2008-asban nem igazán van fapados: az enyém az, az LX felszereltségű.
Tükör kézi állítású, manuális a klíma, stb. De a rádió kormányról vezérelhető (sajnos még BT kihangosító nélküli), nem csak ABS, hanem ESP is van benne (!!!), 8 légzsák, biztonsági (aktív) fejtámlák elől, gyári könyöktámasz, állítható deréktámaszos ülések. Lemezfelni, de 16"-os gumikkal.
Évente átlagban mindössze 7-8 ezer km-t autózom, 90%-ban sima országúton, így nem nagy érvágás a 25% fogyasztás többlet, cserébe nekem tényleg nagyon kényelmes a Yaris után (porckorongsérv, ilyesmi... )
a fene se emlékszik mindenre, egy fészbukos ceed csoportban olvasgattam egy ideig
amúgy az 1.6 se eszik többet sok esetben kevesebbet is
ilyesmit terveztem anno:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/kia/ceed/kia_ceed_1_6_ex_limited-13692693
ezek múlt évben még ilyen 1.1-1.2 felé voltak mert már akkor is nézegettem őket
Értem mire gondolsz, de az nem az, hogy kevesebbet ér!
Nekem ne mond, nincs is olyan végtagom, amin legalább egy törés ne lett volna, de van többes is...velőűr sínezés, gerinctörés, medence repedt, szeméremcsont törött, csuklóm, kezem kézfejem...... összeszedtem ezt-azt a 40+ év alatt
Az 1,4 nem "bajosabb" mint az 1,6 (tök ugyanaz az egész blokk) hanem a kombi kasznihoz egy kicsit gyönge, pontosabban nyomatékszegény, pörgetni kell ahhoz, hogy menjen. Az 1,4 benya 11,7 sec alatt van százon, az 1,6-os 1 mp-cel jobb. Szerintem nagyon jó autó még így 10 évesen is, egyetlen bajom vele a fogyasztása: a Yaris full totál átlaga 6,0 liter volt nálam közel 50 ezer km alatt, ez pedig 7,5-re jön ki eddig. Országút 100-120 tempóval 7,2; autópálya (valós) 140-nel: 8,4-8,5 városban meg simán képes benyelni 9,5-10 litert is százon. Hiába, mégiscsak 1300 kg ez a dög, 205/55 R16-os gumikkal
sok esetben
pl nekem elrepedt a sarok csontom, vagy 25 éve azóta nem tudok sokat állni mert fáj
a vállam is eltört vagy 20 éve azóta az íjjat nem tudom kihúzni mert fáj
szóval sok esetben sajnos kevesebbet ér az az ember akinek ez-az törött volt
Eladó a képeken látható állapotban lévő Seat Arosa 1.0Mpi. Hibátlan és egyben kitűnő Motor,váltó,futóművel! Garantált 4l es fogyasztással! Csendes motorral! Koppanás mentes futóművel! Pontos váltóval! Hihetetlenül jó dinamikával rendelkezik! Karosszérián festék és esztétikai hibák tálalhatók de eszt az ára is tükrözi! Napi használatra azonnal alkalmas! Autó beszámítás lehetséges! Évjárat:1998 Vizsga:2020/06 06205815282
itt a beépített csippes csávó ! feszes futómű ami anyádon is megállná a helyét és hasonló baromságok !
fogalma sincs mit árul csak a körítés legyen jó !
én már lemondtam a ceed-ről
múlt évhez képest minimum 300 ezerrrel drágábbak és ugye öregebbek is
szerintem ha kipucsít az astra akkor veszek ismét egy lomot friss műszakival 2 évre, ha szerencsém van megtoldom másik kettővel aztán ha az is behal lesz újabb foshalom gombokért
egyenlőre még nem tudom hogy kelleni fog-e a kocsi most pl nemigen, ingázni nem nagyon akarok aztán majd kiderül
amúgy ceed-ből csakis az 1.6 az 1.4 bajosabb a felhasználók szerint
Még mindig nem tiszta neked, hogy mit jelent a "sérülés mentes" kifejezés....
Ha neked eltörik a kezed, majd begipszelik...összeforr és rendben van, akkor te már kevesebbet érsz, mint egy olyan ember, akinek még nem tört el a keze?
Egy rendszeresen karban tartott és normálisan használt (nem kínozva hidegen, nem leállítva hajtás után -turbós- és nem csak rövid távokra használt) autóban/motorban a 300e km egyáltalán nem sok, nem fog széthullani!
Még a Hyundai időmben jártak hozzánk az MTV H1-es autói, ott bizony nem egy sofőrös kocsik voltak és mégis 6-7-800 ezer km volt bennük. Szerviz, gyerünk tovább!
Nekem a Yaris is olasz származású volt, ahhoz volt végig vezetett szervizkönyv, és én is végig vezettettem, úgy is adtam el. Nem márkaszervizbn, de amit cseréltettem, azt be is írták, pecsételték. A Ceed-hez nem volt meg a szervizkönyv, így csak a megtekintés / kipróbálás saját tapasztalataira hagyatkozhattam, szerencsére eddig nem csalódtam benne.
tehát kinyomtatod a hirdetést, elmégy, megkérdezed hogy ki a tulajdonos, ha a régi néven fut a tütü akkor bukta a márkaszerviz részéről, ha új tütüt-be számolták be akkor a kereskedés tulajdonába kell kerüljön nem csak valójában hanem forgalmi szerint is. akkor az ő felelőssége, egy márka szerviz ha ad magára állapotfelmérő lapot ad a tütü-höz, és lekérdezi az előéletét. ha a piacon szeretnél maradni ez az alap, ha nem akkor a tranzitos joska sincs bejelentve a céghez !
nekem az f astrában benne volt 2 szerviz pecsét is a füzetben 97es a gép mindkettő abban az évben
utána semmi
nem is csináltak vele semmit én engedtem le a 7 éves szart belőle, a magyarországi kereskedő által átvizsgált és leszervizelt kocsiból
na akor inkább ne is legyen benne