vicces ez az autóipar, ebben kb olyan fejlett elektronika van amit egy pic kocka megoldana 8-10 ezerből csicsamicsa nélkül
múltkor nézegettem a sokszázezres ecu-t komolyan mondom egy beszélgetős gyerekjátékban több az elektronika
Fordéknál valami honlapon szerepelt, opcioként kinálják és csak egyes modelleknél megoldás. Az enyém benne van. Szervizzel beszéltem ezügyben ök se tudták, aztán viszahivtak hogy utánna érdeklödtek valoban ennyi. Másnapra meg van az alkatrész ha gondolom.
Azért több kell egy panelnél.
Néhány hőmérséklet szenzort, napfény szenzort is be kell építeni és a ventilátor motor is ha hagyományos 4 fokozatú, akkor oda is kell modulos....
A fokában digit volt, van a mostaniban is. Tényleg jó találmány, kiméletesebben adja a hideget. A transitba gondolkodtam a manuális helyett digitet rakatni, mert csak a panelt kell cserélni a müszerfalon, viszont lehet hogy,másfélszázat mégse ér, a levegökeveréssel majdnem ugyanott vagyok.
Gsstránkba manuális volt az istennek sem tudtuk beállítani. Nácibárkába digit van 6ève nincs gond csak kèk/piros nyilgombot kell pöckölni ha valami nem tetszik meg ugye auto funkcióra állítani.
Mindösszesen 1 millió forintunk volt plusz a 18 éves Yaris. Ebbe átírással, első szervizzel együtt bele kellett férnem, így csak kereskedés jöhetett számításba. (Nem hirdethettem meg a Yarist, amíg nincs meg helyette az új, bármikor kellhet a kocsi.) Tudom, hogy ezzel simán egy százast (lehet kettőt) buktam, de erre volt lehetőségem.
szerintem nem, a manuálistól csak fázni lehet vagy izzadni, aztán ebben a sorrendben nem fasza, de van amikor egyszerre sikerül ezt kivitelezni
az astrában is eleinte olyan hideg volt hogy már szinte fájt, utána szerencsére valami baszon fennnakadtam és elment a gáz
annyira hiányzik hogy kb 10 éve úgy járunk vele
Én sem szeretem: előzés előtt az a "turbo boost" kapcsoló..... Röhej, de a 109 lovas kocsiban pont annyira terheli a motort, mint anno a 68 lovas Yarisban. Nem gondoltam volna...
múltkor nézegettem a sokszázezres ecu-t komolyan mondom egy beszélgetős gyerekjátékban több az elektronika