag pár évvel később, de azok a rendszerek stabilak és működnek!
Sokan azonosítják ezt a két Dél-koreai márkát a valóban fosch daewoo-val..... semmi közük egymáshoz!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/audi/a4/audi_a4_avant_2_0_maganszemelytol-13774421
nos, a vevő tényleg lehetett balek levente, ugyanis aki nem az elsőt veszi, és nem magánszemélytől az kinyomtatja a hirdetést és elviszi elteszi, nos, papa, akkor lehet verni az ablakot !
Nagyjábol komolyan gondoltam, most csak az 5-30-as olajrol jutott eszembe. Két focus kombi is van/volt, az elözö széria kombija teljesen ugy néz ki messzebbröl a hütörács kivételével, mint a ceed kombi. A mostani v40-et nem nagyon nézegettem, relative ritkább auto. A ceed viszont sürü:) belül nem tom milyen lehet, egyszer majd kiprobálom, mindenesetre egyre megbizhatobb és dizájnosabb a kia.
A KIA Hyundai tulajdon, én Hyundai-oztam 9 évig..... egyszerű, de nagyszerű autók. Nagyon ritka valami, nem használatból eredő meghibásodás, megfelelő karbantartás mellett.
Oké szeki. Sorold melyik autódat vitted eddig márkaszervízbe javíttatni szervízfüzetecskét pecsételgetni ha már ilyen sötét a felfogásom. A szétrohadó kadettedet, vagy a halottjaiból újraélesztett borádat?
egyáltalán tudsz nekem ide egy szervízfüzetet kinyomtatni vagy a digitáklis szervízfüzetnek a kinyotatott példányát? hagyjuk már ibolykát szeki. Értesz hozzá megcsinálod magadnak, van jogosultságod gyári szervízfüzetbe pecsételgetni? ha te bármelyik lomodat eladod lesz hivatalos hibalista, cseréről javításról alkatrészről vagy NEM?
Nekem a 27 év alatt egyetlen egy autó volt márkaszervízes. az asszony aurisa amit 2,5 évesen vettem neki. Mondsjuk másnak nem is kellett látnia, mert nem is volt miért. Ennek vezetgetik a digitális füzetecskéjét a nagy semmiről. Évente leakasztanak rólam 30-40 ft-ot aszt slussz. Most lesz húzossabb mert átlépett az 5-ik évben gondolom a vezérműszíjat lecserélik minden pekvancostól vagy 70-80 ropiéert. Az én tojotámban is most lett cserélve ugyan az a megtet km-er miatt, a szett 32 munkadíj 10, vízpumpa nem kellet nem rönó
Igen, tényleg, még a soklengőkaros hátsó futóműve is! (Próbáltam olyat is vásárlás előtt). Csak egy picit (nem sokkal) tágasabb, és nekem talán kényelmesebb is. Ez jobb állapotban volt, és jobb árban számolták bele az öreg Yariskámat.
Én az autóm egy osztrák 44-es születésű bácsitól vettem, 6 éve. Már túlzás, amit művelt!
Az autó minden porcikája gyári, nem hiányzik semmi...még kicsi gumi bizbasz, patent, semmi.... minden vezetve és a kezelési könyvben sorkihúzóval áthúzva a fontos tudnivalók, oldalt megjelölve kilógó színes papírokkal, hogy mit hol talál...stb.
Amikor a HiFi-t szerelt az autóba, láttam, hogy az ajtólap belsejébe fel van írva mikor cseréltek ablakemelő szerkezet.... azt hittem besz@rok!
Vannak még ilyen ritka darabok, igen ritka -gondos- gazdáktól!
nos, pont ha ennyire benne vagy akkor láthatnád tudhatnád hogy a beszámolt autókat nagy dérrel durral úgy hirdetik hogy :MÁRKASZERVIZBŐL !
SZOKTÁL OLVASNI HIRDETÉSEKET VAGY CSAK HALLOMÁSBÓL ÍROGATSZ ! pont azt használják ki hogy ŐK MÁRKASZERVIZ ! a sok buta meg beveszi !
nos, látod ezért van sötét felfogásod ! az egyik havernak opel astra-t kerestünk kb 200km körzetben, a keresés és a történet hosszú, de találtunk nyiregyházán egy példányt, átnéztük, egy hölgy testvére árulta, felköltözött a nagy káoszba, a szüleinél meg útban volt, nos a testvére a papírok között talált egy szerviz füzetet egy nyiregyházi szerviztől ahol az első oldalakon bemutatták a céget, név típus lepecsételve, és még az utolsó ablaktörlő lapát csere is vezetve volt benne. nos akkor te egy szar szervizbe hordod ha még egy füzetkéd sincs ! ha találkozok vele és még meg van az astra a szerviz füzettel akkor lefényképezem és jössz - a saját térfeleden pattog a labda- egy kocka lányos sörrel. és ez mond létezik mordorban nyiregyházán ! én is hitetlenkedve forgattam.
Mi vettünk 5 éves kocsit 270e km-el. Ez ugye autópályás használatot jelent. Az eladástól kezdve ugyanoda járt vissza, ki volt nyomtatva minden ami az autóval történt az újkori eladástól mostanáig, szinte 3 havonta olajcsere...stb. Az autó teljesen újszerű állapotban volt, száraz volt minden. Teljesen rendben volt. Ja, hogy 270e volt az órában? Az csak előny volt nekem vevőnek, mert a kortársaihoz képest 1.2M-el olcsóbban lehetett megvenni. Kif@aszt érdekel egy számsor a km órában? Ja, a laikusokat...
Csak utólag sejtem, hogy nem tekerték az óráját: a benzines 1.4-esek már 180 ezer körül zabálják az olajat (ekkor kezdik bele töltögetni a 10W40-es mocskot), és a vezérmű lánc nyúlása miatt el kezdenek durván csörömpölni.
Én a gyárilag előírt, nagyon vékony 5W50 Eneost tettem bele, és 6000 km után (ennyit mentem vele április vége óta) egyetlen csepp sem fogyott belőle, és a hangja olyan a motornak, mint a Doxa óra. Szóval sokat biztosan nem tekertem vissza.
Amúgy a tökéletes motorikus állapot mellett a kocsi tiszta karc, parkolási sérülésekkel mindenütt, viszont festve még nem volt.
persze nem midegy az sem hogy 130 taxi üzem vagy 280 üzletkötöi autópálya napi 6-800 km távokkal
de ugye ez a 2 véglet ritka igy a 280 szinte mindig elhasználódottabb (és emiatt olcsóbb) mint a 130
ezt ugye a nepperek ki is használják hiszen az extra profit miatt visszatekerik még az országba érkezés előtt