Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nos, volt motoros márkatárs ! pont az ilyen fasz embereket kellene fellógatni a lámpa oszlopokra dísznek, meg a főnökét aki egy érettségi vizsgával ilyen állásokba tesz alkalmatlan lényeket, az olyan jó lesz a bmw gyárba felszerelni a felnit, PAPA ! és pont így lehet faszául leszopatni a következő kp-s vásárlót. ilyenkor lélegez fel sok eladó ! eeeeekőt !
kb a kupecek is ezt a metódust használják, volt benne részem ilyet látni !
ne bassz már fel ember
a f@sz üsse már ki a szemed
olvasgass
Látom, ismét fogtad a lényegét....
A html kód beillesztése, használata weboldalon, fórumban...stb. Persze függ attól, hogy mit támogat a fórum motor.
Erről írtam itt:
[#5505149] 2018. 12. 15. 13:29
Gino
Mivel, hogy a sportmotorba hogy írjunk félkövéren?
Sosem magával a termékkel vagy annak állapotával van a gond önmagában, hanem a hozzá társított árral. Lehet a termék hibás, ha 1., erről tájékoztatják a vevőt, és 2., az állapotához illeszkedik az eladási ár. A gond az átb@szásokkal van, amivel az eladó igen jól tud keresni. A buta vevő meg várja a csodát, hogy az új jármű árának harmadáért "új állapotú" járművet kap, aminek egyetlen "szépséghibája", hogy a forgalmiba régebbi gyártási év van írva.

Saját példa, a 10 éves, 131 ezer km-t futott, 1,4 benzines Ceed kombimmal: ez a kocsi nagyjából 15 év és 200 ezer gondtalan km-re van tervezve ezzel a kis benzinmotorral. Az élettartamának a harmada van még hátra, így az újkori árának (4,2 millió) harmadát kitevő vételár (1,45 m) nagyjából reális volt. Nem jó és nem rossz - hanem kb. ennyit ért ténylegesen.
Használt autónál (és tulajdonképpen szinte mindennél) állapotot veszünk, nem évjáratot és kilométer óra állást.
Youtube tele van videókkal róla....
2 tütü volt, az első egy nagy arc kereskedő volt aki ide adta kulcsot és ...... nézegessétek. volt is mit ! főleg miután megtalálta a haver a 2 évvel azelőtti szerviz matricát 30 e km -el kevesebbel. a másik kereskedő nem szarozott, itt kopott, ott kopog, itt szakadt. és persze nem tekerte a km órát ! nos utána kellett rá 2 db új sárvédő, a 2 küszöb már volt cserélve. a kormány át lett húzatva bla bla, most ugyan az a haver vett egy személyesen kinti tulajtól golf 4 -et ami kb annyit futott mint az enyém, kormány nem kopott, turbó jó, kuplung jó, rozsda nincs ! tehát az enyémben lehet 450 e km ennyi pénzem volt akkor, de persze látom a különbséget, szoktam mondani vezetett szervizkönyv lekérdezett km állás nélkül a műszerfal km számláló állása tájékoztató adat !
Na 150et fizet a kötelező a hátsó lökösömre.
Hát ezt nevezik nézőpont eltérésnek!
Attól függ hogyan vélekedsz valamiről, hogy melyik oldalon állsz éppen. Eladó vagy vevő.
Viszont ha valami tényszerűen ilyen vagy olyan, jó vagy rossz..... és ez nem a szemlélő szubjektív megítélése alapján eldöntött... az egyértelműen az állapotából következő tulajdonság, tény. Ebben az esetben indifferens, hogy az olcsóbban megvásárolni kívánó (vevő) mit állít.

Ezért jó olyan (független) szakértői vélemény, átvizsgálás, ami tényszerű és állapotot tükröz és nem függ egyik fél érdekeltségétől sem.
A vastagon írt szöveg elé: szögletes zárójel b-betű szögletes zárójel bezárva.
A szöveg után: szögletes zárójel per jel b-betű szögletes zárójel bezárva
részltesen kérem leírni, mint ahogy apa magyaráz a hülye fiának
Hogy kell ezt?
Ácsi teljesen analfa béta vagyok az ilyenekhez Asszem néhány éve a képmetszésre is te tanítottál meg
Kezdjük az elején. Nos: Mi az a bb code?
működik?
[b] működik?[˛b]
nézd erre is tudok mondani egy példát. Nem saját tapasztalat Tehát ginó szerint ez nem is mérvadó vagy is nem igaz de azért mégis leírom Egy jó haveromék
robogókat hordanak be. Elmondta nekem, hogy megpróbálták ezt becsületesen csinálni. Jó állapotú gépek behozására szakosították magukat illetve olyanokra aminek pici hibája volt de könnyen és szakszerűen meg lehetett csinálni. Nem tekergették az órát nem titkoltak el általuk felfedezett kijavított hibákat Makulátlan kis-nagytestű robogókat próbáltak eladni, de benne volt az órába a 40-60 ezer km-er futásteljesítmény a reptéri kutyának nem kellett
Rá kellett jönni, hogy nem lesz jó ez a koncepció Elkezdtek behozni, lelakott, hulladék olcsó szarokat amibe valóságban 2-szer annyi km-er volt mint a fentebb említettekbe. Egy kicsit módosítottak a futásteljesítésen és hordták tőlü mint a gyerekek falunapkor a vattacukrot.
Meg ios mondta. Ha annyi km-ert akarnak benne látni annyi lesz benne basszátok meg
aztán lehet csak a félkövér a fasza
teszt:
[color=red]szöveg[/color]
[color=#FF0000]szöveg[/color]
[color=FF0000]szöveg[/color]
múltkor is írtam hogy néhány bb code megy az oldalon
baszki, nem figyelsz?
azért az érdekes hogy a kupecok (szerintük) mindig jót árulnak olcsón
a vevők meg sosem látják ezt ......
nyílván rendelkezem sajáttal is, az elmúlt 27 év alatt. Nem értelek? Mindíg ezen lovagolsz, a más megtapasztalása és átadása az miért nem jó? Hát így működünk könyörgöm.
De ezt ne kezdjem már el mégegyszer
Most kb. azt mondod, hogy neked nagy a saját tapasztalatod oké. Te ezt megosztod velem meg itt mindenkivel meg akárki mással. Akkor az nem is lehet senki számára hiteles? Az általad tapasztalt csak saját számodra hiteles? Akkor mi értelme van tapasztalatot szerezni? Azt, hogy magadnak elhidd? A következő generációnak, mondjuk akár a fiadnak nem tudod átadni a tapasztalatodat, mert azt te tapasztaltad nem Ő?
Vagy úgy gondolod, hogy ha te a tapasztalataidat megosztod csak az lehet hiteles és senki másé nem?
Vagy most tényleg nem értem
NEM ÉRTEM Ha már megmondtad volna, hogy a francba kell ide félkövéren írni az utolsó mondatot azzal írtam volna. Persze az a saját tapasztalatod tehát lehet, hogy nem is így van mert én még nem tapasztaltam
Egy szerviz csak egy szerviz...... pont olyan, mintha csak egy márkát ismernél valamiből.
Ráadásul (ne menjünk ebbe megint bele) mások által mondott és azt a saját véleményük és megítélésük szerint megfogalmazott módon tovább adott információk alapján nevezed te tapasztalatnak!
ezt nem feszegetném, hogy én mit találok ki vagy mit nem, konkréttan van olyan márkaszervíz ahol a szerelő brigádnak a felét ismerem van megfelelő információm hidd el. Nem két éves cégről beszélünk Rendszerváltás óta működő cég. Ja és nem személyautóról beszélünk nekem az nem autó csak kutya hugyozó
Nehéz szakma ez már, főleg, hogy felhígult önjelölt autónepperekkel. Nálunk kb. minden 3-ik háznál autóbehozással foglalkoznak, de nem látnám, hogy nagyon úriasan megélnének belőlle inkább ezt amolyan munka melletti kiegészítő tevékenységként végzik.
pl. mikor a papának az akkor 5 éves vitaráját vettük az egy márkakereskedésből volt becserélt autó volt. Kérdeztem ha ezt itt átnéznénk mennyi lenne az annyi. Mondták a lehetőségeket. 15 ezer volt a komplett vizsgálat kértem. Mindent nyomtattak,mindent felvezetttek egy hiba lapra. A motordiagnosztoikától az utolsó gömbcsuklóig a kéziféktől a kardáncsapágyig mindent átnéztünk. Volt néhány apróság gumiharang elszakadás és ehhez hasonló apró fajsúlyú hibák. Lekérdeztettem az alkatrész árat munkadíjal. Tudtam, hogy ennek a feléből ki tudom hozni. Megírtuk az adásvételit, fizettünk elköszöntünk az eredetiség vizsgálat és a biztosítás megkötés után.
eldöntöttük, hogy nekünk az az autó megér annyi pénzt ezekkel a hibákkal amit mi még olcsóbban is rendbe tudunk hozattatni